פארק אפקה - היום בצפ' העיר ת"א

רפי עשת

New member
פארק אפקה - היום בצפ' העיר ת"א

א) דיווח על תכנית לכביש מבן יוסף (רמא"ג) אל דרך נמיר, ע"ח חלק מהשטח הפתוח (וכביש כולל שוליים, דרכי גישה לסלילתו וכו' - נזק נרחב). ב) דר' מז' השטח - הפארק בו סיירנו, בזכות התנגדות עמית לבינויו, + שטח הנרקיסיםן הענק. הבעיה - עיריית ת"א הבטיחה ויתור על זכויות הבניה בשטח אך - בעיה בשטחים הגובלים ברמה"ש, בהם עיקר ריכוזי הפריחה והעתיקות ואותם דורש עמית להשאיר. מעניין - הצלחתו בעיר השכנה אך בעירו (רמה"ש) המלאכה עוד רבה.. (בהצלחה)
 

haggibar

New member
איפה הייתי? הלכתי למערות אפקה

וזה יפה, יפה ביותר !! המערות יפהפיות, חמודות, אבני הגולל עדיין שם (לא רוצה לפתוח פה לשטן...) צילמנתי כהוגן, הוצאתי מרץ, כדי לקחת לשם את החמולה העליזה. האחו יפה גם כן, אבל לא מצאתי אירוסים. איפה הם ? עדיין שם ? כל כך קרוב לבתים ולכביש, והאנשים לא מכירים... אני מנסה לעניין חבר'ה בעבודה שילכו לבקר שם, ולא מכירים... חגי.
 
יש אירוסים

יש כרגע שני גושים. אחד נמצא בשוליים הצפוניים של המערה המרכזית, בראש המצוק. השני נמצא בשוליים הדרומיים של אותה המערה, גם כן בראש המצוק - פרח כבר לפני שלושה שבועות ועתה בשלבי נבילה מתקדמים. שני הגושים נמצאים לצד השיזפים ולא כ"כ בולטים. כרגע, הפריחה המדהימה באמת היא של הקחוונים בגבעה ממערב למערות (100 מ' מערבה).
 
למעלה