על ``פינוקי`` וגם קצת קיטורים

נעה גל

New member
על ``פינוקי`` וגם קצת קיטורים

לפני כמה ימים כתבה מישהי (צימס או לאה_מ) שהיא לא אוהבת את סדרת ``פינוקי``. ואני חייכתי לעצמי. כשאורן נולדה קיבלתי עבורה 3 ספרי ``פינוקי``, ניסיתי להקריא לה והייתי משתגעת מהם. מה גם שאורן מהר מאוד עברה לדברים ``כבדים יותר`` (ניטשה וכאלה ;-) ), ופינוקי נשאר על המדף חדש כמו ביום שהביאו אותו מהחנות. אחד הדברים שהכי הפריעו לי בו זה שאין קשר ממש בין המשפטים של הספר. ניחא. אבל, בחודשים האחרונים הספר הזה זוכה אצלנו לתחיה מחודשת. איתמר (שמכונה אצלנו בבית בחיבה ``האדם הקדמון``) פשוט מת עליהם. חבל על הזמן. צריך לראות את פניו של איתמר מאירים מרוב אושר בשביל לדעת אהבה מהי. מה גם, שכל פעם שהוא פותח את אחד ``החלונות`` אני משמיעה קול (קולות שונים לחלונות שונים, אבל תמיד אותו קול לאותו חלון) והוא פשוט מתפקע מצחוק. פותח את החלון וסוגר אותו, פותח אותו וסוגר אותו. וכך גיליתי שבכל זאת, יש איזה ערך מוסף ל``פינוקי``. ועכשיו קיטורים: אני רוצה להגיד לכם ששני ילדים חולים בבית זה פשוט סיוט! אורן חולה מאוד כבר מיום חמישי, ולפני יומיים איתמר הצטרף לחגיגה. תארו לכם שאנחנו מיום חמישי סגורים בבית (המחלה מדבקת...). איתמר שגם ככה הוא דבוק אלי, הפך להיות דבק מגע במשרה מלאה ביחד עם יבבות של אומללות (הוא באמת אומלל) ואורן תמיד מרגישה מאוד טוב שהיא חולה, אפילו טוב מדי, ואני ממש לא משתלטת עליה. כל היום אני שומעת את עצמי גוערת בה על כל מיני דברים. אני ממש לא אוהבת את עצמי במצבים כאלה. אם זה לא יגמר, אני אאלץ להתפטר ממשרת האימא. זהו גמרתי לקטר :p .
 

יערה+

New member
אני דווקא אוהבת את סדרת פינוקי

נכון שאין הרבה קשר בין משפט למשפט ולפעמים הספרים קצת מרגיזים, אבל אני רואה את האור בעיניים של ירין כשאני נותנת לו להסתכל בספרים. יש לנו את הספר עם הקולות ואת הספר מישוש, ולדעתי שניהם לא רעים בכלל, ואם ירין אוהב אותם אז הם בהחלט מספיק טובים לנו. בקשר לילדיך, תרגישו טוב והחלמה מהירה.
 

michal@gal

Active member
מנהל
גם אני לא משוגעת על פינוקי

ואפילו יש קלטת עם סיפור של פינוקי שהחרמנו כי הסיפור ממש לא חינוכי לדעתנו (אמא שולחת את פינוקי לשחק בחצר, והוא בורח מהחצר והולך לטייל בחוץ לבד), אבל גם אופיר משוגע על הספרים של פינוקי, אני חושבת שבעיקר בגלל החלונות. מקווה שהילדים יחלימו מהר, ושאת לא תידבקי. מיכל
 

limori

New member
פינוקי -

גם ךרואי יש את הספר פינוקי הולך לגן. וזה הספר הראשון שהוא קיבל ואני חייבת לומר שהוא מאד אהב את החלונות הוא כ``כ התלהב שאמא שלי מייד שלחה לי 3 קלטות מהסידרה של פינוקי והקלטות משעממות מאד. רואי בהתחלה אהב אבל מהר מאד הוא הפסיק לראות אותם. אבל אני חייבת להגיד לכם שפינוקי באנגלית נקרא ``ספוט`` והקלטת באנגלית מקסימה . קודם כל כל החיות מדברות ז``א כל אחד בקול אחר ולא קריין משעמם שמקריא כמו בפינוקי בעברית. אני ממליצה על הקלטת באנגלית וסליחה שלא הימלצתי על תוצרת ``כחול לבן``. ולך נעלה אני מאחלת החלמה מהירה לילדודס, ליבי ליבי... כשרואי חולה, אני מייד נכנסת להסטריה של עצבים ואני מתקשרת להורים שלי ואני אומרת להם שאני שולחת אותו בפקט של פדרל אקספרס. זה נורא נורא נורא קשה כשהם חולים....שיהיו בריאים.
 

רותי&ע

New member
אצלנו ספרי פינוקי היו פופולרים בגיל

שנה ועכשיו בגיל שנתיים הוא גילה את הקלטות. יש לנו שתיים כאלו. הוא לא רואה הרבה וידאו ולא בגלל שאני מגבילה אותו אלא בגלל שהוא לא מכור לטלביזיה (בטח יעבור לו )-: ) אבל אם הוא רוצה לראות אז רק ``אוקי``. לי נשבר לשמוע כבר את הדיבוב האיום הזה ומקווה שימאס לו כמה שיותר מהר.
 
אוי, נעה, אני מרגישה שאם את כבר

מקטרת, באמת כלו כל הקיצין.... חזקי ואמצי. אין לי שום עצה נבונה, כמובן. יש שעות שפשוט אין ברירה, צריך לתקוע אותם מול ערוץ ``הופ``, לעשות מקלחת ולשכוח קצת מהצרות...
 
../images/Emo5.gif נעה, תרגישו טוב! ../images/Emo39.gif

רציתי להגיב קודם, אבל ממש מצליח לי, המחשב שלי עושה בעיות בכלל ובתפוז בפרט... יש ימים שאני לא מצליחה אפילו להכנס לקרוא
רפואה מהירה ושלמה!
 
למעלה