עיריית באר-שבע וביצועי פרוייקטים

Superdror

New member
עיריית באר-שבע וביצועי פרוייקטים

כל יום אני נוסע לאורך טיילת אימבר מספר פעמים- וכמו שזה נראה, ההתקדמות איטית עד מביישת. דוגמא לכך : גשר הצינורות האמור לחבר בין שכונת נווה נוי לעיר העתיקה בתהליכי בנייה כבר כשנה. על אף שמדובר במבנה מודולרי שרובו בנוי מברזל- הבנייה כבר אורכת כמעט כשנה. אפילו רכבת ישראל, שעומדת במכשולי ענק - בונה גשרים מורכבים הרבה יותר בפחות זמן. להלן תזכורת לגבי תחילת העבודות: מתחילים בעבודה
 

tomer1976

New member
אודות פיתוח ציפיות בעקבות הודעותיו של אור

כשאור (פולנד1) כותב על משהו שקורה בבאר שבע בקצב משביע רצון, עדיין יש אנשים שמאמינים לו ובעקבות זה מפתחים ציפיות שהעיר הזאת מתקדמת ומתפתחת מהר. ואז עוברת שנה ולא קורה כלום. אני כבר מזמן לא מאמין לתחזיות האופטימיות של אור. כבר בשנת 2005 כשהוא כתב שפיתוח שדרות רגר מתקדם בקצב משביע רצון היו לי ספקות לגבי אמינותו. מה שהתבררו כמוצדקות.
 
למה אתה עושה לו אאוטניג ?

לא זכור לי שהוא רשם את שמו כאן באיזשהו מקום תקן אותי אם אני טועה
 

tomer1976

New member
כתב את שמו עד שנת 2005 ואז החליף ניק

וזה לא אאוטינג. מי שמתבייש בשמו זה בעיה שלו. לדעתי אור זה שם מאד יפה וגם מאד רוחני וחיובי. המילה אור בתורה משולה לטוב ולחיוביות. אין לו מה להתבייש בו. לעומת זאת אני אישית לא הייתי בוחר בשם של מדינה ששיתפה פעולה עם רצח עמינו בשואה. אבל זו בחירה שלו.
 

poland1

New member
אתה תמים אם אתה חושב שאני אחשוף את שמי

האמיתי באינטרנט כשאני שומר על אנונימיות מסויימת. לא חשפתי את שמי האמיתי ב2005 וגם לא אחשוף אותו היום. אתה מוזמן לקרוא לי אור חופשי (בהחלט שם יפה), אבל זה סתם עוד כינוי עבר.
 

tomer1976

New member
אז יופי, לא הוצאתי אותך מהארון

חסל סדר דאגות. ודרך אגב, קוראים לך אור. אני יודע את זה. אבל אתה מוזמן להכחיש, זה לא הדבר הכי חשוב שאני רוצה להוכיח לעולם. זה ממש לא משנה לאף אחד איך קוראים לך.
 
למעלה