ערב זך ערב צח חברים וחברות

keren1

New member
ערב זך ערב צח חברים וחברות

לא יאומן סוף סוף יש לי כמה דקות של שקט ואני מנצלת לעדכן אתכן. מתן סובל כבר 9 ימים משלשולים (10 פעמים ביום וממש מים). לאחרונה הורע מצבו והוא גם מקיא כל אוכל מוצק שהוא אוכל. הלכנו לרופא והוא טוען שזה וירוס שחצי מהמדינה סובלת ממנה. נורא מיאש. אני נמצאת במקום עבודה חדש וקשה לי להחסיר ימים. בקיצור אמא שלי (נשמה מצילה וטובה) התגייסה לעניין. היא נוסעת הלוך ושוב ונשארת קצת. בקיצור היום היא הגיעה מהקריות למרכז לקחת את מתן אליהם הביתה. בנוסף החלטנו שכדאי שיבקר אצל רופא הילדים המקומי שם. מה אגיד ומה אומר. הרופא אישר את האבחון "המדהים" שנכון הוא סובל מוירוס. אך בגלל זה כל הבקטריות הטובות הלכו להן. וצריך לחזקו. בקיצור הוא רשם לו תוספים למנהם, שיעזרו בחיזוק המערכת. בקיצור מתן מאז הביקור לא כל כך משלשל וגם לא מקיא אוכל מוצק. אני מאד מרוגזת על הרופא שלנו פה. כמה עוד צריך לסבול. למה הוא לא נתן למתן את התוסף הזה. זה לא מוציא אתכם מדעתכם?
 

רז2

New member
קודם כל אני מקווה שהוא חש הרבה יותר

חוץ מזה מעניין לדעת מהו התוסף הזה שהרופא רשם לו. תקחי בחשבון שיתכן שבשלב זה של המחלה מתן היה בכל מקרה משלשל פחות ולא מקיא, לאו דווקא כתוצאה מן התוסף הזה.....
 

keren1

New member
יכול להיות שהוא היה מתחיל להתאושש

בכוחות עצמו. אני לא יודעת - אני לא רופאה. אבל מה שמרגיז אותי זה שהילד סובל בשבועים האחרונים משלשולים שהולכים וחוזרים (הפעם האחרונה זה נמשך כבר 9 ימים). זה המון לילד בן שנה וחמישה חודשים. אני יודעת שהרופא הקבוע לא משתגע על מתן תרופות...אבל יש גבול. היום בבוקר היה צריך להחליף את כל המצעים שלו ואת הבגדים שלי. בעלי ישב איתו 25 דקות והחליף לו 5 פעמים !!!!!
 
קרן......לא כל רופא יסודי.....ולא..

כל הרופאים מאמינים באותה הרפואה...יש כאלה שמאמינים ולוקחים איתם תרופות סבתא....יש מי שלא בעד תרופות ויאמר.....שישלשל וישתחרר מכל הבלאגן בפנים.....אני לא יודעת מה טוב יותר וטוב פחות...אני יודעת רק דבר אחד...צריך להאמין ברופא אחד!!! אמונה שלמה... מקווה שהוא מרגיש טוב יותר ושאתם רגועים יותר... באותו נושא בהקשר שלי...הרופאה שלנו נסעה לחו"ל...וילדיי חוגגים במחלות, פריחות וכו´...הרופאה שלי זאת אותה האחת שהיתה נוכחת בניתוח וקיבלה את אחד הילדים לאויר העולם.....היא מנהלת הפגיה בביה"ח שלנו..ועליה ורק עליה אני סומכת!! כשאמר לי המחליף שלה כעת קרן, עזבי זה וירוווווווווווווווווווווס (איף , נוראה האבחנה הזאתי)..אני סקפטית...אם היא היתה אומרת לי...את אותו הדבר.....הייתי הולכת הביתה בשקט ושלמה עם זה...זאת התיאוריה שלי , האמונה שלי...בלעדיה לא יודעת מה הייתי עושה.
 

keren1

New member
אני מסכימה עם זה שצריך ללכת עם

רופא אחד שאיתו אנחנו שלמים וקיימת מערכת יחסים של אמון מלא. וגם אני יודעת שכל רופא ושיטתו הוא. וכבודם במקומם מונח. אנחנו גרנו בצפון ועברנו למרכז לפני שלוש וחצי שנים. הלב עדיין בצפון (כפי שציינתי בעבר). הרופא שאצלו אנחנו כיום (בשלוש שנים האחרונות גם עם הגדולה) אני שלמה עם הבחירה. אבל לפעמים אני חושבת שצריך לשמוע דעה שניה. במיוחד אם הילד לא משתפר ותשובתו של הרופא נשארת אותה אחת (וירררוססססססססססס). להדגיע זאת ....שני (התאומה) עברה יסורים שנה שעברה בגלל דלקות אוזים ואישפוזים ופירקוסים. באשפוז הראשון הגענו לתל השומר וגם באשפוז השני והשלישי. בשלישי אבא שלי (שהוא רופא) ביקש פגישה עם מנהל המחלקה ורצה לדעת מה הם עושים עם הילדה. המצב חזר על עצמו כל שבועיים דלקת אוזנים - אשפוז. הרופא לא ענה לנו תשובה מספקת והוצאנו את הילדה והעברנו אותה לבי"ח אחר ורופא אחר ושם הם התחילו עם דרך פעולה שונה ותודה לאל ירדנו לסוף הבעיה. מה שמוביל אותי למסקנה את לא מרוצה חפשי דעה שניה.
 
הרופאה שלנו עומדת לעבור../images/Emo7.gif

למרכז לשנה.....(לימודים או משו כזה)..והשבוע הכרתי רופא חדש במכבי.....יצאתי מאוכזבת , מלאת השוואות.....לא אוכל לשרוד......מה אעשה?????? ילדיי נולדו פגונים...והיא מכירה את ההיסטוריה מרגע שיצאו 840 גרם.....(וההיסטוריה שלהם...לא תרצו לדעת)... אחכה לפברואר הזמן שהיא עוזבת.......אבקש ממנה להמליץ לי..... בלעדיה אני חצי בנאדם.....ויש לי ת´שלישיה הפרעושים קטנים.....כל פעם בעיה עם אחר.....(יש לי טלפון שלה בבית, במחלקה, פלאפון הכל! מי יתן לי גישה כזאת?)..
 
צודקת!!

כעת לכי תשכנעי את בעלי...
אגב מצטערת על האיחור בתשובות....בימים הזוגיים של השבוע אני לא גולשת בערב....לפי הסכם עם ה
חחחחחחח...."משקיעה" במשפחה....
 
למעלה