ערך מוסף + הרחבה

ערך מוסף + הרחבה

כהמשך וכהרחבה של שאלתו של חנן יניב הייתי שמח עזרה עם השאלה הבאה: אנו רואים הבדל משמעותי בים התפתחות הלמידה מרחוק בישראל במיוחד בהשכלה הגבוהה לעומת ארה"ב. מי הם הצרכנים של למידה מרחוק בישראל ומה הצרכים שלהם. דפי עבודה? מידענות? תקשורת? קהיךות למידה? למידה שיתופית? האם בכלל יש לנו צרכני למידה מרחוק מרצון? או שמא ציבור של אנשים וילדים שהפילו עליהם תיק (וירטואלי)
 
למידה שיתופית..

בואו ננסה, למשל, להציג יישומים משמעותיים של למידה שיתופית. מישהו מכיר אחד? חנן
 

יעל שדה

New member
שלום חנן

שלום חנן!!! נעים לפגוש אותך כאן! בוא ננסה להגדיר מהי למידה שיתופית לפני שנחפש דוגמאות. לשיתוף יש כמה רבדים ואפשרויות.... יעל
 
נסיונות להגדרת למידה שיתופית...

טוב, אני רואה את זה כתהליך שבו קבוצה של אנשים יוצרים תוצר במשותף, כאשר מכלול התרומות של כלם גדול מסכום התרומות של כל אחד. וואלה.. יצא לי בטבעיות... חנן
 
ציבור של אנשים שהפילו עליהם תיק ../images/Emo13.gif

שלום רפי. מתוך היכרותי עם הסטודנטים באונ´ חיפה הנושאים את ה"תיק" האמור, אפשר לראות שאכן עבור חלקם מדובר ב"תיק" וכורח לעיתים בלתי רצוי. אולם, ניתן לראות סטודנטים מסויימים, שלאחר שניסו פעם אחת קורס מתוקשב, הם מנסים להרשם לכל הקורסים המתוקשבים שלאיל ידיהם להרשם אליהם. אני חושבת שהדבר מדבר בפני עצמו, לראות סטודנטים (במקרה מסויים בחוג לארכיאולוגיה דוקא), שנראה שמתוך 5 קורסים מתוקשבים הקיימים בחוג הזה, הם נרשמו לחמישתם, וששים בשיעור הראשון (בו לעיתים אני נוכחת כדי להסביר על מעטפת הלמידה) להפגין את בקיאותם בכניסה למערכת ותפעולה.
 
למעלה