ערב ייעוץ רוחני בעזרת רונים

ערב ייעוץ רוחני בעזרת רונים

עומר בריגר, מראשוני העוסקים בתחום בארץ, למדה עבודה אנרגטית ברונים בעזרת הילינג, בעזרת פריסות, בעזרת עבודה אנרגטית ובעזרת הכנת קמעות. את הכשרתה עשתה בעיקר בעזרת מורים וחומרים מחו"ל, והיא עוסקת בתחום כשנתיים. פרט לכך, עומר היא הילרית ורייקי מאסטר, מטפלת בפרחי באך, בקריסטלים, ועוד, מטפלת בשיטה הייחודית "שינוי-דרך-יצירה", ובעלת קליניקה לטיפולים אנרגטיים שונים. גולשים המעוניינים בייעוץ רוחני בעזרת רונים מוזמנים להעלות בעיות ושאלות.
 
זוגיות וכלכלה

שלום רב אני נשואה 14 שנה +2 בנות בזוגיות שלי יש הרבה ירידות מאשר עליות במיוחד בגלל מצב כלכלי ולא יציב שאנו נמצאים כבר שנים. באוקטובר התקבלתי למקום עבודה שלי אישית טוב בו ואני מרגישה ופועלת בצורה מקצועית ומאד מעוניינת לשמור על מקום עבודתי. אבל....בזמן האחרון אני מרגישה שמתבשל משהו שמסתירים ממני היית רוצה לדעת אם זה משהו שקשור אלי אישית או חלילה נגדי ומה צפוי לי במקום העבודה הנוכחי? והאים ואיך עלי לשפר את הזוגיות (אפ אפשר ויש טעם בכלל)? תודה והרבה אור
 
אור...

אני מבקשת עוד פרטים - שם משפחה, תאריך לידה, שם האם או האב או שניהם, אזור מגורים, מה שתוכלי לתת לי כדי להבדיל אותך באופן ספציפי ולהתחבר עם תשובות שיהיו נכונות רק לך. בסדר?
 

ליאת39

New member
ערב טוב עומר,

האם יש אפשרות לתת לך את הפרטים האישיים במסר?
 
כן, בטח...

אבל את השאלה רצוי לשים בפורום, כדי שאם יש מצב שמישהו יתחזק ויזדהה עם השאלה - לא ניקח את זה ממנו... טוב?
 
למעלה