עזרה עם הפטיפון...

MetalSinagouge

New member
עזרה עם הפטיפון...

שעדיין אין לי, ז"א. החלטתי שאני צריך לקנות מתקן נורמלי לשמיעת מוזיקה, כאשר ההתלבטות היא בין נגן CD לבין פטיפון. היתרון שאני רואה בפטיפון הוא בקטע של המוזיקה (רוק קלאסי, מוזיקה קלאסית וג'אז) במידה ואלה זמינים יחסית- ז"א אני יכול לטוס למדינת תל אביב ולקנות, ואני מניח שגם במחיר- בפעם האחרונה שקניתי דיסק 80 ש"ח נחשב למחיר ממוצע למדי... החסרון כמובן במדיה עצמה: תקליטים מתים בסוף. (גם דיסקים בעצם, אבל לאלה יש יותר זמן חיים סביר להניח) וגם בעובדה שפטיפון זו השקעה טיפולית. ועל כן אני שואל אתכם: יש אולי המלצות לפטיפון חדש, לשימוש ביתי בלבד (לא DJ ושאר להטוטנות) בתקציב של עד 3000 ש"ח שאפשר לקנות בארץ? יש אולי חנויות שמתמחות שם אפשר להתייעץ?
 

datu

New member
כדאי לשאול בפורום "אודיו וקולנוע ביתי"

אגב, היום אפשר למצוא דיסקים במחירים טובים ביד שניה (ואפילו חדשים במחיר סביר).
 

MetalSinagouge

New member
כן, שאלתי...

בעצם אני אלך על ענתיקה כמו נגן תקליטורים ורמקולים, אשר היו ידועים בעולם הקדום כמיני-מערכת סטראו. העניין הוא שאני גם מחבב מוזיקת עולם, ואלה דברים שנראה לי הרבה יותר קשה למצוא בתקליט (גם עקב העובדה שבכללי הדיסקים האלה תופסים אחוז די נמוך מסך הדיסקים בחנות רגילה)... באמת המחירים בדיסק קלאב לפחות, נמוכים למדי... לא תארתי לעצמי שכל כך מעט זמן של הורדות וזה ישפיע ככה על החנויות.
 

datu

New member
../images/Emo201.gifאם לא ענו לך שם מספיק, אני לא יודע...

לגבי דיסקים חדשים במחירים טובים, יש גם חנות ירושלמית טובה... אבל חוץ מאלה, כנראה ההשפעה של ההורדות עדיין מינורית. (מה שכן, בגלל ההורדות והפירטים כנראה אין היום כבר "פיקדילי" ו"סופר זאוס"
).
 
למעלה