עין עצלה ומס´ גבוה

ayala4u

New member
עין עצלה ומס´ גבוה

בני בן 5.10 והתגלתה אצלו לפני כחודש - עין עצלה, צילינדר ועין אחת עם ליקוי ראיה מס´ 3 ובעין העצלה מס´ 7.25. במשך כחודש ימים הוא עם רטיה ומשקפיים. הוא מדווח על שיפור בעין הבעייתית. טוען שלא רואה כבר טישטוש (הוא קרא לזה "אני רואה פאזל") ומסוגל לראות מס´ אצבעות (כשהעין ה-"טובה" מוסתרת). שאלה לרופא -
: מה הסיכויים לריפוי מלא אם בכלל ? האם מדובר ב-"רוחק ראיה" או "קוצר ראיה" ומה משמעותם? איך יתכן ש-3 רופאים שונים גילו מס´ שונים או שלא גילו בכלל את בעיית הצילינדר? תודה, באותה הזדמנות אני מזמינה אתכם לבקר בחנות "אופטיקיד" בה רכשנו משקפיים, מתוך רצון לשתף אתכם בשרות נהדר שקיבלנו ובמקום שמיוחד ויחודי לילדים.
 
עין עצלה ומספר גבוה

שלום רב1 עם תיקון מתאים במשקפיים וסגירות יש עדין סיכוילשפר בצורה משמעותית את הראיה בעין החלשה.איני יודע מהתאור שלך אם מדובר בקוצר ראיה או רוחק ראיה.בקוצר ראיה התיקון הוא במשקפיים מינוס וברוחק ראיה פלוס.האם התאמת המשקפיים נעשתה אחר הרחבת אישונים ?האם שאר בדיקת העין תקינה-אין פזילה ? הרשתית תקינה ? כל זה חשוב בשקלול התשובה. בברכה ד"ר חיים סטולוביץ
 

ayala4u

New member
תשובה

מדובר כנראה ב- "רוחק ראיה". אשמח לדעת מה זה אומר (האם אינו רואה רחוק או קרוב). המספר הוא פלוס+. התאמת המשקפיים נעשתה לאחר הרחבת האישונים. אין פזילה ולמיטב ידיעתי הרשתית תקינה. הבעיות הן: עין עצלה, צילינדר, הפרש מס´ גדול בין שתי העיניים. תודה.
 
תשובה

שלום רב! יש חשיבות להרכבת המשקפיים כל הזמן.רוחק ראיה פרוש שהעין מתאמצת לראות לרחוק ועוד יותר לקרוב.במקרים רבים יש להוסיף על המשקפיים גם סגירות של העין הטובה.
 
למעלה