על איזה רמת סוכר צריך להשאר בשביל

TalKz

New member
על איזה רמת סוכר צריך להשאר בשביל

העתיד שלא יעשה לך בעיות? לי אישית יש בין 100-130 ככה... פעם בנגיד 4 ימים זה קופץ לי לגבוהה כי לא עשיתי משהו נכון באיזה ערכים שאתה נשאר יכול להיות לך בעיות עם רגלים וכו? גם לי אגב יש את ה FREESTYLE והוא ממש קלטני, בתור אחד שסובל מבעיות של דקירות באצבע - אני מתעלף מזה. אני אישית מודד בזרוע! רק חבל שהסטיקים שלו כ"כ יקרים! אבל זה שווה מה אני יגיד לכם.
 

TalKz

New member
גם הFREESTYLE

מאפשר לך לקבל ממוצע של 14 יום! הממוצע שלי עומד כרגע על118! מקווה שזה לא גבוהה מידי. בבקרים אני מרוצה, יש לי 80-90 ככה!!!
 

slightly

New member
כל כמה זמן הוא מודד ?

הוא נותן גם ערכים של אחרי הארוחות ?
 

slightly

New member
טייפ 1 או 2 ?

עם מה אתה מאוזן ? אלו ערכים ממש יפים. אצלי שעתיים אחרי האוכל עדיין מגיע ל 160 לפעמים, אבל רוב הזמן אני בסביבות 95-140.
 

TalKz

New member
1

אני בודק 3 פעמים ביום, אבל מידי פעם אני בודק בשביל הכיף... אתה יודע לבדוק שהכל תקין ותמיד הוא מביא לי ערכים תקינים. ואני מאוזן. הכל בזכות הטיפול הטוב של ד"ר גיליס בהדסה עין כרם! המשאוה זאת גם... עושה לך חיים ממש טובים לכל מי שאין - אתם חייבים - למרות שזה "עוד משהו" לקחת על עצמך כל הזמן חוץ מארנק וכאלה זה ממש ממש ממש טוב!!!! ואפילו, אני אוכל מידי פעם גלידה ושם 2 יחידות ואחרי שעתיים או שעה יש לי ערכים של 140 ככה... ככה שאפשר מידי פעם!
 

elad2040

New member
100 130 זה מצוין.

זה לא מבטיח שלא יהיו לך בעיות בעתיד אבל זה בהחלט משפר את הסיכויים שלא יהיו לך בעיות, או אם יהיו בעיות הן יהיו פחות קשות.
 
למעלה