עצה ממנוסים יותר

עצה ממנוסים יותר

אני בעלי ובנותיי חיים יחד עם חמי באותו הבית, מצבו בזמן האחרון מתדרדר, הוא אינו שולט בצרכיו אך לרוב מכחיש ואינו מעוניין בטיטולים. אני לא מצליחה להשיג לו מטפלת אפילו באופן פרטי, דבר שמקשה עלינו כי הוא אינו מוכן להתקלח וכלבסוף הוא עושה את נכנס ועושה את עצמו. מאוד קשה להתקרב אליו ועוד יותר קשה לסבול את הריחות הלא נעימים בבית. מה עלינו לעשות ? איך פותרים בעיה כזו ?
 

kreuter acid

New member
לא ברור מדברייך אם חמך צלול

בין אם כן או לא, אולי בעלך צריך לתפוס איתו שיחה בארבע עיניים ופשוט להעמידו על העובדות הריחניות בעדינות.
 
הוא בן 84

אנו חיים בביתו, עניין המקלחת והניקיון הוסבר לו פעמים רבות ע"י בעלי אך כלום לא עוזר. מתי ייודעים אם הוא זקוק כבר לטיטולים ? לגבי השאלה השנייה בזמן האחרון נראה כי חלה התדרדרות בזכרון, לעיתים הוא אף מדמיין דברים
 

אנפה2

New member
זהו העניין שאתם חיים בביתו.

לגבי הזיכרון אכן הוא נחלש. אולי תבדקו להעביר אותו למוסד סיעודי , שם ירחצו אותו, ותהייה לו חברה הולמת. ואם לא אז כנראה שיש מחיר לכל דבר, וזה שגרים אצלו את גם סובלת מהתנהלות החיים שלו.
 

אנפה2

New member
בוקר טוב, האם אתם חיים בביתו או הוא

חי בביתכם ?, או שאתם חיים בביתו, זה חשוב, כי אם הוא חי בביתכם תמיד תוכלו להגיד לו שעל מנת לגור אצלכם צריכים להיות תנאים שהוא צריך לעמוד בהם וזה הנקיון הגופני. אם אתם גרים בביתו אתם יכולים גם להגיד לו שאתם רוצים שהוא יתרחץ, אך בביתו הוא המלך. בן כמה הוא?. ידוע שאנשים מבוגרים לא אוהבים להתקלח, אתם צריכים למצוא את הדרך והפשרה לגרום לו לרצות להתקלח אפילו יום כן ויום לא, אולי באמת קשה לו להתקלח בעצמו והוא צריך עזרה. היכן אתם גרים ? תגשו לבית אבות בסביבה ותמצאו שם הרבה מטפלים שיסכימו להגיע אליכם , כמובן תמורת סכום ראוי ומקובל. כל מי שיש לו הורים מבוגרים מכיר את התופעה ומתמודד איתה. שנה טובה.
 
למעלה