ערך מוסף + הרחבה
כהמשך וכהרחבה של שאלתו של חנן יניב הייתי שמח עזרה עם השאלה הבאה: אנו רואים הבדל משמעותי בים התפתחות הלמידה מרחוק בישראל במיוחד בהשכלה הגבוהה לעומת ארה"ב. מי הם הצרכנים של למידה מרחוק בישראל ומה הצרכים שלהם. דפי עבודה? מידענות? תקשורת? קהיךות למידה? למידה שיתופית? האם בכלל יש לנו צרכני למידה מרחוק מרצון? או שמא ציבור של אנשים וילדים שהפילו עליהם תיק (וירטואלי)
כהמשך וכהרחבה של שאלתו של חנן יניב הייתי שמח עזרה עם השאלה הבאה: אנו רואים הבדל משמעותי בים התפתחות הלמידה מרחוק בישראל במיוחד בהשכלה הגבוהה לעומת ארה"ב. מי הם הצרכנים של למידה מרחוק בישראל ומה הצרכים שלהם. דפי עבודה? מידענות? תקשורת? קהיךות למידה? למידה שיתופית? האם בכלל יש לנו צרכני למידה מרחוק מרצון? או שמא ציבור של אנשים וילדים שהפילו עליהם תיק (וירטואלי)