פולשת רק לשנייה....

איילה א

New member
הם רק "רוכבים על הגל".

הרי הפרסומות שלהם על שירותי ההריון והלידה נועדו למשוך לקופה אוכלוסיה צעירה ובריאה יחסית. מבחינה תועלתנית נטו שווה להם להשקיע בפרסום בתחום הזה מאשר בתחום הסיעוד (והפרסומות של "בכל גיל ובכל רגע כל אחד יכול להפוך לסיעודי" לא מכוונות לפלח מבוגר יחסית שכבר חשב על זה בעצמו), שם אנשים עולים להם יותר כסף ומכניסים פחות. לשמחתי כיוון שבעלי ואני לא נשואים רשמית, אנחנו לא סובלים מדואר זבל שכזה. ואינדי - לעניות דעתי פרסומות כאלה בפתח חדרו של רופא נשים, שבטוח שלפחות חלק מהמטופלות שלו מנסות להיכנס להריון ולא כל כך מצליח להן, היא הרבה יותר מקוממת מפרסומות בדואר.
 

efroch99

New member
אני ידועת שזה לא המצאה שלהם

ואני יודעת שזה סימפטום של האוכלוסיה. ולהילחם בזה זה כמו להילחם בתחנות רוח. פשוט שזה תהליך שמזין את עצמו, וממשיך להחיות ולהעצים את החיברות הזאת בחברה שלנו.
 

I s t a r

New member
דרך אגב..לגבי כנות

פעם חשבתי שאני תמיד רוצה לדעת מה אחרים סביבי חושבים עליי, אני חושבת שזה בא מתוך כך שבחברה כזו גדלתי וכל מה שלמדתי היה סביב זה שאנשים פשוט אומרים לך בפנים מה הם חושבים עליך, על המשקל שלך, על החיים שלך, על הבחירות שלך. היום זה מאוד שונה אצלי. למדתי שאני יכולה להסתדר ואפילו להנות מחברת אנשים רבים ושונים עד כדי יצירת חברויות של ממש עם אנשים בזכות זה שאני לא מתעסקת בכלל בדיעותיהם הפוליטיות או הדתיות או בבחירותיהם בחיים ואני לא מעיקה עליהם במה אני חושבת על הצדדים האלה בחייהם כמו שהם מעדיפים לראותני כאדם ולא מעיקים עליי במה שהם חושבים על בחירות אישיות ופרטיות שלי בחיים כמו גם על דתי או הלאום שלי. היכולת הזו שהיא לגמרי נלמדת כנראה, להפריד בין הדברים שאני חושבת על חלקים מסוימים מחייו של אדם או דעותיו של אדם לבין האדם עצמו, אישיותו, אופיו, שהינם הרבה יותר רחבים מבחירה כזו או אחרת בחייו -הייתה ועדיין למידה שיקרה לי מאוד והיום לא הייתי מסוגלת לחזור אחרוה להתחבר עם אנשים שצריכים כל הזמן להגיד לי מה הם החושבים ב א מ ת על בחירות שלי בחיים שהן פרטיות ואישיות שלי. הכיבוד הזה של בחירות אישיות אלה למרות שיש להם דיעות שונות והיכולת להתקרב ולהיפתח ולהתחבר וליצור קשרים קרובים למרות שיש את השוני הזה שפשוט לא נותנים לו משקל או עניין , עליי מאוד מקלה.
 

I s t a r

New member
ואולי השיעור הכי חשובב....

שיצא לי מזה היה שכאשר אנשים מסוגלים לשים בצד את הדיעות ה"אמיתיות" שלהם על פן או צד זה או אחר של חיי אחרים ופשוט להתחבר למכלול האדם כולו ולראותו כיצור מורכב , בסופו של דבר החשיבות של השוני הזה ביניהם נעלמת לגמרי. זה כבר לא חשוב וזה נשכח לחלוטין ולמעשה אי ההתעסקות עם זה מובילה בסופו של דבר גם להיעלמות של זה, זה לא רלוונטי כבר ולא חשוב כבר בהמשך... מקווה שהבהרתי את עצמי
 
ואני זוכרת נתון שרבע מנשות אירופה לא יולדות

מאיפה אני זוכרת את זה, לא יודעת. האם זה נכון?
 
למעלה