על התוכנית שלי לאחר שבועיים

על התוכנית שלי לאחר שבועיים

בסוף חודש דצמבר נתקלתי באתר של הפורום, והחלטתי לטפל בנושא שמפריע לאיכות חיי בצורה משמעותית מאוד - רגשות האשמה. בניתי תוכנית שתשמש אותי לשלושת החודשים הקרובים, ביקשתי מחברה טובה לנהל את מנגנון הבקרה של התוכנית - ואני מרגיש שמאוד התקדמתי בשבועיים האחרונים. יש גם קשיים. חשוב לי לציין גם אותם. בהתחלה תכננתי, למשל, לכתוב פעמיים ביום על רגש אשמה שחשתי - ובסופו של דבר החלטתי שפעמיים מתוך ה-14 כתיבות האלו אפשר ומותר לוותר על הכתיבה. (במקום 14 - 12). עוד לא סיפרתי לחמישה אנשים על התוכנית(רק לארבעה) ובכתיבת הבוקר אני לא תמיד מצליח להתמיד בגלל נסיבות חיצוניות. התוכנית שיפרה עד עכשיו את חיי בצורה משמעותית, למרות שעשיתי חלק קטן מהמתוכנן בה. השליטה המעשית על חיי קוסמת לי הרבה יותר מדיבורים רוחניים. אני מרגיש שגם כתיבת הבוקר עוזרת לי לעשות "ניקוי ראש" לא קטן... רק רציתי לשתף (-:
 
הי איש השניצל, הרבה זמן לא ראיתי את

שמך מופיע כאן. רציתי לשאול אותך משהו בקשר למה שכתבת כאן. מה זה אומר ששמת חברה כמנגנון בקרה על התוכנית? האם אתה מסוגל לבקר את עצמך? מה יקרה כשאותה חברה לא תהיה שם כדי לבקר את התוכנית? אני שמחה בשבילך שאתה מצליח עם התוכנית וטוב לך יותר מבעבר אבל, תחשוב על זה. שבוע טוב תמי
 
היי

תודה רבה על ההתייחסות (-: ראיתי באתר האינטרנט של התוכנית איזושהי המלצה לשתף עוד מישהו בתוכנית כמנגנון בקרה, בשביל שיהיה לי למי לספר על התוכנית. באופן כללי אני מרגיש שיש לזה חשיבות מסוימת. אמנם אני יכול להסתדר בלעדיה, אבל העובדה שאני צריך לדווח על זה למישהו עוזרת וגורמת לי אפילו רצון להוכיח את עצמי. שבוע טוב.
 
טוב.

רק תשים לב ותהיה מודע לעמצך שלא יקרה מצב בו היא לא תהיה ואתה לא תצליח לעבוד על עצמך בלעדיה.
 
למעלה