עכשיו לנושאים בוערים

OdedIsNotAfraid

New member
חחח

נו, "דג דבק" זאת דוגמא אחת, לדעתי אם הוא היה מנצל את הכריש וזה לא היה לרוחו של הכריש הוא לא היה נשאר הרבה זמן בחיים בכל אופן יש הרבה דוגמאות של סיבמיוזה ודגים שונים שמצטרפים לדגים גדולים מהם חלק מנקים את הגוף שלהם חלק אוכלים שאריות יש אפילו טענה שמדובר בעזרה בניווט.
 
אתה טועה

לעולם לא ישתלם כלכלית למגדלי תרנגולים לגדל אותם באופן שאתה מציע מה שלא הגיוני שיקרה בשום אופן. מה שגם הם מעוותים גנטית שלא יוכלו לשרוד בעצמם. הפתרון הוא לא להרוג אותם אלה להפסיק להרבות אותך בקצב נוראי כזה, עדיף ייצור שאינו נולד מאשר יצור חי שכל חייו רצופים סבל וכאב. המצב כיום ולא משנה לאיזה מצב אידיאלי כל אחד מאיתנו שואף, הוא שהתרנגולות והאפרוחים בלולי הסוללה ובלולי החופש סובלים מעוותים גנטית, מנוצלים, וממותים באופן ממוסד מתועש ואכזרי ביותר. מה שניתן לעשות עם המצב כיום ושבאמת הכי יעיל הוא לצרוך כמה שפחות ביצים ולממן כמה שפחות את התעשייה הזאת, שהרי כל כולה היא בשביל כסף.
 

OdedIsNotAfraid

New member
בוודאי שזה לא אפשרי במודלים הכלכליים הנוכחיים

לשם כך יש צורך בחקיקה ובאכיפה וכן אני בדיוק התכוונתי לזה - שאנשים יסתפקו במעט ביצים ובמעט מוצרי חלב וגבינות, וקיום משק שהוא טוב לחיות האלו דואג להן ולא מנצל אותם. למעשה אני אישית הייתי רוצה בעצמי לעבוד עם חיות כאלו במשק שלא מנצל אותן ודואג להן יפה.
 

somebodddy

New member
הדרך היחידה שדבר כזה יתאפשר

זה אם ביצת תרנגולת תהפוך למאכל גורמה, שאנשים יהיו מוכנים לשלם 20 שקל עבור ביצה(עבור הביצה עצמה, לפני הבישול/טיגון). וחשוב גם לזכור שיהיה מדובר בביצים קטנות בהרבה מאלו שמוכרים היום - הגודל של הביצים הוא תוצר של השבחה, ואם האדם יפסיק להתערב סביר להניח שהביצים יחזרו לגודל המקורי שלהן.
 

אישעם

New member
בא נבדוק

ראשית, בא תראה לי איפה כיניתי אותך "נאצי" ? כדאי שתלמד להבין את הדברים הכתובים. אתה פשוט נהנה מחוסר מודעות, מבורות ואטימות ואתה רוצה לברוח מהאמת כי לא מוצא חן בעיינך להתמודד עם האמת. אם זה מעודד אותך, רוב העולם כמוך. רוב העולם שופט לפי שונות. אבל הנה, לך יש הזדמנות להיות אדם טוב, ללמוד ולדעת את הפשעים שלך ולקבל מודעות. ומה אתה מזיב ? אתה מזיע רצון לשפוט לפי שונות. אם אשפוט אותך אעשה בדיוק מה שאתה מנחה אותי, אתה שונה ואני אשפוט אותך, זה נראה לך צורת מחשבה הוגנת ? אתה קבעת שזו צורת המחשבה, אני אפשעל לפי מחשבותך, כעס על עצמך, לא עלי. חוסר ידע. יש לך הרבה מזה. קודם כל תרנגולים לא מביאים אפרוחים (חחח נו סתם הלצה להורדת המתחים אצלך). תרנגולות בטבע לא מביאות את אותה כמות אפרוחים. בטבע הן מביאות כ 20 ביצים בשנה, בתעשיות המוות שאתה מממן הן מביאות כ 300 בשנה, הן עוברות השבחה גנטית ועיוותים. בתרנגולות לפיטום יש זרזי גדילה וחומרים כימים שהופכים את חייהן ל 42 יום עד לגודל מקסימלי והופ לשחיטה. אתה מממן את כל אלה. כל יום הורגים אלפי אפרוחים בחנק ובחישמול, כי הפשע שלהם הוא שהם נולדו זכרים ולא יתנו ביצים. שוב במימון שלך. זה עדיין לא מזכיר לך משהו ? היטלר לא היה צמחוני, אתה מואכל בחוסר ידע, מאמין לכל דבר מבלי לבדוק. הרופא של היטלר אמר לו להפסיק לאכול יונה ממולאת, הוא הפפסיק לאכול רק את זה, הוא לא היה צמחוני. זה דבר מוכח כבר די הרבה זמן. שים לב, אתה כותב במטרה לפגוע. אני לא עשיתי כך כשכתבתי על נאציזם. אתה עברת על חוקי גודווין להשואת נאציזם באינטרנט, אני לא. רגע אמשיך.
 

OdedIsNotAfraid

New member
אחי שוב לא לימדת אותי פה שום דבר חדש

אני בכנות לא יודע כמה היטלר היה צמחוני וכמה לא זה גם לא מעניין אותי, כל מיני אנשים שטוענים כל מיני דברים בנושא לגבי תרנגולות, אני כן יודע שנותנים להם חומרים הורמונים בכדי שהן יטילו ביצה כל יום וגם יש פה הנדסה גנטית הכוונה שלי שאם אתה מחזיק חווה ענקית על שטח אדמה ענקי של כמה קמ"ר הן יכולות לטייל חופשיות ומאושרות בלי צפיפות לקבל אוכל טוב ומקום להתחבא בו למסתור כשקר, הן חופשיות , אתה בונה להן גן עדן, גם לתרנגולים, בלי להרוג גם לא אפרוח אחד, בלי לקטום בלי כלום, נכון התוצרת מפרוייקט כזה של ביצים תהיה לא גדולה בוא נראה כמה ק"מ מרובע, נגיד 10 קמ"ר זה 10,000 דונם, נסתפק ב50 תרנגולות על דונם? זה 500,000 תרנגולות וסה"כ בקירוב 1,000,000 זכרים ונקבות. אמרת 20 ביצים בשנה, קיבלנו 10 מיליון ביצים, אני חושב שאם אתה מאכיל אותם באוכל טוב והן בריאות הן יטילו יותר מ 20 ביצים בשנה, אתה אולי צודק שהתרנגולות הטבעיות לא אמורות להטיל כל כך הרבה אך 100 ביצים בשנה זה בהחלט תרנגולי, בכל מקרה, הנה מחווה אחת הפקת 5 ביצים עבור כל תושב בישראל, מה דעתך על זה? אנחנו רוצים להגיע ל 100 ביצים בשנה על כל אזרח? אז צריך 200 קמ"ר של אדמה, די הרבה בשביל ישראל אני מסכים... כי אין לנו הרבה שטח. אבל בטח לא בעיה למין האנושי.
 

אישעם

New member
אתה מבין מי חי בסרט ?

ואיך לא יבצעו קיטום ? אתה רוצה הם ינקרו אחד את השני למוות ? שמעת על קרבות תרנגולים ? לא ניתן לנצל בע"ח מבלי לפגוע בהם. כל הסממנים של תעשיות המוות ישארו זהות, כי המגדלים יאלצו לבצע אותן. אף אחד לא יגדל תרנגולת שאינה משתלמת כלכלית ונותנת 20 ביצים. לקחת הביצים היא גרימת המוות. גרימה לתרנגולת ליצר יותר. זו ההשבחה הגנטית והעיוות ואת הכותב בעד זה, בחוסר ידע, אפילו לא שם לב שאתה כותב בעד כל הזוועות כי אינך יודע שהן חלק מאילוץ כשאתה מגדל בע"ח. אבל אני מבין שעד שהסרט שלך יתממש אז אתה תפסיק לממן את המוות שמתרחש במציאות ? נכון ?
 

OdedIsNotAfraid

New member
כן ברמת העיקרון כן

אני רוצה לחזור לצמחונות ולמעשה גם לטבעונות אני לא חושב שלתת כסף לתעשייה הנוראית הזאת זה דבר שאני רוצה להמשיך לעשות ובטח לא כבן אדם שסבל כל החיים מהפרעות אכילה, ודברים קצת הסתדרו לי ואני אוכל מגוון יותר גדול של מאכלים היום אז אני בהחלט הולך לחזור לצמחונות טבעונות, תוך חודש חודשיים אני מקווה שום דבר לא מצדיק התעללות כזאת ואני מסכים עם זה דיברתי היפוטטית לדעתי אפשר לדאוג שיהיה משק של חיות שכל צד מרוויח, סימביוזה כמו שאמרת, מושג שלמדנו בכיתה ט, בדיוק ככה. כמובן שאני מתכוון משק של בעלי חיים לתפוקה של מעט גבינות וביצים, לשם שימור מסורת וחגים, וטיפול טוב בבעלי חיים מתוך אהבה ולא ניצול.
 

אישעם

New member
אם תקח חלקת אדמה גדולה

אתה תגדיל את הנזקים שאנחנו עושים לעולם. אתה תגדיל את ניצול העולם ליצירת מזון שבעזרתו מאכילים פחות אנשים מאשר בתזונה צמחית, כלומר תגדיל את הרעב בעולם. קח בחשבון, יותר שטח, יותר אדמה ויותר משאבים. כל זה בגלל שאינך יכול להמנע מרתיחת בע"ח ? לא יותר כדאי להמנע ? אין צורך בווטרינר, לבע"ח בטבע אין כמעט מחלות, סתם שתדע. מחלות הן יצירתם של בני אדם שמשבשים את העולם, החל מתזונתם. צמחונות מונעת מחלות רבות וטבעונות עוד יותר. פשוט כי נותנים לגוף את מה שהוא זקוק לו. למה אתה חושב שתרנגולות בטבע נכחדו ? איך תסביר את קיומם בטבע אם זה כך ? אולי גם בקר בטבע נכחד ? מכיר את הבפלו ? ביזון ? אנטילופה ? ויש עוד. מה דעתך, אתה מממן מחנות ריכוז לבע"ח כי אתה מגן עליהן מהמוות ? כאילו אתה לא חושב שבני אדם הורגים הרבה יותר ממה שיש בטבע ? כלבים יטרפו ? לידיעתך, אין כלבים בטבע. כלבים הם יצירת בני אדם, גם חתולים, גם סוסים בצורתם הנוכחית וכך גם לגבי תרנגולות מעוותות גנטית שאנשים אוכלים או פרות מעוותות. הכל יצירת אדם, לא טבע. לקבל ולתת זה בהסכמה משותפת ולא חד צדדית כפי שאתה חושב. אחרת זה ניצול, ניצול מפורש ורצון להשמדות. לתפיבתך חיים טובים הם כאלה שמובילות בע"ח בכמויות עצומות למוות אכזר, חבל. אבל הגעת למקום הנכון בכדי לקבל ידע.
 

OdedIsNotAfraid

New member
אני שמח שיש לך אנרגיות חיוביות

פנה אליי בפרטי אני אסביר לך למה אתה טועה עם כאלו אנרגיות חיוביות ואיכפתיות נותר רק לקוות שתלמד קצת על פסיכיאטריה על כפייה פסיכיאטרית וניסויים בבני אדם, ותעזור לאנשים שעושים להם דברים גרועים הרי אתה לא רוצה ניצולי שואה שמקבלים "תרופות" ששולפות חלקים מהטראומה ממעמקים ומחיות אותה כאילו היא קוראת ממש שוב, מורידות את לחץ הדם וגורמות לניצולים למתוך מתוך שינה בפרץ של אדרלנין נכון? אז זה קרה לנו ממש מתחת לאף וקורה גם כעת
 

אישעם

New member
לא אפנה אילך בפרטי בנושאים שהם לכולם

אם תרצה ידע אשמח לעזור לך בפרטי. מוכן לענות לך לשאלות פרטיות. בני אדם לא יותר חשובים מבע"ח, ניתן להיות פעיל בכל התחומים, אין לפגיעה מסויימת חשיבות יתר מפגיעה אחרת כשניתן פשוט לפעול ולמנוע את כולן. אני לא אחד שתורם לפגיעות האלה, כרגע אתה כן אחד מהפוגעים אם אינך טבעוני. אולי אתה לא יודע גם את זה, אבל צמחונות וטבעונות אינה נגד תרופות, ההתנגדות היא לדרך שבה הן מוצעות לציבור. אין מניעה לשימוש בתרופות כטבעונים, אמנם רבים לא מבינים את זה אבל זה גם כתוב באגודה נגד ניסויים בבע"ח. ששוב, חוסר ידע ותוקפנות סתם, למה שלא תשאל שאלות ? זה יותר אפקטיבי לקבלת ישע מאשר שתכתוב כל מיני דברים מוטעים עליהם גדלנו. למה שתהיה דג מת ששוחה בזרם ? הזרם בעולם הוא של אוכלי בשר, אל תשחה בו, בא נבדוק כל נושא וכל שאלה שתרצה.
 

OdedIsNotAfraid

New member
יש לי License to kill

כשאתה בהישרדות, מותר לך לאכול חיה בשביל לשרוד לא? זהו אז יש לי רשיון להרוג כי אני בהשרדות, כמובן שהרשיון הולך להיות מבוטל בקרוב.. אבל בנתיים עדיין יש לי רשיון, כמו לרבים אחרים.
 

OdedIsNotAfraid

New member
עכשיו לנושאים בוערים

אני מאוד נהניתי מהויכוח למטה, ויכוח מאוד פורה, מאוד ענייני, אני אסכם את מה שהתכוונתי אליו כדיבורים היפוטטיים , אני בעד עולם טבעוני של חקלאות אורגנית ככל האפשר את הגבינות והמוצרים מהחי - רק עבור חגים ומסורת ובאמצעות משקים שמטפלים יפה בחיות שלהם וכן המחירים יהיו פי 10-15 יותר גבוהים
עכשיו הנה כמה לינקים חשובים http://www.youtube.com/watch?v=d0COikR0nA0&feature=related There is a war going on, Evil against good, Watch this video please.... I have sent you all a message few days ago it went like this : מדובר בסרט שחושף אמת מטרידה ומפחידה לגבי אחד הדברים הנוראיים ביותר שקורים לנו מתחת לאף כל התקופה הזאת אי אפשר לעבור לסדר היום חשוב להיות מודעים למה שקורה! הסרט הורס את המצב רוח לדעתי, לכן רצוי שאם אתם מעדיפים להיות שמחים ובמצב רוח טוב, לא לראות אותו למען מהפכה ושינוי בגישה הסביבתית אני מאחל לכם צפייה מהנה 108 דקות http://video.google.com/videosearch?q=controlling+our+food&emb=0&aq=f# אם הלינק אינו עובד http://apps.facebook.com/causes/sharings/205156 בנוסף לסרט הזה אפשר לנסות את הלינקים הבאים על חזיר : פטנטים על חזירים, בשר או לא בשר בנתיים קורים דברים שמסכנים את החופש של כולנו את הבריאות של כולנו http://www.youtube.com/watch?v=4-ouf_gmA5o&feature=related
 
מאוד חשוב לשרשר!

בעיקר כשזה באותו נושא או סיכום של הנושא, השרשור מונע בלאגן ומאפשר ליותר הודעות להיות מוצגות בעמוד הראשון של הפורום.
 
למעלה