עתודאים דתיים האם יש כאלה

  • פותח הנושא yr20
  • פורסם בתאריך

yr20

New member
עתודאים דתיים האם יש כאלה

אז ככה, יש לי אח שיש לו מה שנקרא "פוטנציאל" מאוד לא ממומש, אבל הוא מעוניין בעתודה, כרגע הוא בשמינית והוא רוצה לעשות שנת מכינה. אבל, הוא קצת חושש להיות הדתי היחיד. לפי מה שהוא סיפר במיונים שהלך אליהם היה בערך 5% דתיים מכלל החבר´ה שם. בקיצור, האם יש כאלה דתיים (בני עקיבא) בעתודה? ספרו שתפו חוויות כי הוא די חושש מהקטע.
 

אבשי ג

New member
הלו! רק במכון לב יש יותר מ-50...

עתודאים בכל מחזור...אני יודע על לפחות איזה 10 דתיים שהיו במחזור שלי והיום הם בטכניון. יש דתיים והרבה.
 

yr20

New member
עתודאים ברפואה?

נכון, אבל במכון לב לא לומדים רפואה וזה די הכיוון שלו, אתה אומר שבטכניון או בהר הצופים יש עתודאים דתיים? ואם כבר אני שואלת, אפשר להכנס לעתודה אחרי שנת מכינה או ישיבה?
 

אבשי ג

New member
תראי אני לא יודע כמה ירשמו במחזור..

של אחיך. אבל כעקרון יש דתיים בעתודה בערך באותו אחוז שבאוכלוסיה ואפילו יותר. לגבי מכינה אני יודע שאפשר לעשות עתודה אחרי שנה מכינה (אני לא ממש מבין מה הטעם בזה) ולגבי ישיבה אני יודע שזה יותר בעייתי (במיוחד בהסדר, ישיבות גבוהות פחות בעיה) אבל אני מכיר פה במכון לב לפחות 3 מהמחזור שלי שעשו את זה. בהצלחה!
 

yr20

New member
תודה לכולם!!../images/Emo51.gif

תודה לכולכם שחיזקתם את ידי לחזק את ידי אחי, מקווה שתוכלו לראותו בעוד שנה צועד במסדרונות האוניברסיטה מאזן ערימות ספרים, סטטוסקופים וכל אלו. YR20
 

piql7

New member
Where is he going to be?

Yr20 - Which university did your brother decide on? If he comes to Hebrew U, he will be in good company. PIQL7
 

yr20

New member
he´s not there yet!

הוא עוד לא עשה צעדים ממשיים בכיוון, הוא היה במיונים של הצבא אבל לא יותר מזה. מה תנאי הקבלה לרפואה בעברית?
 

MuadDib

New member
יש די הרבה עתודאים דתיים ברפואה

באונ´ העברית, היכן שאני לומד. האמת, מרוב שאני מסתובב עם דתיים, אני עוד מעט ואתחיל להתפלל מנחה ולברך על המזון...
 

piql7

New member
Mincha between Chemistry

MaudDib, As you know, Mincha on Monday and Thursday is near the bathroom (yes, I know that that doesn´t sound good) durring the break between general chemistry 1 and two of the great and mighty Prof David Avnir. As for the question about Yeshiva/Mehina: The army has no official problem with a person taking a year (1 year) for "Toratto Ommanutto", ie. Yeshiva G´voha, or michina. Once you´ve signed the Hesder contract, it will be much more difficult. Best of luck, and come to Hebrew U in J´lem, it´s a blast. ´Ave an iced "A". Sincerely, PIQL7
 

ולדי

New member
בשביל זה יש אותי

לעזור לכבודו להתגבר על המשיכה הזו לחיק הדת. אל תדאג, במקרה הצורך אאכיל אותך בחזיר עד צאת הנשמה (ונקנח במילקשייק)!
 

oritbd

New member
יש ויש

ראיתי שחברי לפקולטה כבר סיפרו (שי וולדי- די עם האינטרנט..) אבל חשוב לי לציין שאצלנו (באוניברסיטה העברית בירושלים) יש מספר גדול של דתיים ברפואה, וגם מספר גדול לא פחות של דתיות.. חוץ מזה, אני יכולה לומר בודאות שרבים מחברי הטובים בפקולטה הם דתיים ודתיות ( בלי קשר להיותי "חילונית") ולא רק שהם רבים, אלא הם גם רבים וטובים. בכל מקרה אם אחיך מעוניין, אוכל להפנות לכאן ידיד טוב שלי- דתי , ועתודאי ואדם נפלא בפני עצמו לצרכי הרגעה.. תשאירו הודעה בכל מקרה- ותגידי לו שאני מה לחשוש.. ממש לא.
 

yr20

New member
בקשר לידיד...

אני לא ממש בטוחה עד כמה אחי יתלהב לדבר אתו, תשאירי דרך ליצור עמו קשר בכל מקרה, פשוט הוא די מבואס מהקטע שכרגע לא מוכנים לתת לו תשובה לגבי שנת מכינה לפני העתודה. אולי הידיד הזה באמת יצליח להפיח בו שוב התלהבות.
 
למעלה