עזרים חוץ משחקיים להתרחשויות פנים משחקיות
כותרת מפוצצת, אבל המשמעות פשוטה למדי:
במשחק קורים דברים ויזואליים, שהדמויות "רואות", אבל השחקנים לא.
לדוגמא: התחלתי לשחק דמות של אדם-טיגריס. אחת הדמויות נכנסת לחדר של הדמות שלי - איך היא יודעת אם הדמות בצורת טיגריס או אדם?
הצורה הפשוטה - לשאול.
אני פחות אוהב את זה, מכוון שזה מוציא מהדמות.
הפתרון שאני חשבתי עליו, הוא להדפיס על דף הדמות תמונה של הדמות בתור אדם, ומהצד השני תמונה של טיגריס.
כשהדמות הופכת לטיגריס, אני הופך את הדף (כך שהתמונה של הטיגריס כלפי מעלה, והתמונה של האדם כלפי השולחן) - ואז אפשר לראות שהדמות בצורת טיגריס.
באיזה עזרים ויזואלים אתם השתמשתם בהם בשביל להעבר דברים שהדמויות רואות והשחקנים לא?
יש לכם רעיונות לעוד עזרים כאלה? (אחד שחשבתי עליו עכשיו - לשים Token בצבע ירוק/צהוב/אדום על דף הדמות בשביל להראות שהדמות פצועה/בריאה)
כותרת מפוצצת, אבל המשמעות פשוטה למדי:
במשחק קורים דברים ויזואליים, שהדמויות "רואות", אבל השחקנים לא.
לדוגמא: התחלתי לשחק דמות של אדם-טיגריס. אחת הדמויות נכנסת לחדר של הדמות שלי - איך היא יודעת אם הדמות בצורת טיגריס או אדם?
הצורה הפשוטה - לשאול.
אני פחות אוהב את זה, מכוון שזה מוציא מהדמות.
הפתרון שאני חשבתי עליו, הוא להדפיס על דף הדמות תמונה של הדמות בתור אדם, ומהצד השני תמונה של טיגריס.
כשהדמות הופכת לטיגריס, אני הופך את הדף (כך שהתמונה של הטיגריס כלפי מעלה, והתמונה של האדם כלפי השולחן) - ואז אפשר לראות שהדמות בצורת טיגריס.
באיזה עזרים ויזואלים אתם השתמשתם בהם בשביל להעבר דברים שהדמויות רואות והשחקנים לא?
יש לכם רעיונות לעוד עזרים כאלה? (אחד שחשבתי עליו עכשיו - לשים Token בצבע ירוק/צהוב/אדום על דף הדמות בשביל להראות שהדמות פצועה/בריאה)