עצוב לראות פורום ריק

gulu11

New member
האמת שקשה לי לחשוב על משהו

זה פורום תמיכה, גם אם נעלה הצעות לדיון , אני לא בטוח שאנשים ישמחו להתדיין כאן... כולם עסוקים בלעזור לעצמם (או לאחרים). אבל אולי אני טועה...
 

gulu11

New member
עצוב לראות פורום ריק

היי חברים, אני קורא סמוי של הפורום... בחודשים האחרונים אני רואה שהפעילות פה יורדת לאט לאט, מה קורה?? כולם מגובשים בזהותם?
 
ראשית ברוך בואך ../images/Emo140.gif ../images/Emo24.gif

שנית אינני יודע מדוע הפעילות יורדת בו... יש לי כמה השערות אך אני מעדיף לשמור אותם לעצמי אולי תספר קצת על עצמך... ואני שמח שפרצת את גבול החשיפה מקורא סמוי לפעיל
 

gulu11

New member
אהלן קיפי

אני גל, בן 28 מהמרכז... כבר שנים שאני מתעסק בזהות המינית שלי, לפי דעתי ההדחקה אצלי כל כך חזקה שבגלל זה הגעתי לגיל הזה בלי באמת להתעסק בזה.... במשך השנים נגעתי והתרחקתי... עכשיו אני מנסה לעבוד על זה :)
 
גל יקר ../images/Emo201.gif

גל יקר מה שלומך? מה הכוונה שלך ל " שנים שאני מתעסק בזהות המינית שלי" כשלאחר מכן אתה מעלה סתירה באותו משפט : " ... הגעתי לגיל הזה בלי באמת להתעסק בזה" יצאתי מבולבל... אח,"כ כתבת עכשיו אני מנסה לעבוד על זה, על מה? ואיך ?
 

gulu11

New member
איזו שעה לכתוב תגובה

הרגע נכנסתי הביתה משדה התעופה :) יכול להיות שלא ניסחתי את זה כמו שצריך, קודם כל הכוונה הייתה בנטייה מינית ולא זהות מינית (ויש הבדל). התחלתי להרגיש שונה בגיל הבגרות (14-16), מאותו גיל אני לא בטוח בנטייה המינית שלי, היו לי התנסויות אבל מהר מאוד הדחקתי וניסיתי לחזור לבנות. ולא היו לי הרבה קשרים עם בנות כי לא הייתי בטוח לגביי, ועם בנים לא העזתי להמשיך ולחקור את המשיכה שלי. אז כן אפשר לומר שבמשך שנים אני כביכול מתעסק בזה, אך מצד שני נוגע ועוזב כל כמה זמן. מקווה שעכשיו יותר ברור.
 

ivgy1980

New member
שם מוזר לפורום

מה בין התלבטות למיניות - הפורום מיועד לאלו שמתלבטים במיניותם ? אין מה להתלבט - הולכים, מנסים וחוזרים הבייתה מאושרים.
 
למעלה