עשוריים לאור הירח - PART II - אמפי שוני

עשוריים לאור הירח - PART II - אמפי שוני

19.08, זאפה אמפי שוניאורחים אחרים כשהאפשרות תהיה שלומי שבן (!!!!!!!!!!) ואפרת גוש. עכשיו רק צריך למצוא עבודה חדשה. הללויה!
 
נשמע כיף......

אני שונאת את צה"ל
 

god301

New member
אם הוא מביא את אפרת גוש

אני מפסיק לשמוע אותו לנצח. מה הוא חולה נפש? למה שיביא מישהי כל כך זולה וגרועה חסרת אופי שמנסה לחקות זמרות עם קול גדול באמת משעממת ובלתי אמנתית באופן מוחלט.. בא לי להקיא על מישהו עכשיו. לא בא לי ללכת להאנגר עכשיו.
 
אם על זה אתה נתפס

במקום להיתפס על העובדה שהוא עושה עשור נוסף ואשכרה לזכות לשמוע עוד ביצועים לשירים שכבר בקושי שומעים בהופעות שלו... אז אתה קטנוני. זה בדיוק כמו שאני לא שמה זין שהוא מארח את נינט, היא סבבה והכל, חמודה, יש לו יכולות ווקליות ממש טובות שהיא דפקה אותם באי יכולת לדעת איך מפיקים מוזיקה טובה ממה שיש לה, אבל אני בכל זאת באה להופעה כמו גדולה. אני לא מענישה את עצמי.
 

god301

New member
אממ

לא נראה לי שאנחנו מכירים ממש אבל אני לא באמת רציני בזה שאני לא אלך בגללה או משהו כזה זה רק הדרך שלי לבטא כמה שהיא מבחילה אותי וכמה שהוא מתדרדר ללהופיע עם זמרים סוג ז' פאתטיים. ועם כל הכבוד, נינט כותבת ומלחינה בצורה טובה מאוד, והדיסק החדש שלה מופק מוזיקלית מעולה על ידיה, על ידי רוקפור ועל ידי שלום חנוך. אין מה להשוות אותה ואת הדיסק שלה ל 'אהאהאה אהבה', תסכימי איתי. ואני אגיד לך את האמת...אני ארגיש ממש מזוייף לעמוד בקהל בשוני כשאני יודע שהוא מופיע איתה.
 
סבבה...

שמע, אני קצת הופתעתי שיש קשר כל כך בין אביב לאפרת, לא ראיתי את הכימיה הזאת לפני כן. אבל זה לא משנה לי, אם באותו ערב אני אוכל לקבל את שלומי שבן ואביב גפן על במה אחת - מה טוב! ;)
 

בר דותן

New member
אפרת גוש היא

זמרת ממש טובהיש לה עוד המון כדי להגיע ביכלל לרמה של אביב וזה כנירא לא יקרה אבל .. מפה ועד ללכלך על זה שהיא זולה ועל להפסיק לישמוע את אביב זה טימטום , עם אני בא להופעה השניה זה גם ביגלל אפרת .. אחרת איזה יסבה יש לבוא לאותה הופעה פעמיים :)?
 

god301

New member
זמרת ממש טובה?

חח תגיד אתה שם לב שהיא בכוח מנסה לחקות זמרות ענקיות באמת כמו איימי ויינהאוס? אתה שם לב שהיא נשמעת מגוחך? שהשירים שלה דלים גם מבחינת מילים ובטח ובטח שמבחינת הלחנים הפשוטים שכל ילד ממוצע בן 3 יכול להלחין? כאילו...באמת...תהיה קצת מציאותי. אין הבדל קל שבקלים בין השירים שלה לשירים של קובי פרץ. שניהם קליטים ומשעממים באותה רמה. זה לא שיש לה עוד הרבה כדי להגיע לרמה של אביב גפן, זה שאין לה אפילו סיכוי קלוש להגיע לרמה שלו. וזה שהוא מופיע איתה פשוט מוריד לי ממנו כמו לא יודע מה. אם הוא היה מופיע עם קובי פרץ אני מניח שהיית אומר מה שאני אומר. זה פשוט מוריד שאמן שאתה ממש מעריך נותן במה לאנשים כמו אפרת גוש או אלכס ששתיהן פשוט לא אמניות ולא זמרות ולא יוצרות ולא כלום. כלוםםם. זה פשוט עלוב להביא אותה להופיע איתו.
 

בר דותן

New member
נגיד

שהלחנים שלה פשוטים ? אז ? לא כל אחד ברמה של אביב גפן או של יוצרים גדולים אחרים .. לא חושב שצריך ללכלך ככה.. אני גם אל שמעתי את המוסיקה של אפרת עד ליפני שנה .. וכשהתחלתי לישמוע לא הפסקתי .. מתישהו בתקופה מסויימת בחיים מתחברים גם ללחנים הפשוטים האלה
 
תפסיקו להתיפיף,אפרת גוש היא התקדמות בשבילו...

מילא אנשים דיברו פה על האירוחים של נינט אחרי הזכייה שלה(לפני שהפכה לזמרת לגיטימית לכל דבר) או על מסע הפרסום הבלתי פוסק לאכלס. או לאירוחים הזויים כמו ישראל בר און ועוד כל מיני פישרים קטנים שעוד יש להם חלב על השפתיים. אפרת גוש היא זמרת לגיטימית לכל דבר,הוציאה כבר 3 דיסקים,כותבת,מנגנת,שרה נהדר,זמרת בחסד. זה שזה לא בדיוק הטעם שלך,וזה לא בדיוק זמרת הרוק האולטמטיבית שרצית שאביב יארח,זאת בעיה שלך... מבחינתי אין לי בעיה שאביב יארח כל זמן כל עוד הוא ראוי לכך...ואפרת גוש ראויה...
 
כולם לפתוח ערוץ 10!!

ראיון על ההופעה אצל גיא פינס - אביב ונינט. לכל המעוניינים, לרוץ לטלויזיה!
 
השירים שנינט תבצע עם אביב

או רק חלק מהם (לפי החזרות שראו בכתבה) - אמש, אלימות ושנינו שווים.
 

lemon vafel

New member
קצת מוזר

מילא שנינו שווים, אבל אלימות? אחד משיאי ההופעה, באמת חבל לבצע אותו כדואט. זהו שיר אביב סולו טהור.
 

mor alkobi

New member
לא ראיתי שהיה אמש

אבל היא אמרה בכתבה שהם מתלבטים אם היא תעשה שני שירים או שלושה.
 
ראיתי רק את הסוף של הכתבה

שדיברו על דילן. (צילצלו אלי ): ) חברה שלי ראתה את הכתבה כי היא גם באה ביום שבת ואמרה לי שזה השירים שהיא ביצעה איתו בכתבה. אני מחכה שיעלו אותה לאתר שלהם ואני אראה.
 
למעלה