ערב טוב שאלה לי לכולם/ן: האם אתם מפנים את

ערב טוב שאלה לי לכולם/ן: האם אתם מפנים את

כל הטענות למנהל אתר המשחקים של שאפו? מסקרן אותי לדעת, כמה מכם עשו זאת חוץ מלכתוב כאן בפורום. שרשרו לי בבקשה. תודה לכולם על שיתוף הפעולה למען ניקיון אתר המשחקים של שאפו. צ'או בינתיים
 

aaa123

Member
באופן חלקי

חלק ממה שכתבתי בפורום שלי נכתב למנהל במסר אישי. כמו כן היו דברים שכלל לא כתבתי בפורום, ורק כתבתי למנהל במסר אישי.
 
אם כך, בינתיים אתה ואני כותבים למנהל האתר...

אני אמתין בסבלנות לעוד עונים לשתי השאלות שלי. תודה.:) וגם }{
 

kd78

New member
גם אני כתבתי כמה דברים

חלקם כאן וחלקם בהודעות פרטיות, ובנוסף גם בכמה שיחות טלפון. בינתיים זה לא ממש הועיל לצערי.
 
kd - תודה שהשבת - לצערי, אתה צודק, זה לא ממש

מועיל.
 

aaa123

Member
היו מקרים שזה כן הועיל

במקרה אחד כתבתי למנהל שאין טורניר מתמלא בליצנים ,ודי מהר הוא פתח טורניר מתמלא בליצנים. במקרה אחר בעקבות תלונות על תוצאה בלתי אפשרית במהג'ונג נערכה בדיקה והתברר שזה היה בגלל באג והמקום הראשון לא קיבלה את הפרס. קיבלתי דיווח שkd78 קיבל את הפרס שלו בטורניר המיוחד האחרון במהג'ונג הפוך ולא המתקדם והמתחיל שסיימו ראשונים. אני משער שגם זה קרה בזכות תלונות נגדם.
 
שבוע טוב גם לך aaa, לי זה לא עזר, ומדוע החלטת

להפנות את התשובה הזו, לאחר שאני אישרתי את דבריו של kd78, רק/דוקא אלי? גם kd78 טוען שהתלונן ישירות וגם בטלפון, וזה לא בדיוק עזר. So, I wonder why have you decided to refer your answer only to me? Am I that special? :))))) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ תראה, בטורניר "ליצנים" אני רעמתי, כעסתי, רתחתי, הפניתי את רוב כעסי למנהל האתר, אשר לא הבין כלל במה מדובר, כל מה שניסיתי לעשות בכדי שיבין, מלבד שיחת טלפון (שפעם טרח מנהל האתר להתקשר-היום לא!) - לא עזר. על כל פנים, תשובות קיבלתי דוקא ממך פה בפורום. יכול להיות שאתה מנהל האתר? :)) אם כן, תתחדש על ה"כובע" - מתאים לך, אתה כל-כך משתדל. שיהיה לך שבוע קסום ---------> עכשיו אני צריכה לנסות ולהבין את ההודעה הנוספת שלך לגבי עמוד 5, עמוד 5 ? איפה???
 
I have found it and answered you

I don't see any other people who tried to help you as much as I was trying You must learn to say thank you sometimes, not every commet has to have an answer
 

aaa123

Member
אסביר שוב ואתן כאן לינק לדיון

המושג מחרוזת או באנגלית string משמש במחשבים להגדרת של סדרה של אותיות. kde54 למשל נחשב למחרוזת. לגבי הלינק שנתת לפני שאת מקשרת ללינק רצוי שתסתכלי על הלינק שאותו את מעתיקה כדי לחשוב אם הגיוני שהלינק הזה יתן לך את מה שאת רוצה שיתן לך. במקרה הזה הלינק לא מכיל שום מחרוזת שאפשר לחשוב שהיא יחודית לך ,והוא בסך הכל מכיל מלים אנגליות סטנדרטיות יחד עם המספר 1001 שאין סיבה לחשוב שהוא מספר יחודי לך(1001 נמצא בכל לינק כמעט שיש בשאפו וגם אם תלחצי על התנתקות תקבלי את המספר 1001 בתוך הלינק).
 

aaa123

Member
הערה נוספת היא שהדרך הפשוטה ביותר לשתף אדם

אחר בדירוגים האישים בלי הרבה עבודה ידנית היא כנראה פשוט לסמן את כל המסך,ולעשות copy paste
 

aaa123

Member
אני מצטער שאני לא אומר תודה על נסיון לעזרה

שלא הצליח(זה לא נעשה על מנת לפגוע). גם אני ניסיתי לעזור לך להבין כדי שלא תשלחי לינקים שלא מועילים,ותבדקי בהגיון אם הגיוני שהלינקים עובדים בשם ופסוורד של אדם אחר(אני מקווה שהצלחתי). העתקת כל המסך על ידי סימונו עם העכבר לא נותנת את הנתונים בצורה יפה אבל לפחות היא נותנת את כל הנתונים הרלבנטים.
 

aaa123

Member
קודם כל הדברים נאמרו בנקודות זמן שונות

כך שאין סתירה ביניהם. kd78 כתב: "בינתיים זה לא ממש הועיל לצערי." באותו שלב לא פסלו את הראשונים בטורניר במהג'ונג הפוך. אחרי שפסלו אותם נזכרתי בהודעה והחלטתי להגיב עליה,ואז נזכרתי בדברים חיובים נוספים שהיו. חוץ מזה את מדברת על נסיון שלך. אני מדבר על נסיון שלי כך שדברי לא סותרים את דברייך(ולא כתבתי שבכל המקרים זה עזר). חוץ מזה החלטתי לנקוט בקו שביקורת על המנהל אני מעביר במסרים אישים(ולא כאן בפורום או בבלוג) כאשר כאן אני אכתוב את הדברים החיובים. בנושא של ליצנים המנהל נענה לבקשתי לפתוח טורניר מתמלא בליצנים עוד לפני שגיליתי את הבאג כך שפניה שלי למנהל עזרה בעבר. הנושא של הבאג בליצנים הוא נושא אחר.
 
למעלה