ענייני או לא ענייני?

nofi1456

New member
ענייני או לא ענייני?

חוויית שירות -
הייתי לפני שבוע אצל רופא כדי לעשות בדיקות שחלק מהן כרוכות בתשלום.
בגלל שיש לי מושלם קיבלתי הנחה מסוימת (ואם היה לי פלטינום זה עדיין היה עולה כסף אבל הייתי מקבלת עוד הנחה).

שילמתי אצל המזכירה ואז שאלתי סתם להתעניינות, אם לא היה לי ביטוח מושלם, כמה היה עולה לי? היא אמרה שהיא לא יודעת. מופיע לה הסכום שלי ומעבר לזה היא לא יכולה לבדוק.
חשבתי לעצמי שזה קצת מוזר כי היא בטח מחייבת מלא אנשים על הבדיקה הזאת (בדיקה מאוד נפוצה) אז איך היא לא מקיאה את המחירים של זה מתוך שינה...אבל נו, מילא.

כמה שניות אחרי, גם אני וגם המזכירה קלטנו שבדלפק לידינו מתנהלת בדיוק אותה שיחה בין הלקוחה והמזכירה שישבו שם..אותה שאלה שנענתה באותה תשובה.

המזכירה שלי ענתה לשתינו ש"מה זה בכלל מעניין אתכן כמה *היה* עולה? מה שצריך לשלם - משלמים, וזהו"...
אמרתי לה שהשאלה שלנו לגמרי במקום כי אנחנו משלמות לביטוח שהוא מעבר לרגיל ורוצות לדעת אם התשלום הזה מוצדק, אבל היא המשיכה בשלה..

אני תוהה לעצמי אם זאת הוראה שהן מקבלות מלמעלה - לטרפד את המידע הזה, או שהחומר האנושי במקרה הזה סתם לא היה מספיק איכותי כדי להבין למה התכוונתי :/
 
בהקשר למה שכתבתי בדיון המקביל

זה באמת מעורר תהיות אם הן מקבלות הוראות מלמעלה, כשהתחושה שנוצרת, אצלי לפחות, זה שיש מצב שההנחה היא לא באמת הנחה - מה שאני מכירה במקרים כאלו זה שמציינים שהמחיר המלא הוא... והיות שיש לך חבר מועדון/מגן זהב/מושלם, את זכאית להנחה בסך... וזה משהו שאמור להופיע גם בקבלה, ועל אחת כמה וכמה במחשב. בנוסף, כמו שכתבת - היות שאת הבדיקה הזאת עושים עוד אנשים שאין להם מושלם, היא אמורה לדעת כמה זה עולה במקרים כאלו, וגם אם היא לא זוכרת בע"פ, אמורה להיות לה נגישות למידע הזה.
&nbsp
בנוסף, בהתחשב בכך שחלק מהמטרה היא לשכנע אנשים שאין להם מושלם לעשות אותו, אמור להיות להן מידע שכזה כדי שאם מישהו שאין לו מושלם יבוא לבצע את הבדיקה הן יוכלו לומר לו שאם היה לו מושלם זה היה עולה לו X ש"ח פחות - כמו שמתי שאני קונה ברשת שאני חברת מועדון בה כתוב שחסכתי X ש"ח בקנייה זו בתור חברה מועדון, וברשת שאני לא חברת מועדון בה כתוב שהייתי יכולה לחסוך X ש"ח.
&nbsp
נכון שקופ"ח זה תאגיד שונה, אבל עדיין ההתנהלות הזאת לא ברורה.
&nbsp
&nbsp
 

Lhuna1

New member
זו התנהלות מקוממת מאוד בעיני

יש לנו כצרכנים של המוצר (ביטוח משלים) זכות מלאה לדעת מה *בדיוק* אנו מקבלים תמורתו.
מעבר לזה התשובה של המזכירה "מה זה מעניין אותכן? משלמים וזהו" היא חצופה ומרגיזה - ואני רואה בזה יותר חוצפה של הארגון עצמו ואיך שהוא רואה את הלקוחות שלו, פחות מחוצפה אישית של אותה מזכירה.
&nbsp
 
למעלה