על פי התכתובת כאן

שירקאן12

New member
על פי התכתובת כאן

לפני שעושים "שלום" עם הערבים צריך לעשות שלום בין היהודים. מפלגת קדימה הם יוצאי ליכוד אבל הם לקחו קצת מידי שמאלה. כל מי שעבר בזמנו מהליכוד לקדימה היה רעיוניסט גם בליכוד אבל כשמציעים כיסא טוב לא סופרים אף אחד. מפלגת קדימה הייתה עושה אותם דברים זהים עמו הליכוד עם האמרקאים אומרים לקפוץ אז קופצים.אנחנו המריונטות של האמרקאים. מדוע קדימה תוקפת כל הזמן את נתניהו מתיסכול גרידא. אגב לקדימה יש עדיין חוב ...להחזיר את גילעד שליט חייל צה"ל. כפי הניראה לעין הבחור נמק אצל הערבים.
 
אנשי קדימה פרשו מהליכוד כי לליכוד לא היה מה

למכור ,ולכן גם קדימה ניצחה את הליכוד ,לולא הימנים שהאמינו לשקרן התבוסתן השמאלן ,ולבסוף התאכזבו ,הרי שציפי ליבני היתה ראש ממשלה . כלומר השמאלן התבוסתן נהיה ראש ממשלה בכחש ,אף אחד מהימין האמיתי ,לא האמין שהתבוסתן יהפוך לשמאלן ,ויכיר ב2 מדינות ל2 עמים ,ועכשיו הקפאת ההתנחלויות ככה בשושו . ודע לך קדימה לא תוקפת יחסית לאופוזיציה ,אני תוקף את" השמאלן הכנוע " נתניהו .ואתה אומר שקדימה לקחה שמאלה ?אז מה הליכוד ? בזמן קדימה גם דיברו שלום וגם ההתנחלויות פרחו וניבנו ,אז מי לקח שמאלה ? ואתה חוצפן שכמותך מנצל טרגדיה ,ורוקד על השבי של שליט ,אכפת לך בכלל ששליט נמק שם ?חוץ מלנצל את האסון לצרכים פוליטים ? אז איתך לעשות שלום ?
 

שירקאן12

New member
להיפ אני לא מנצל שום טרגדיה

מי שלא החזיר את שליט הביתה זה מפלגת קדימה. אני לא אתייחס לביטויים שלך זה מראה מי אתה..
אם בארזים נפלה שלהבת......
 
ואף אחד לא יודע זאת נכון ?אתה צריך להזכיר

את זה ? ותודה לך על המחמאה לא ידעתי שאני ארז
 

ATAF151

New member
לא מדויק

ביבי לא הסכים לפתרון שתי מדינות ולא הסכים להקפאת ההתנחלויות, ותוך זמן קצר של לחץ הוא כבר הסכים למדינה פלשתינאית ובקרוב יסכים להקפאת הבניה בהתנחלויות תוך כדי דרדור מסוים של היחסים עם ארה"ב. לבני לעומתו אמרה מהיום הראשון שהיא בעד פתרון שתי המדינות, ולכן היא לא היתה נקלעת ללחץ אמריקאי, לדרדור ביחסים ולכניעה ללחצים. לקדימה אין שום חוב מיוחד בעניין גלעד שליט, שליט נמצא בשבי, ברור שכולם רוצים בשחרורו, וכולם מוכנים לשלם מחיר כבד תמורתו, אבל כולם מבינים שלא ישולם כל מחיר עבורו, ולכל אחד יש דעה אחרת איפה עובר הגבול של המחיר. העובדה ששליט נשבה בזמן שלטון של קדימה לא אומרת שבגלל זה הם צריכים לשחררו במחיר שיגרום לנזק קשה מידי למדינה.
 
למעלה