עצבים וחוסר סבלנות

falou

New member
ללכת לפסיכיאטר

התנהגות כמו שאת מתארת היא הרבה מעבר למה שמוגדר נורמטיבי, גם לאדם זועם. התקפי זעם זו בעיה ידועה וניתן לפתור אותה בקלות ובמהירות, ויפה שעה אחת קודם.. כפי שיש אנשים עם מגבלות פיסיות יש אנשים עם מגבלות נפשיות שאינם יכולים לשלוט בעצמם, גם אם הם מאוד רוצים. זה עניין פיסיולוגי לא פחות מכל נכות מוכרת וברורה. הנזק שהתנהגות כזו עלולה לגרום ליחסים עם הילדים בטווח הארוך היא עצומה, שלא להזכיר שהתנהגות כזו נלמדת על ידם. לכן לא להמתין וללכת לקבל עזרה. במקביל לאבחון מהפיסכיאטר אפשר לקבל גם יעוץ הורי ויעוץ פסיכולוגי שיורידו את תדירות הקונפליקטים ולא רק את חומרת התגובה שלך אליהם.
 

T noki

New member
מה לעשות? ללכת לעזרה מקצועית

קודם כל, טוב שאת מודעת לבעיה ורוצה פתרון, זה כבר חצי פתרון. ברור שאת אוהבת את הילדים, וברור שקשה עם 3 ילדים בגילאים כל כך קטנים (ואם הבנתי נכון, יש שם זוג תאומים? שזה גם לא קל בכלל), אבל ברור גם שאת זקוקה לעזרה. כדאי ללכת ליעוץ מקצועי - פסיכולוגי, יעוץ והדרכה הורית (לדעתי - שניהם), וגם יש צורך בטיפול תרופתי, גם יעוץ פסיכיאטרי בנוגע לתרופות. שם תוכלי לקבל יעוץ והדרכה כיצד לנטרל ולשלוט בהתקפי הזעם האלו, שברור שגורמים לך ולילדים נזק. בהצלחה!
 

T noki

New member
שכחתי לכתוב:

כדאי לפנות לרופא המשפחה כדי לשלול בעיה גופנית, וגם לקבל ממנו המלצות למי לפנות לטיפול.
 

מיכלי MP3

New member
קסלי התפרצויות כאלו לא מגיעות משום מקום

צריך למצוא את שורש הבעיה. גם אני ממליצה לפנות לרופא המשפחה, ולדבר על זה הרבההההה. זה גם ייצור אצלך מחסום מלהמשיך ולנהוג כך בילדים- כי יהיו עוד אנשים שיהיו מודעים לבעיה וגם יוכלו להפנות אותך לטיפול מתאים. אני ממליצה בחום על שיחות עם גורם מקצועי - זה מאוד עוזר על מנת להגיע אל המקור ההתפרצויות, ולילדים מגיע יחס חם ואימא שתגן עליהם ולא תיפגע בהם. אני לא שופטת אותך ושולחת לך
לחיזוק, כי מי שרוצה לטפל בעצמו יצליח, ומודעות היא כבר חצי הדרך לפיתרון. בהצלחה
 

קסלי

New member
תודה, תודה, תודה

החיזוקים והאכפתיות כבר עוזרים המון ,מרגיש כמו בבית....
 

אמא99אמא

New member
ויטמין B12

חוסר בויטמין B12 גורם לעצבים לא נשלטים. לא, אין לי קישורים לזה, אבל זה נפוץ מאוד. תשאלי כל רוקח שיודע משהו והוא יסביר את זה בדיוק. גם עייפות וצבירת לחצים בעבודה לא עוזרים... לצערי מכירה באופן אישי. היה שיפור ניכר מאוד מאוד אחרי איזון של ויטמין B12.
 

nilichi

New member
צעד ראשון עברת

את מודה בטעויות שלך וכל הכבוד על זה! אבל בכל הנוגע לילדים יש עוד צעד שצריך לעשות למענם, לטפל בעצמך. זה לא חייב להיות טיפול פסיכולוגי, זה יכול להיות הרצאות בנושא חינך או שליטה עצמית או סתם ללכת לטיפול הוליסטי מרגיע וכד'(אני מכירה מישהי דתיה שלה ספציפי מאוד עזר הרצאות ותמיכה של רבנית מהאזור שלה בנושאי חינוך ילדים ) העיקר לא להשאיר את המצב כפי שהוא. כולנו מאבדים שליטה מידי פעם ההדגש הוא על מידי פעם! ,השאלה היא עד כמה מאבדים שליטה ובאיזו תכיפות. המון בהצלחה
 
למעלה