עזרה - מציאת צבע לחדר

gmmaf

New member
עזרה - מציאת צבע לחדר ../images/Emo101.gif../images/Emo53.gif

שלום לכול החבר'ה לכבוד הפסח יצאתי בצעד חסר תקדים והחלטתי לצבוע את החדר אחרי 10 שנים של שמרנות בלי צביעה עם קירות לבנים ומשעממים צילמתי את החדר בכמה תמונות בשביל שתדעו איך נראה החדר, ישנם 5 תמונות כך שהתמונות הן נגד כיוון השעון מהכניסה לחדר, אנא מכם עזרו לי לבחור צבע... יותר נכון אני חושב שהכחול הכי מתאים( כי הצבעים הכחולים והלבנים שולטים בחדר שלי ) . תודה מראש, עידו.
 

Mandyִ

New member
../images/Emo42.gif../images/Emo98.gifאולי תכלת בהיר?

כדי להמשיך את הקו של ה"כחול" בחדר, ושיהיה בהיר כדי לא להקטין את גודל החדר.
 

Kite Cat

New member
פשוט כחול חיוור יתאים- אתה גם בן אז

זה ישתלב יפה מאוד עם הרהיטים ועם האופי הגברי שלך. (אני מקווה שצדקתי...)
 

gmmaf

New member
תודה, אבל...

חוץ מהשאלה על באיזה צבע לצבוע, השאלה גם איזה קירות לצבוע... צריך לזכור שכחול הוא צבע שדי מכהה את החדר, צריך שיהיה קצת אור בו יש לכם הצעות איזה קירות לצבוע? האם את כולם, או רק חלק מהם? האם לצבוע בכמה צבעים? תודה רבה שוב....
 
אז ככה, אני מראש

מתנצלת על האיכות הגרועה של הצילום ומקווה שתצליחו לראות את הגוון בדיוק כמו שהוא במציאות. דבר שני, לדעתי עליך לצבוע את כל קירות החדר תוך כדי משחק של הגוונים. תוכל לשלב שניים מתוך הגוונים (או יותר) ולצבוע בצורות שונות (בקוים אלכסוניים, עיגולים ומעגלים) או להשתמש בשבלונות. לדוגמא, לצבוע את הקיר שמעל מיטתך באחד מגווני התכלת ובעזרת שבלונה לצייר על הקיר (הצבוע בתכלת) דגים (או כל חיה אחרת) בצבע קרם (או בז', או חום בהיר), וחוץ מחיות תוכל לצייר כל צורה אחרת שתרצה בעזרת שבלונות מתאימות. בהצלחה!
 

Kite Cat

New member
לי לא נראה...

- ביחזבוז כסף על פחיות צבע שונות. לא כדאי. - לפי דעתי עליך לצבוע את קיר החלונות בכחול חיוור/תכלת/ אפילו כהה יהיה יפה. ואת הקיר שממול לחלונות- בהקבלה. -בקשר לשבלונות?! לא נראה לי, לפחות תלוי בגיל ובמין. בן כמה אתה?
 

gmmaf

New member
אני בן 17, התבלבלתי...

אז מה כדאי? חשבתי דווקא לצבוע קיר אחד מעל מיטתי בכחול חזק והשאר בתכלת בהירה... ולציר איזה שמש או משהו כזה... תגידו לי מה אתם אומרים... תודה על ההצעות..
 

Kite Cat

New member
רעיון טוב...

גם הטעם שלי זה כחול ותכלת. עצה- אל תצייר משהו גדול, אל תדביק ואל תשתמש בשבלונות. אתה יותר מידי מבוגר בשביל זה (לפחות בגלל שזה החדר שלך ולא הבית כולו). לך עם מה שמצא חן בעיניך... בהצלחה!
 

אספרגין

New member
כיוון שונה

אני הייתי הולכת על פס די רחב (אולי 30 ס"מ) בגובה שני שליש מהקיר (מהרצפה כמובן) בצבע ירוק קרמיט או צהוב נוטה לכתום. ואם לא פס ישר אז אולי משהו גלי. זה יכניס הרבה יותר גרוב לחדר אה ותיפטר מהתמונה של הנחש
 
למעלה