עצרו אותם כי הם ערבים מג'לג'וליה.

shovaly23

New member
עצרו אותם כי הם רוצחים מג'לג'וליה.

לא מדובר ברצח אלא בהוצאה להורג. לינץ'. שבוצע בידי בני תשחורת בני עוולה בני חושך. מי שחושב שראש הממשלה,השמיע את קולו במקרה,אינו מבין תקשורת. גם כשלכדו את אייכמן,בן גוריון דיבר. אבל בן גוריון הביא את אייכמן.ביבי רק מזועזע.
 
אתה משקר במצח נחושה

יש רדיפה מכוונת, אין שום הוכחה שהצעירים הללו עשו את המעשה, וגם אם הם עשו למה לעצור???
 

shovaly23

New member
רדיפה מכוונת? אין שום הוחכה?

הבחורה שאיתם הודתה ושיחזרה את המעשה. הם חבורה של רוצחים. הלוואי שלא יראו יותר אור יום בחיים שלהם וימקו בכלא עד יום מותם.
 
אתה שואל ברצינות? למה לעצור???

כיצד לדעתך צריך לנהוג בחשודים לרצח? אם החשודים היו יהודים, היית כותב אותו דבר? ההודעות שלך עושות בדיוק את מה שאתה טוען כנגדו. הסיבה היחידה לכתיבת ההודעות שלך כנגד המעצר היא שהעצורים ערבים. בדיוק כמו הטענה שלך שהם נעצרו בגלל שהם ערבים. הם נעצרו בגלל שהם חשודים ברצח. ואם לדעתך זו אינה סיבה מספקת למעצר, אז מה כן סיבה למעצר? ומעבר לטיעון המשפטי היבש, "המעשה" הזה היה לינץ' אכזרי שמבצעיו (לאחר שאשמתם תוכח וללא כל קשר לזהותם) צריכים להירקב בתאים חשוכים כל ימי חייהם.
 
אני שואל ברצינות

למה לעצור אדם ללא הוכחות ? מי שצריך להירקב בכלא כל החיים הם הרוצחים היהודים הפשיסטים כמו עמיר.
 

shovaly23

New member
החשוד שיחזר:בעטתי בקרפ גם אחרי שהתעלף.

במשך חצי שעה שיחזר לראשונה אחד מהצעירים שחשודים ברצח לאונרד (אריק) קרפ,את שאירע. הוא הודה שבעט בעצמו בקורבן הלינץ'-גם אחרי שזה איבד את הכרתו. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3763282,00.html נו אז לשחרר אותם לצמיתות? אולי כל השחזור זה פרי דמיונו?
 
למעלה