עכשיו קראתי כתבה בNRG

עכשיו קראתי כתבה בNRG

על אתרי הכרויות -הם הגיעו למסקנה שעדיף שלכל חוג של אנשים יש סקשן משלו כלומר- לסטלנים שרוצים להכיר סטלניות לאנשים עם מוגבלויות שגם להם יש הרי בעיה להכיר אנשים ואפילו לצמחונים!! ומה איתנו אתם שואלים? כלום!!!!!!!!!!!! אני חושבת שהגיע הזמן שגם לנו סקשן משלנו באתרי הכרויות גם לנו מגיע צריך להביא את זה לידי מודעות(אנחנו גם חלק מהחברה) כך אולי גם אנשים שהם אסקס ונמנעים מלצאת עם אנשים בגלל שהם אסקס ימצאו ימצאו שם את מקומם וכמותם אנשים אחרים. מה אתם אומרים ? לא הגיוני שגם לנו יהיה חלק באתרי הכרויות?
 

Limbonic Art

New member
אולי

באותם אתרים שהחליטו באמת להכין סקשנים שונים- יהיה אפשר לבקש שיהיה גם אסקס למה שתיהיה בעיה? פשוט מי ביקש מאז שהחליטו לעשות סקשנים לצמחונים, סטלנים ולאנשים עם מוגבליות?
 
הגיוני מאוד!

אבל לא יקרה כלום אם אנחנו לא נראה נוכחות ונזיז אנשים בעצמנו. נסי לכתוב לאחד מאתרי ההיכרות בבקשה להוספת קטגוריה, שתפי אותנו בתגובה שלהם. אם לא יהיה שיתוף פעולה, אפשר גם להתחיל בעצומות ובקשות נוספות. אם יהיה, זה הישג נהדר שאת יכולה לזקוף לזכותך.
 

avi1283

New member
מה השמות של האתרים?

תביא את השמות של אתרי ההיכרויות שיש להם סקשנים ואשלח להם בקשה.
 
אני יודעת שבjdate

הם הקצו מקום לאנשים עם מוגבלות אז אולי סביר שגם לנו יהיה שם מקום אם מישהו רוצה להתארגן ביחד כדי להציע את העניין אני מוכנה..
 
מכתב קטן לאדם, צעד גדול לא-מיניות

קודם תכתבי מכתב ממך, תגידי שאת מייצגת קבוצה, כי אחרים פה גם רוצים קטגוריה לאסקסואלים. אם מכתב אישי לא יעבוד, נפעיל את כל הקבוצה. צריך את הצעד הראשון של המכתב האישי, ואת האדם למשימה. אבל לא צריך לשים אותנו עם המגבלויות, זו נטיה מינית, שישימו אותנו עם הנטיות השונות. אם את צריכה עזרה עם ניסוח, אני מוכנה לעזור.
 

dnielc

New member
זה לא חדש

אני אמרתי כבר כמה פעמים שצריך להציק למנהלים של אתרי ההכרויות. לצערי- שום דבר לא קרה עם זה. אף אחד מאתרי ההכרויות לא החזירו לי תשובה, ואני חושב שזה נובע מזה שהם לא יודעים שיש לזה "קהל", הם לא מכירים בקהילת הא-סקסואלים. אנחנו פאקינג קהילה! (איזה כיף זה להיות משוייך...)
 

dnielc

New member
אני לא זוכר,

אבל זה לא ממש משנה... אני פשוט פיניתי כמה דקות, חיפשתי אתרים בגוגל, והתחלתי לשלוח את אותה ההודעה להנהלות של האתרים... פשוט תעשו את אותו הדבר, וכשהעניין יגיע למסה מסויימת הם יתחילו לחשוב עלינו...
 

avi1283

New member
שלחתי להם בקשה

נקוה שהפעם הם יגיבו. אתה צודק, כל מי שמעונין שישלח גם, כמה שיותר לחץ עליהם יותר טוב.
 

p019

New member
הערכה גסה ביותר.

אני משארת - עלפי מחקר שהראה כי יש 1% שלא א-מיניים (+- סטיית תקן שהופכת את הנתון לבעייתי) שיש לפחות כמה עשרות אלפים בגיליים שונים בארץ. כמובן שלא כולם מודעים או זה מעסיק אותם, ולא כולם נכנסים לפורומים של תפוז.
 
למעלה