פונג יש לי שאלה

שלי א

New member
פונג יש לי שאלה

היום עבר בדיוק שבוע מתאריך הביוץ המשוער ובשבוע באחרון אני מרגישה מעין כאבים ודקירות בבטן כמעט כל הזמן.כמובן שבשבוע האחרון היינו פעילים עד כמה שרק יכולנו,אבל זו הפעם הראשונה מאז הפסקת הגלולת שאני מרגישה את הבטן בצורה כזו.אולי זה יכול להיות כן איזה שהוא סימן להריון או שפשוט מדובר בכאבי מחזור /ביוץ מובהקים. נ.ב אני רוצה לשנות את שם המשתמש שלי,איך עושים את זה ?
 

פּוֹנְג

New member
זהו שזה יכול להיות כן וזה גם יכול

להיות לא.
הסימנים שלפני הריון דומים מאד לסימנים של לפני המחזור. יכול להיות שהדקירות האלו הן כאבי השתרשות, אך יכול להיות שהם כאבי מחזור כי המחזור אחרי גלולות לא בהכרח חוזר להיות סדיר. הנה קישור למאמרון קטן בנושא. איך את יודעת מתי היה הביוץ שלך? האם בדקת? בנוגע להחלפת שם המשתמש את יכולה ללכת ל,החלפת שם, שמופיע גם בשלב התגובה (על יד השם שלך) וגם בראש הדף. ושם לבחור כניסה למערכת בשם חדש.
 
בקשר לשם

הצלחתי.אני משערת את תאריך הביות שלי לפי המחזורים הקודמים שלי ,הפסקתי גלולת באוקטובר ובנובמבר קיבלתי פעם ראשונה .מאז אני מקבלת באופן סדיר בכל חודש,בערך כל 27-29 יום.אני מתכוונת לנסות להשתמש שוב בערכת ביוץ במידה ולא נצליח גם הפעם,מתי הכי כדאי להתחיל לבדור עם הערכה הזו ? אנחנו מנסים רק בחודשיים האחרונים באופן רציני יותר וזה לנו הניסיון השלישי...
 

פּוֹנְג

New member
אתמול כתבתי לך תשובה מפורטת אבל

הפרדס לא העביר אותה...
אז סליחה על האחור . היום התשובה תהיה על סמך הזיכון בלבד. בערכת ביוץ יש 5 מקלוני בדיקה שאת אמורה להשתמש בהם כל יום החל מהיום שהחלטת, עד לזיהוי הביוץ (ואז יש לך טווח של 24-36 שעות שבהם אמור להתרחש הביוץ) לפי הנתונים שאת כותבת אני הייתי מנסה להתחיל לבדוק ביום ה-10 למחזור, כי הביוץ שלך אמור להיות בסביבות היום ה 14. אבל, תקראי את ההוראות שבערכה משום שבכל סוג ערכה אולי זה שונה.
 

m i c h a l y

New member
סליחה שאני מתפרצת

אבל השימוש בערכת הביוץ נראה לי מסובך ויקר. כדי לפתור את המסתורין (ואצלי המחזור כלל אינו סדיר) פשוט הלכתי לרופא הנשים שלי ביום ה14 של המחזור (סופרים מיום הדימום הראשון) וביקשתי אולטרסאונד במטרה לאתר האם מתחיל להתרחש ביוץ. (כדאי לציין שזאת עשיתי בעקבות כישלון נסיונותיי להבין דרך שיטת חום השחר) הביקור והבדיקה היו באופן פרטי, ועלו כמאתיים שקלים - אך קיבלתי הסבר מפורט על כל העיניין כולל המלצות מעשיות לאותם ימים. אמנם זה יותר יקר מבדיקת הביוץ - אך הרבה יותר אמין ואינפורמטיבי.... חשוב לי מאוד לציין כי מאמצי עלו בתוהו, ובאותו חודש הגיעה המכשפה לבקר אך עכשיו אני יודעת יותר בברור מה קורה עם הביוץ שלי כך שאיני מצטערת על הביקור. שיהיה המון בהצלחה.
 
למעלה