עקשנות הבדלנות ומודעות
שלום לכולם . היו היתה לה תודעה , שירדה כעולם גדוש , של מרחבי מודעות . במרחבי המודעות היו חלקי מודעות שנעו בין המרחבים השונים , ואף שאלו מהמרחבים בהם היו נתונים פיסות של מודעות , וכך צמחו להם מודעויות צמחוניות . היו בין חלקי המודעות שנעו בין המרחבים, אף כאלה שליקטו לתוכם חלקי מודעות ממרחבים שונים , ואף צדו להם חלקי מודעות ניידים אחירים , יש שהתמידו בנדודם ויש שנשארו בטריטוריה אחת של מודעות . היו מרחבי מודעות שהם חלק מאותה ירידה של התודעה , והם היו שוטפים את כל המרחבים וגודשים אותם במודעיות של התודעה . כך ההבדל בין המודעויות השונות סידר מחזוריות של יחסי גומלין בין המרחבים שבהם נראו יותר מחלקי המודעות הצומחים והנודדים לבין מרחבי המודעות היורדים ושוטפים , וכך נוצר אי של מודעות בתוך מרחבי התודעה , ובו צמחו ליקטו נדדו ושטפו המודעויות השונות . נוצרו איזונים שונים בין המודעויות על האי , וכך לבסוף היתה מודעות אחת מאוזנת , שהכילה מודעות יורדת צומחת שוטפת מלקטת ונודדת בהרמוניה, אשר ראתה את כל מרחב המודעות , ואף החלה לעצב ולאזן את המרחבים את חלקי המודעות , ולבסוף גם הביטה בתודעה אשר יצרה אותה , והיתה למודעות זו רצון אז לחבור לתודעה , אז התודעה חיפשה , למי מכל תושבי האי, אפשר להעניק את תובנותי ולבנות את ביתי על האי . וכך בניית ביתה על האי החלה , היא לימדה את המודעות את תבניתה שהיא בצלם ודמות התודעה , ואף נתנה לה מפה של תמונתה , כיצד בין המודעות והמרחבים השונים להיות תמיד מחוברת אליה , (מתן תורה הר סיני- יעקב התורה), ואף הראתה כיצד מתחברים כל המודעויות והמרחבים הפועלים בין המקומות והזמנים שנוצרו מההבדלים בין המודעויות השונות ומרחביהם השונים ,וכיצד לשמור להרחיב ולקשור את כל המודעויות ומרחביהם לביתה על האי . (מתן תורה שני באוהל מועד - ישראל נביאים ) ולבסוף הראתה לה היכן מסתיימת לה כל עת , בזמן ובמרחבים פבעילויות השונות , (מתן תורה השלישי בערבות מואב -ישורון כתובים ) ואתה נותר לה רק להקים את ביתה על האי . וכך החל כיבוש הארץ בא``י (ארץ ישראל), תחת הנהגת יחסיות המודעות לעבר העולם - ההיסטוריה , ונשארה רק דרך הלב בבנין הבית על הא``י . האם מעבר לזמן ולמרחב אתם מבינים . דוד
שלום לכולם . היו היתה לה תודעה , שירדה כעולם גדוש , של מרחבי מודעות . במרחבי המודעות היו חלקי מודעות שנעו בין המרחבים השונים , ואף שאלו מהמרחבים בהם היו נתונים פיסות של מודעות , וכך צמחו להם מודעויות צמחוניות . היו בין חלקי המודעות שנעו בין המרחבים, אף כאלה שליקטו לתוכם חלקי מודעות ממרחבים שונים , ואף צדו להם חלקי מודעות ניידים אחירים , יש שהתמידו בנדודם ויש שנשארו בטריטוריה אחת של מודעות . היו מרחבי מודעות שהם חלק מאותה ירידה של התודעה , והם היו שוטפים את כל המרחבים וגודשים אותם במודעיות של התודעה . כך ההבדל בין המודעויות השונות סידר מחזוריות של יחסי גומלין בין המרחבים שבהם נראו יותר מחלקי המודעות הצומחים והנודדים לבין מרחבי המודעות היורדים ושוטפים , וכך נוצר אי של מודעות בתוך מרחבי התודעה , ובו צמחו ליקטו נדדו ושטפו המודעויות השונות . נוצרו איזונים שונים בין המודעויות על האי , וכך לבסוף היתה מודעות אחת מאוזנת , שהכילה מודעות יורדת צומחת שוטפת מלקטת ונודדת בהרמוניה, אשר ראתה את כל מרחב המודעות , ואף החלה לעצב ולאזן את המרחבים את חלקי המודעות , ולבסוף גם הביטה בתודעה אשר יצרה אותה , והיתה למודעות זו רצון אז לחבור לתודעה , אז התודעה חיפשה , למי מכל תושבי האי, אפשר להעניק את תובנותי ולבנות את ביתי על האי . וכך בניית ביתה על האי החלה , היא לימדה את המודעות את תבניתה שהיא בצלם ודמות התודעה , ואף נתנה לה מפה של תמונתה , כיצד בין המודעות והמרחבים השונים להיות תמיד מחוברת אליה , (מתן תורה הר סיני- יעקב התורה), ואף הראתה כיצד מתחברים כל המודעויות והמרחבים הפועלים בין המקומות והזמנים שנוצרו מההבדלים בין המודעויות השונות ומרחביהם השונים ,וכיצד לשמור להרחיב ולקשור את כל המודעויות ומרחביהם לביתה על האי . (מתן תורה שני באוהל מועד - ישראל נביאים ) ולבסוף הראתה לה היכן מסתיימת לה כל עת , בזמן ובמרחבים פבעילויות השונות , (מתן תורה השלישי בערבות מואב -ישורון כתובים ) ואתה נותר לה רק להקים את ביתה על האי . וכך החל כיבוש הארץ בא``י (ארץ ישראל), תחת הנהגת יחסיות המודעות לעבר העולם - ההיסטוריה , ונשארה רק דרך הלב בבנין הבית על הא``י . האם מעבר לזמן ולמרחב אתם מבינים . דוד