עצומת תמיכה של צעירים ברפורמה

krembo

New member
עצומת תמיכה של צעירים ברפורמה../images/Emo104.gif

עצומת תמיכה של סטודנטים וצעירים בתוכנית הכלכלית ----------------------------------------------- שלום לכם, אנו קבוצת סטודנטים ואזרחים צעירים פתחנו ביוזמה להחתמת אזרחי ישראל נוספים בני גילנו על עצומת תמיכה בתוכנית החירום הכלכלית של משרד האוצר למען הצלת המשק הישראלי. אנו נשמח אם תקדישו מספר דקות בשביל להיכנס לאתר האינטרנט שלנו, לקרוא את העצומה ואולי אף לחתום עליה לאות הזדהות. העצומה תוגש לשר האוצר כביטוי תמיכה במהלכי התוכנית הכלכלית. לחתימה על העצומה ולקריאת הנוסח המלא, אנא הקישו כאן: http://www.reshet.info
 

רונאל1

New member
אנו, קבוצת נוער ליכוד ומועצת יש"ע

קוראים לחתום על העצומה שלנו למען חיסול מוחלט של השכבות החלשות בישראל. אם נעלים אותם, הם לא יהיו קיימים ואז לא יהיה על מה לכתוב בתקשורת.
 

עמרי ר

New member
אנו, קבוצת מרקסיסטים משיחיים

רוצים להנציח את הבערות, העוני והנחשלות, וקוראים להמשיך להזרים כספים לאלו שלא עובדים, להמשיך לעודד את הטפילות וחוסר היצרנות, ובאותו זמן לרושש את מעמד הביניים היצרני שמשלם שיעורי מס מפלצתיים. אם נמשיך למכור לשכבות החלשות לוקשים דמגוגיים, אולי הם יעברו להצביע למחנה שבמשך שנים התעלם מהם והתייחס אליהם כאילו הם אוויר, ועכשיו לפתע מאמץ אותם לחיקו בחיבוק דוב (שרק ישאיר אותם חלשים לעולם ועד) כדי לנסות ולעלות מחדש על המפה הפוליטית.
 

רונאל1

New member
אנו קבוצת ימנים הזויים

מנוער ליכוד ומולדת רוצים להעמיק את הבערות, העוני והנחשלות, וקוראים להמשיך לזרוק לרחוב עוד ועוד מצביעי ליכוד מהשכבות החלשות, להמשיך לעודד את הטפילות וחוסר היצרנות, ובאותו זמן לרושש את מעמד הביניים היצרני שמצבו הכלכלי הולך ומדרדר מיום ליום. אם נמשיך למכור לשכבות החלשות לוקשים דמגוגיים אולי הם ימשיכו להצביע ליכוד כמו שהיה תמיד. 12% אבטלה לא מספיק לנו. אנחנו רוצים 20% ואם אפשר, אז גם לקצר את חיי הנכים והקשישים כדי לפתור את המשבר בענף הבריאות ומשבר קרנות הפנסיה.
 

עמרי ר

New member
מי "הזוי", תזכיר לי?

מה ירושש את מעמד הביניים? הפחתת מס ההכנסה? הורדת שער הדולר? או אולי מסים ענקיים שמונעים מאנשים להתפרנס כמו בני אדם, כאשר מחצית ממשכורתם הולכת לכיסם של אלה המעדיפים לא לעבוד, לירות ילדים בלי אבחנה ואז לבכות ש"לוקחים" להם? ובאשר לשכבות החלשות, שכווווווווווווולם שם מצביעים לליכוד: מה יוציא את השכבות האלה ממצוקתן? עוד 200 ש"ח בקצבה? עוד כמה שקלים פה ושם? או אולי שבירת מעגל העוני והתלות, עידוד היצרנות והעבודה, וחינוך לערכים שעשויים להעלות לפחות חלק מהם לכיוון מעמד הביניים? השיטה של השמאל ושותפיהם בש"ס רק מנציחה את העוני ומשאירה את השכבות החלשות במקומן, ומקדשת ערכים של בינוניות, נחשלות ותלותיות. אגב - אתה עוד לא הבנת למה ה"טיפשים" מצביעים ליכוד? אחרי עשרות שנים של יחס משפיל מצד ממשלות השמאל, אחרי שראו בהם "אספסוף" ו"צ'חצ'חים", אחרי שהליכוד היה המסגרת הפוליטית הראשונה שהכניסה אותם למרכז החיים בחברה הישראלית, והפכה אותם מנטע זר לחברי כנסת, שרים, ואפילו נשיא מדינה אחד? הטיפשים האלה ימשיכו להצביע לליכוד לא רק מהסיבות אותן מניתי, אלא גם כי הם יווכחו שרק הליכוד מוביל מדיניות כלכלית-חברתית שעשויה להוציא חלק מהם מהמצוקה. את הפופוליזם של השמאל ושל ש"ס הם מכירים כבר הרבה שנים, ולאן הוא בדיוק הוביל אותם?
 

רונאל1

New member
אתה וחבריך

1. הרדידות הזו שלך לכתוב כל כך הרבה על התוכנית הכלכלית מבלי שקראת אותה בכלל... 2. ענית על השאלה בעצמך כשקראת לחבריך הליכודניקים מהשכבות החלשות "טיפשים". 3. 200 שקל בקצבה לא יוציאו אותן ממצוקה אבל ישאירו אותן צפים מעל המים. פחות 400-500 שקל ולעתים יותר מורידים את השכבות החלשות לתהום. ומי ראש הממשלה כשכל הנ"ל קורה? כמובן, אריאל שרון. ומי שר האוצר שאחראי לכל הבלאגן? נכון, ביבי נתניהו האפס וקודמו בתפקיד, הגרוע בשרי האוצר, סילבן שלום.
 

um21

New member
אתה אפס

ביבי היה שר אוצר ורה"מ ואתה לא ביבי מבין בכלכלה ואתה לא חוץ מזה תן לגברת כנפו עוד מאה אלף שקל והיא לא תצא מהעוני אלא תשקיע אותם בסמים שהיא צורכת ובשער שלה ובגורמט של הבן שלה שיושבים בפנים על סחיטה באיומיים
 

רונאל1

New member
אתה טמבל

1. כל הכבוד לביבי. וואו. הוא היה ראש ממשלה ונזרק ממשרתו לכל הרוחות. אני סתם אחד שעוסק כל חייו בשוק ההון וניהל כמה אופרציות לא קטנות ועשה כמה לירות לביתו. 2. אני יכול להעביר לביבי שיעורים בכלכלה וגם לך אם אתה מעוניין. 3. הבן של כנפו עם הגורמט שבכלא - תזכור שבזכותו ובזכות חבריו הליכוד הגיע ל-40 מנדטים כי הרי כולם יודעים מי בוחר ליכוד (והפעם הצטרפו לליכוד גם העבריינים בכלא שהצביעו קודם ש"ס).
 

um21

New member
אתה לא מבין בכלכלה

כל כלכלן שמכבד את עצמו נמצא כמוני בצד הימני של הכלכלה אנשים סוציאלסטים אינם מבינים בכלכלה או שעושים זאת ובקשר למצביעי הליכוד אז על אותה לשון: כולם יודעים מי מצביע עבודה הערבים והקיבוצניקים המרגלים שיושבים בכלא ובזכות זה שהם לא הלכו להצביע או התבלבלו נשארתם עם 19 מנדטים(הפעם עזבו הסוצילסטים מההסתדרות ועברו לעמיר סטאלין פרץ)
 

רונאל1

New member
כלכלן עלק

אני יודע שאתה לא כלכלן ויכול לבדוק אותך בחמש דקות. אז אל תקשקש לי על כלכלנים ואיפה הם נמצאים במפה הפוליטית. רוב הכלכלנים ואנשי שוק ההון מצביעים עבודה / שינוי / מרצ ולא ליכוד. כשאני אומר אני מתכוון לזה כי אני מכיר אותם אחד אחד וזוכר היטב איך ביבי התקבל כשבא לנאום בבורסה בפני כמה עשרות מאיתנו. "קיבוצניקים מרגלים" - ימנים טמבלים עלובים.
 

um21

New member
בוא תבדוק

חתיכת אפס ודרך אגב אני יודע שאתה לא כלכלן ויכול לבדוק אותך בחמש דקות
 

ראליסט

New member
ידוע לך אישית?

שגברת כנפו משקיעה בסמים,ומתעסקת בסחיטה??? אם לא,זו ממש עלילת דם.הרי אני יכול להגיד על סמך השקפת עולם שביבי שייך למאפיה הרוסית,בשל חברותו עם ליברמן...ובכלל כל מיני המצאות. אולי אתה גם שותף לדבריו של מר דודו טופז על הנשים החד הוריות "המרוקאיות".הרי באותם מילים ממש השתמש הבדרן הגזען הזה לפני 22 שנה ("הצ'חצ'חים של הליכוד"),באסיפת בחירות של המערך.אז הליכוד עשה מזה מטעמים-ורוב הסקרים הראו שהמערך הפסיד כ-2 מנדטים בשל אמרה זאת.כלומר מר טופז לקח למערך את השלטון. היום דבריו הגזעניים,משתלבים כביכול עם תמיכה בביבי.מאד מוזר שאף גורם בליכוד,לא טורח לתקוף קשות את דודו טופז. הוכחו 2 דברים היום: 1)דודו טופז הוא גזען ב"זכות" עצמו.התבטאותו האומללה באותה אסיפת בחירות,היתה גימיק פרטי שלו,או אמירת אמת שלו,שלא קשורה כלל למפלגת העבודה.הרי כיום הוא אומר אותם דברים,בהקשר למאבק נגד הליכוד. 2)ב-1981,הליכוד רק ניצל את אמירתו של דודו טופז לצרכיו הפוליטיים.כיום אין אף אישיות בליכוד שמגנה אותו בפומבי.ברור הגזענות בליכוד כלפי עדות אילו ואחרות,לא שונה במאום מהגזענות במפלגת העבודה!! אחרי מילים כמו אילו שאמרת על ויקי כנפו,ואחרי מילים של דודו טופז,שלא היתה לגביהם כל תגובה ראויה,הדגל של "הצחצחים...",כבר לא יוכל להתנוסס ע"י הליכוד!!
 

um21

New member
לגבי דודו טופז

איני שותף לדעותיו הגזעניות לגבי ה"מרוקאיות" אם כי זה נכון שהתפתחה פה תרבות של מגיע (בלי קשר לעדה זו או אחרת) כאשר בעשור האחרון גדלו הקיצבאות המשולמות ע"י המדינה ביותר מפי עשרה ויש לזכור כי בעשור זה לא כל השנים היו רעות מבחינה כלכלית חוץ מזה ב-81 דודו טופז נאם בכיכר מלכי ישראל מטעם מפלגת העבודה
 

ראליסט

New member
אז מה?

תמיד אמרו שדודו טופז אמר את דבריו כנציג של השקפת מפלגת העבודה.היום אנו רואים שהשקפותיו הגזעניות הן שלו,והוא חוזר עליהן גם כשזה מגן על שר האוצר מהליכוד!! לא העבודה גזענית-אם כי יש בה גזענים כמו בכל מפלגה אחרת,אלא דודו טופז ורק הוא-הגזען.
 

ראליסט

New member
הערה נוספת...

זה שבעיתון "מעריב" פורסם שבנה של ויקי כנפו הוא עבריין שיושב בכלא,לא משנה דבר וחצי דבר מהנושא.ויקי כנפו עצמה אינה עברינית,וכידוע לך,מאיפה מגיעים העברינים בסופו של דבר-מאותם אזורי מצוקה קשים,שהממשלה מסרבת לטפל בהם. לכן אני חושב שאחריות הממשלה לטפל ולסייע-ולא ע"י קצבאות,אלא ע"י יצירה אמיתית של מקומות עבודה (ולא עבודה יזומה),לנשים חד הוריות ולקשיי יום בכלל.כי בסופו של דבר,אנחנו כולנו נשלם את המחיר החברתי.ככל שהמצב החברתי של אוכלוסיה ,נמוך יותר,כך יוצאים ממנה יותר עבריינים,משתמשי סמים וכל מיני "טרגיות" אחרות,שפוגעות בכל האוכלוסיה. הרי מה שלא נשקיע היום,נצטרך להשקיע מחר פי 10.אותו בן של ויקי כנפו,יכול היה אולי בנסיבות אחרות להיות אזרח מועיל למדינה (הרי פשע אינו דבר גנטי).היום אנחנו משלמים כפליים: גם על זה שהוא יושב בכלא,וגם על כך שהמדינה אולי הפסידה אזרח מועיל. בזאת הסכנה שבהתדרדרות חברתית: וראו מה קורה בארה"ב מבחינת פשע.זה יכול להמחיש הכל.
 

um21

New member
לא בהכרח

ישנם הרבה עבריינים שמגיעים מבתים טובים וכן ישנם הרבה אנשים מוצלחים שבאים מבתים כמו של ויקי כנפו זה הכל תלוי בחינוך שהבן אדם קיבל ואם בנה של ויקי כנפו יושב בכלא כנראה שהיא לא חינכה אותו מי יודע מה להזכירך בממשלה יושבים היום גם שרים שגדלו במשפחות מצוקה והם הצליחו וחוץ מזה היום הפשע בארה"ב נמצא בירידה חדה מאוד וכן שיעורי העוני בארה"ב נמוכים יחסית לעבר
 

ראליסט

New member
מסכים

שלא כל העברינים באים מבתים קשיי יום (למשל רוצחי נהג המונית רוט-שאפילו כיום מחייכים על מה שעשו). מסכים גם שיש לא מעט אנשים קשי יום שהצליחו בחיים. אבל,השאלה היא איפה נמצא הרוב? הרי רוב העברינים המאכלסים את בתי-הכלא הגיעו ממשפחות מצוקה,ורוב אילו שהצליחו כלכלית בחיים מגיעים ממשפחות שיכלו לתמוך בהם כלכלית.בזה העניין. מי אמר לך שויקי כנפו לא הצליחה לחנך את בנה כמו שצריך,בגלל אופייה? הרי יש מקרים שבהם ההורה (ובמקרה זה הורה יחיד),אינו נמצא בבית,עסוק כל הזמן בטרדות כלכליות,לא מסוגל לספק לילדיו שום דבר ,אז במצב כזה לעתים מישהו מהילדים יתדרדר לפשע. עובדה שאפילו בבית כמו שלה,את ביתה (שאולי ראית בראיון שנתנה ללפיד),היא חינכה באופן מוצלח. הסטטיסטיקה מראה שלמעט חריגים,רוב אילו שמגיעים להסתבכות עם החוק הם אילו ממשפחות קשות יום.בדוק מאיפה מגיעה רוב האוכלוסיה שנמצאת בבתי הכלא! אני לא שמעתי על שום ירידה ממשית בפשע בארה"ב.נכון שבניו-יורק חלה ירידה בפשיעה,אבל למשל בשיקגו או בלוס אנג'לס המצב נוראי.אשמח אם תביא לי סטטיסטיקה בעניין.
 

עמרי ר

New member
אין חדש תחת השמש

עוד תגובה רדודה מבית היוצר שלך. מניין לך מה קראתי ומה לא? אתה לקחת על עצמך גם את תפקיד "האח הגדול" עכשיו? הכינוי "טיפשים" נאמר בציניות, ולא מפתיע שלא הבחנת בכך. מי שמכנה אותם טיפשים (וגם מתייחס אליהם ככאלה) זה אתה וחבריך, עוד מימי מפא"י העליזים. אחרי זה אתם מתפלאים שהם רואים בליכוד את הבית הטבעי שלהם. מי שר האוצר שאחראי על הוצאת הכלכלה הישראלית מהבוץ? כמובן, ביבי נתניהו, שר האוצר הראשון מזה שנים שפועל בעוצמה למען תוכנית כלכלית מהפכנית, ולא מנהל מדיניות פופוליסטית סטייל בייגה שוחט, שמשאירה את הכלכלה הישראלית בגרעונות עצומים ובעיות קשות.
 

ראליסט

New member
על איזו מדיניות פופוליסטית...

של מפא"י אתה מדבר? על תכנית "הכלכלה הנכונה" של בגין וארידור,שבה חולקו לאזרחים מכשירי וידאו וטלויזיות צבעוניות,בחצי חינם,כשוחד לפני בחירות 1981,מה שגרם להתמוטטות המשק ,לקצב אינפלציוני של 600 אחוזים בשנה,להתמוטטות הבורסה המפורסמת ,שכתוצאה מכך התפטר שר האוצר "הלא פופוליסטי"-ארידור.ואלו שבאו אחריו-מושה ניסים וכהן-אורגד,שלא הצליחו להשתלט על ההיפר אינפלציה,והביאו את ישראל לסף של קריסה כלכלית? (אני עוד זוכר שבתקופה ארוכה זאת,היו צריכים לעדכן את המחירים של המוצרים פעמיים ביום,בשל האינפלציה המטורפת.). אתה מדבר על "המדיניות הפופוליסטית של מפלגת העבודה". השמצה חסרת בסיס. מי הציל את המשק ב-1985,מקריסה כלכלית בתכנית גאונית ,שאותה לומדים היום בפקולטות לכלכלה בעולם? שכחת? -פרס כר"מ ומודעי כשר אוצר,כאשר כל שרי הליכוד האחרים מצביעים כנגדה.לאחר שנה ירדה האינפלציה ל-8 אחוזים בשנה,הייתי אומר כמעט נס. אתה מדבר על "מדיניות פופוליסטית " של בייגה שוחט? הרי בתקופתו המשק הגיע לצמיחת השיא של כל הזמנים,האבטלה ירדה ל-6 אחוזים (!!!!),והפער החברתי אפילו הצטמצם (למרות שבתחום הזה,גם בייגה לא עשה הרבה). לעוות עובדות זה מאד קל.כל מה שאני ציינתי כאן מבוסס על נתונים שקימים גם בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה,ואתה מוזמן לבדוק. גם כתומך ביבי נלהב,אין לך זכות להמציא המצאות ,כאשר כולנו יודעים,שבתחום הכלכלי,מפלגת העבודה תמיד הראתה מנהיגות ואחריות,למול פופוליזם זול של הליכוד בשנות ה-80,שכמעט הביא לאסון כלכלי,וקפיטליזם קשוח כיום-שאף אחד לא יודע לאן זה יביא.
 

MAYA20

New member
איך בדיוק כסף יעזור להם??????

תן לויקי כנפו 10000 שקל היא תשקיע אותם בשיער ובבגדים. תן לויקי כנפו חינוך ב10000 שקל והיא תדע לעבוד ולהשקיע את הכסף מהעבודה בצורה שתתן לה לחיות בכבוד.
 
למעלה