פגיעת אסטרואיד בעתיד

../images/Emo6.gif

נראה לך? קודם כול רוב האסטרואיד ישרף באטמוספרה. חוץ מזה, מקסימום יהיה מכתש. זה בשום אופן לא יכחיד את החיים על כדור הערץ.
 

דביר58

New member
זה מה שהכחיד את....

הדינזאורים. תישאל אותם. כל חפץ מעל אגרוף מגיע לכדור שלנו. חפץ מעל ק"מ כבר ישמיד בדרכו אלינו כל דבר במסלולו בגלל החום הרב שישרור במסלולו בכניסתו לאטמוספירה, ההדף שייצור יחולל סופות קטלניות והזעזוע בקרקע תיצור יותר ממכתש זעיר. מפרץ מקסיקו או מכתש אסטרואיד ולפי המדענים הוא נוצר מהשבר שהשמיד את הדינזאורים. אבל זה וויכוח פילוסופי גרידא, כי אם יפגע בנו דבר כזה לא יוותר לי מספיק זמן לומר לך.... אמרתי לך, אני אהייה מטוגן בדיוק כמוך בתופת שיווצר
זה יהיה מעניין בטוח... וחם.
 

דביר58

New member
עד כמה שאני יודע....

או זוכר משהו בין ק"מ וחצי לשניים. מעבר לזה אני חושש שאפילו הגוקים יכחדו. עשרה ק"מ יתיך את קליפת כדור הארץ כולו וכל הימים והאוקיאנוסים התאידו... ו נחזור למצב של טרום חיים וכוכב געשי כמו בראשית. השאלה מה יקרה אחרי שהכוכב ישוב ויתקרר.... אתה רוצה לנחש?
 

דביר58

New member
ובכן....

מאחר ואני לא זוכר וממש אין לי עניין להתחיל לנבור חומר על מנת לאשש את אמירתך אז מקובל עלי גם 10 ק"מ. אלה שלי ניראה שמכה משבר כזה תשמיד את כל החיים בכדור הארץ ותעשה חורף גרעיני לאלפי שנים. אתה יודע מה?.... כאשר יגיע שבר כזה זה לא יהיה משנה מי צדק, גם לא נישאר מספיק זמן להתווכח על כך. שנה אזרחית טובה ונקווה שהתחזיות טועות.
 

דביר58

New member
ואוווווו....

רק עכשיו ניקלט לי שאת בת/נערה/אישה.... לא התעמקתי. אני צריך לכוון את הקרבורטור במוח שלי כניראה. אז שתהייה לך שנה אזרחית מקסימה ושכל חלומותיך תתגשימנה באושר ובאהבה. חווץ מזה אני לא מתווכח עם נשים, מנסיון רב שנים... הרבה יותר נחמד להסכים איתן, ואת מוזמנת לבלוגים שלי. להתראות שם אם בא לך. האנימציה הזאת קצת את ואני עד עתה..... יום טוב חמודה.
 

Falling foryou

New member
או גאד פריקי לגמרי

האסונות טבע האלה כלכך מפחידים אותי אלוהים ישמור בוא נקווה שזה לא יקרה בזמן הקרוב יש לי עוד לבקר בדרום אמריקה בניו יורק להתחתן להוליד ילדים מזה מוקדם מידי כל השטויות האלה
 

Rambling girl

New member
חחח אל תדאגי בינתים

חושבני שאסון הטבע שצריך להדאיג אותך עכשיו הוא התחממות גלובלית או לחילופין קיים האסון [הלא טבעי כל כך] עם מדינות ערביות שרוצות למחוק את ישראל מהמפה סיכויי הפגיעה קטניייםםם[של האסטרואיד] בואו נעשה את העולם מקום נקי יותר בינתים ;)
 

Almighty Efraty

New member
../images/Emo215.gif../images/Emo183.gifגם אם זה יקרה...

מה זה משנה? הרי בסופו של דבר,כולנו נמות. זה לא כאילו נוכל לעשות משהו באמת ממשי כדי שהאסטרואיד לא יפגע. וגם אם מישהו יוכל,זה לא יהיה אנחנו. אני כרגע יותר מפחדת מהרעידות אדמה הבאות.
 

evilihi

New member
אני דווקא שמעתי פעם..שסוף העולם יגיע ב1990

מן הסתם זה לא התגשם...
 
למעלה