עימוד ב-writer

cow and chicken

New member
עימוד ב-writer

היי יש לי עבודה שאני צריכה להגיש, ואני צריכה למספר את העמודים. הבעיה מתחילה כשאני צריכה למספר את העמודים כשהמספרים בשלושת העמודים הראשונים לא נראים: בשער, בתוכן העיניינים ובמבוא אין מיספור, אבל הדפים נספרים כך שבעמוד שאחרי המבוא יופיע מספר העמוד (4). ניסיתי כל מני קומבינציות אבל לא הצלחתי. ניסיתי עם "כותרת תחתונה" אבל זה לא הצליח.... מה אני יכולה לעשות? אגב, אני משתמשת בגרסה 2.3 תודה לכל העונים! חג שמח =)
 
קיימים מדריכים רבים באנגלית, בצרפתית

קיים חומר רב באנגלית, בצרפתית על כל אופן אופיס. ניתן להוריד ספרים ב-PDF . בעברית לא קיים מספיק חומר הדרכה. באתר הרשמי של אופן אופיס, יש חומר הדרכה בסיסי. הנושאים שאת צריכה ללמוד הם קשורים לסגנונות של דף, וסגנון פסקה הנה רשימת נושאים שיעזרו לך . STYLES Introduction To Styles Styles are easy to use, provide uniformity, save time, and do many other things. Paragraph Styles and Table Of Contents Click here to see the results of doing this tutorial. Page Styles and Paragraph Styles Click here to see the results of doing this tutorial. Different Page Styles In a Document How to have different looking pages in a document בהצלחה
 

kiro

New member
ניתן לבצע בצורה הבאה:

צריך ליצור שני סוגים של סגנונות עמוד - Page Styles - כשאחד ללא תחתית והשני עם תחתית. אם לדוגמה, סגנון העמוד אצלך הוא Default אז תשאירי אותו כסגנון ללא תחתית וצרי עוד סגנון עמוד אחר ובהגדרות שלו לאפשר תחתית. לעמודים הראשונים שצריך ללא תחתית לבחור את סגנון הדף ללא תחתית. השלב הבא הוא ליצור שבירת עמוד ידנית בין העמודים שבניהם מתחלף הסגנון. במקרה שלך בין עמוד 3 לעמוד 4. כאשר סמן המלל נמצא בעמוד 3 יש להכניס שבירת עמוד מתפריט: Insert>Manual Break בחלון שנפתח לבחור Page break ולבחור עבור הסגנון - Style - את סגנון העמוד הבא, זה שיש לו תחתית. מעמוד הבא והלאה יופיע מספר עמוד. ניתן כך לשנות סגנונות מספור כמו לתת מספור רומי בהתחלה או להתחיל מחדש מספור. כל פעם שרוצים לשנות צריך לדאוג לשבירה ידנית ובחירת סגנון העמוד הרצוי.
 
למעלה