עיצה בקשר למחשב חדש

AeroPeek

New member
לך תקנה אתה כבלים...

ותגלה לבד כמה העסק הזה לא זול.....
 

MaSTeRLou

New member
הרשה לי להפנות אותך למערכת מפתה

כ"כ מפתה, ששיכנעתי את אחד הלקוחות שלי ללכת עליה, ולאחר מספר בדיקות על המערכת, התרשמתי מאד מיכולתה.
AMD Athlon XP 2200+ Chaintech 7NIF2 nforce2,GF4,lan,usb2 DDR 333 256MB Dual Chanel (2x128MB) WESTERN DIGITAL 40 GB 7200 ATA-100 GF4 32(up to 128)MB Shared DDR, TV FLOPPY Teac 1.44 SOUNDS CARDS On Board 128Bit CD-ROM LG x52 Conexant 56k V92 PCI On Board 10/100 ATX MIDI 400W usb KEYBOARD 2/3 Lang. Rus or Arb MOUSE PS2 + roll SPEAKERS 400 W MAG 17'' 786 FS Price 2560 ₪​
נלקח מאתר חברת KSP המערכת מנצלת את היכולת הDualDDR של הלוח; מדובר כאן אמנם על דור קודם של המעבד, אבל הוא עדיין נחשב לחזק מאד, ובהקבלה לceleronהחדיש שנמכר באותם סכומים הוא חזק פי כמה וכמה מונים. הלוח-אם עצמו מבוסס nforce2 Ultra400 התותחי של nvidia. אין כאן שום בלוף, פשוט דיל טוב (ואין לי קשרים בKSP).
 

amni

New member
פרטים חסרים

לא ברור מהו לוח האם. לוח האם חשוב אפילו יותר מהמעבד, כי אם לוח האם מתקלקל, צריך להחליף רכיבים נוספים התואמי ללוח הספציפי הזה. לא ברור אם יחידת החישוב הגרפית מובנית בתוך הלוח אם כן, זה חיסרון רציני. לוח אם שמובנות בו יותר יחידות הוא בעייתי מבחינת תחזוקה, מכיוון שאם מתקלקלת יחידה מובנית צריך להחליפה או להתקין כרטיס נוסף (ובדרך כלל בלוחות עם יחידות עיבוד מובנות יש מעט מאוד חריצים שבהם ניתן להכניס כרטיסים).
 

MaSTeRLou

New member
לא חסרים פרטים, תקרא שוב

ואם זה לא היה ברור לעוד אנשים, בבקשה: לוח-אם: Chaintech 7NIF2 מבוסס nforce2 עם USB2 מעבד: AMD Athlon xP 2200+ זיכרון: DDR 333MHZ - 128MBX2 דיסק קשיח: Western Digital 40GB ATA-100 (סדרת BB) כ. מסך: Geforce4MX מובנה, עם זיכרון שיתופי של 32MB ומעלה כ. קול: מובנה, AC'97 כ. רשת: מובנה 10/100Mbps מודם: Conexant 56K V92 PCI קונן תקליטורים: LG X52 מארז: ATX MIDI 400W עם כניסות USB בחזית המארז מקלדת: BTC 5199 עברית/אנגלית 102 מקשים עכבר: P/S2 + Roll מסך: "Mag 786FS 17 רמקולים: 400W לא הייתי יכול לפספס שום דבר זו מערכת מורכבת.
 

BiggPoppa

New member
הסתייגות קלה:

לא ממליץ לקנות לוח של Chaintech . שני חברים שלי קנו לוחות כאלה בהפרש של כמה חודשים. שני הלוחות שבקו אחרי שנה וחצי לערך.
 

MaSTeRLou

New member
->

חבר שלי קנה לפני שלש שנים לוח שלהם ועד היום הוא מרוצה. מכרים נוספים שלי המליצו לי עליו, ובכלל זו לא חברה עלומת שם. כמובן שיש ללוח שנה אחריות, כמו כל לוח אחר, ובהנחה שהלוח יתקלקל במשך התקופה הזו, אפשר לממש את ההאחריות. לא מדובר כאן בElitegroup או PCPartner
 

PCingAddict

New member
אחד מהלוחות הטובים ביותר....

יש להם לוחות איכותיים בדיוק כמו שיש ל Gigabyte ול Asus... הבעיה היא שבקושי מכירים אותם... תחפש בגוגל כל מיני ביקורות עליהם, ותראה שהם מדורגים מאוד גבוה..
 

amirxbox

New member
נסה בIVORY

פרטי המוצר: לוח אם לא משולב למעבד AMD מתוצרת ASUS או MSI מעבד AMD ATHLON XP +2000 זכרון 256M 333 DDR כ.מסך GeForce 4 64 DDR מסך 17 MAG דיסק 40G מהיר,כרטיס רשת, כ.קול 128 ,כונן סידי X 52 כונן 1.44,עכבר מקלדת,רמקולים ועוד... אחריות:שנה. שלוש שנים למסך וללוח מחיר 2600 כאן
 

MaSTeRLou

New member
גם טוב

כמה שאלות: מי יצרן הHD? ועל איזה לוח-אם מדובר מתוצרת ASUS או MSI? עכשיו, ה256 הוא כפולה של 128 או כרטיס אחד? אם זה כרטיס אחד, אין פה ניצול של תכונה מצוינת DualDDR, וזה כמובן פיספוס
 

amni

New member
הבעיה של השואל אינה שיא הביצועים

אלא תקציב מוגבל (חיי בנפרד מילדיו, משמע גרוש או משהו כזה). יותר חשוב שאם עוד שנתיים לוח האם יתקלקל לא יצטרך להוציא הון, כפי שעלול לקרות ללוח עם יחידות מובנות. לגבי דיסק קשיח, ההבדלים בין מחירים מיזעריים לכן הוא חייב לעמוד על כך שמדובר בדיסק מחברה טובה.
 

MaSTeRLou

New member
שילוב של שניהם

מותג ידוע מעיד בד"כ על אמינות המוצר (אם כי לכל חברה יש את הנפילות שלה). זה נותן אמת מידה מסוימת, אם כי בכלל לא מדויקת, על אמינות הביצועים. להערכתי רוב המותגים המובילים בשוק מציעים איכות מוצר גבוהה, ולרוב מותגים מקבלים שם רע בגלל כמה מקרים שוליים. גם MSI סבלו התקפות בפורום לפני שנה, והיום כולם מהללים אותם. כמובן שישנם מותגים זולים, שמהם כדאי מלכתחילה להתרחק (הזכרתי שניים מהם בתגובה קודמת). מה שכן, תמיד כדאי לבדוק את האחריות שאתה מקבל על כל רכיב במחשב, למרות שבד"כ האחריות על הרכיבים נקבעת ע"י היבואן/יצרן. אגב, תראה לי שם מותג אחד שאמינותו מפוקפקת במערכת שהצגתי.
 

MaSTeRLou

New member
אה, ולא שמתי לב לעניין ה"מובנה"

כרטיסי קול וכרטיסי רשת מובנים קיימים כבר שנים בלוחות-אם, ומבחינת אמינותם - יש טובים יותר ויש טובים פחות. מה שבא עם הnforce נחשב לאיכותי, ולא לאחד שעושה בעיות. ההבדל בין הלוח הזה להרבה לוחות אחרים הוא, שכאן מצורף גם כ.מסך על הלוח. ואפילו אחד טוב (בניגוד לSiS 650 וחבריו).זה לא אומר שאם תרצה לשדרג את כרטיס המסך לא תוכל. בשביל זה יש שם AGPSlot. גם המעבד עצמו אינו מובנה. אני לעולם לא אציע לוח עם מעבד מובנה. זה טימטום. נניח ותרצה להחליף גם את כ.הקול וגם את כרטיס הרשת - גם את זה תוכל לעשות, וזה לא יעלה לך ביוקר, כי שניהם רכיבים די זולים (ועדיין יישאר PCI Slot פנוי). אמרתי בהתחלה, ואני אגיד שוב - אין כאן בלוף, זו הצעה טובה. המחשב הזה מוכן כולו לשידרוג בעתיד, ולא חסרה בו שום אופציה בסיסית שיש בלוחות אחרים.
 

Spidi man

New member
אייבורי בדרך כלל נוטה לכיוון הMSI..

ובאמת לא ממש הזכירו כאן את הלוחות של MSI שגם הם מדורגים גבוה! במיוחד הלוח החדש שלהם שתומך בnForce2.
 

AeroPeek

New member
לא אמרת כלום....

מפרט: מעבד AMD איכותי, לוח תוצרת MSI או ASUS או GIGABYTE או EPOX או PCPARTNER כונן קשיח 7200 וכו' וכו' וכו'...
ככה נראית ההצעה שלך בעיניי, חסרים המון פרטים, היצרניות שהזכרת (ASUS ו-MSI) מייצרות דגמים רבים של לוחות, יש דגמים איכותיים מאוד ויקרים, ויש דגמים עלובים שבצחוק לא הייתי קונה אותם! ל MAG יש המון מסכי 17", הם קיימים כבר הרבה זמן.... אולי ידחפו איזה מסך משומש מלפני 4 שנים, לך תדע?
הדיל של מאסטר נראה לי אמין יותר, יש פירוט מלא של כל הרכיבים. Cheintec הם חברה איכותית בסה"כ, לא שיא הטכנולוגיה, אבל הם חברה עם שם טוב. לא תמצא היום לוח אם שאין בו כרטיס רשת/כרטיס קול מובנים, זה סטנדרט והאיכות של המוצרים המובנים איכותית בדר"כ.
 
למעלה