ערב טוב

301076

New member
ערב טוב

במטוטא שלוש שאלות. הקטנוטנת שלי בת חודש ושבוע ורק בימים האחרונים התחילה להיות עירנית לפרקי זמן ארוכים ופעילים יותר הפיצית שוקלת כעת כמעט שלושה קילו (בלבד) 1. יש לנו את המשטח+ הכרית לבטן, נכון לעכשיו אני משכיבה אותה על הבטן ללא הכרית שנראית לי ענקית ביחס אליה, לאיזה גיל/גודל רלוונטית הכרית? 2. יש לי סט רעשנים של ססי, ועוד מגוון רעשנים נוספים, אבל הם כולם נורא גדולים עליה, היא לא מצליחה להחזיק בהם או להרים אותם. נכון לעכשיו אני מנסה לרשרש בהם לידה, וגם לחכך אותם בה על מנת שתחוש את המרקמים. מה הן ההמלצות לפעילויות עם ילדים בגיל הזה, (פרט להשכבה רגילה על הבטן)? 3. יש לי זיכוי בסכום נאה לשילב, כמו שציינתי לילדה מגוון רעשנם, יש גם מובייל וטרמפולינה ונראה לי שהיא די מסודרת באקסוסיריס לגיל הזה, רציתי אולי לנצל את הזיכוי על מנת לקנות לה דברים מומלצים לגיל מאוחר יותר. האם ניתן לקבל המלצה על צעצועים שכדאי לרכוש להמשך, משהו שגם יחודי/כדאי לרכישה בשילב (לא דברים שניתן למצוא במחירים אטרקטיביים יותר בחנויות זולות)? תודה מראש
 

יעל כץ

New member
תשובות

שלום, 1. הכרית יכולה להיות רלוונטית גם לעכשיו או להמשך. נסי עוד חודש כשהיא תגדל קצת. 2. בוודאי שלא. היא עוד לא יכולה להחזיק חפצים ואין צורך בכך. חכי עם הרעשנים. את מפעילה עבורה וזה בסדר גמור. 3. זיכוי: 1. לעכשיו (בחודש הקרוב): אוניברסיטה/ג'ימיני של טייני לאב. 2. לעכשיו - ספר נפתח בצבעים מנוגדים (כמו הספר למיטה של טייני לאב) 3. משטח מים ברווז - אינפנטינו 4. גליל מתנפח ספארי (אינפנטינו) או גליל מתנפח מוזיקלי (אלפיט) 5. פעלולון טבעת רב-חושי - אינפנטינו 6. פעלולון פירות - בננה - טייני לאב 7. כדור פלחים - טייני לאב 8. פעמוני רוח (לעכשיו) - טייני לאב 9. קשת לעגלה מתכווננת - טייני לאב (אפשר כבר מעכשיו) 10. בובת תליה למאז (אמילי, פרדי הפרפר, סופי הנסיכה וכו' - עכשיו במבצע מחיר בשילב). ובכל זאת, צעצועים כדאי שיהיו, גם אם לא בלעדיים בשילב: * שמיכת פיקניק - טף * רעשן-נשכן שמש דו צדדי - ססי (הרעשן הראשון)
 

301076

New member
יעל תודה רבה

אכן אני עוד לא מצפה שהיא תחזיק את הרעשן לבד, פשוט תהיתי אם יש טעם במשחק שלי בו, או לחכות כשהיא תתעניין בו מרצונה. יעל, את מגוון הרעשנים שיש לי כעת קיבלתי מארה"ב, לגבי רובם מצויין אפשרות לשימוש מגיל 0, אולם אינני מוצאת מאיזה גיל מומלץ לשימוש. כיוון שאין טעם בהעמסת כל הרעשנים ביחד, תהיתי האם תוכלי להכווין אותי לגבי גיל רלוונטי לשימוש או סדר התחלת השימוש. (אצרף את התמונות בהודעות משורשרות) תודה מראש
 

יעל כץ

New member
הרעשן להתחלה

אכן, זהו רעשן טוב להתחילה, אם כי בהחלט לא לפני גיל חודשיים. יש תינוקות שהצליחו לאחוז בגיל חודשיים ויש שלא... כך שתצטרכי לנסות. (בעבר הצעצוע היה בארץ אבל כבר לא מביאים אותו יותר)
 

יעל כץ

New member
נשכן לשיניים

עניתי גם למטה. רלוונטי מהרגע שהיא יכולה להחזיק בו.
 

יעל כץ

New member
טבעות

מציעה לך להשתמש בטבעות לתליית צעצועים. פשוט להפריד את הטבעות זו מזו, לחבר לצעצועים השונים - אלה שאפשר, ולחבר אותם לעגלה למשל, לטרמפולינה, לאוניברסיטה וכו'.
 

301076

New member
והינה ההודעה בשרשור המתאים

זה למשל מצאתי באתר של שילב שהוא: שהוא מתאים לגילאי 0-6. מומלץ לגילאים 4-5 ומעלה (זו היתה הכוונה בשאלה שלי, לגבי השאר... (מקווה שהצלחתי להבהיר את עצמי)
 

יעל כץ

New member
הג'ירפה

הג'ירפה עם שלושת הקרניים - צעצוע מצוין. בדר"כ מתאימה בערך מגיל 4-5 ח'.
 

301076

New member
פה, התמונה מתחלפת כתלות בזווית החפץ

+ החלק האחורי הוא מראה. האם עמוס מדי לגיל צעיר?
 

יעל כץ

New member
המצלמה

חכי לגיל 6 חודשים לפחות. היא כבדה, אפשר אמנם ל'חקור' את הידיות דרך הפה, אבל יש לך מספיק רעשנים שמאפשרים את זה. אז עם המצלמה, כאמור - כדאי לחכות.
 

301076

New member
שניתן לשנות לו את זוויות החישוקים ולשחק איתו

למשל:
 

יעל כץ

New member
בסדר גמור לגיל 4-5 חודשים וגם בהמשך

שוב, כיוון שיש לך רעשנים טובים ממנו להתחלה - וכיוון שהוא יחסית גדול, אפשר לחכות איתו לגיל 4-5 חודשים ואולי אפילו מאוחר יותר.
 
למעלה