הפעם היחידה שנסעתי באמצעי ציבורי מפרוץ הקורונה היה במטרו-רק"ל של רואן Rouen בצרפת. זה היה באמצע מסע החזור לאנגליה ובשלב האופטימי של תחילת הקיץ. כל מושב שני היה מסומן באיקס והיו גם סימוני מרחק על הרצפה. ללונדון לא עליתי בקיץ שעבר ואת כל הנסיעות המקומיות עשיתי ברכב (חשמל זה טוב לסביבה ויש הרבה אנרגיית רוח גם בבריטניה וגם בספרד).לקריאה כאן
א. אתה מוזמן בהחלט לפתוח את החלונות. זוהי התנהגות אזרחית ראויה בתקופת קורונה.מסוכן או לא.
יש בעיה אחרת!
שהנוסעים עם מסיכות,
אך החלונות סגורים!
ואם לא פתחתי חלונות,
הם היו נשארים סגורים.
והאוטובוס חנוק...
בוודאי שפתחתי את החלון!א. אתה מוזמן בהחלט לפתוח את החלונות. זוהי התנהגות אזרחית ראויה בתקופת קורונה.
ב. באוטובוסים שאני נוסע בהם (בעיקר של מטרופולין בשרון וקצת של מפעילים אחרים) אני בהחלט רואה שהחלונות, לפחות בחלקם, פתוחים. גם כשאני עולה על האוטובוס הראשון בבוקר (שהוא למיטב ידיעתי הסידור הראשון שלו) אני רואה את החלונות פתוחים, כלומר הנהג פותח את החלונות כחלק משגרת קבלת האוטובוס.
ג. גם הדלתות שנפתחות ונסגרות כל הזמן מביאות לתחלופת אויר.
ד. גם המזגן מביא לתחלופת אויר, כי הוא לוקח חלק מהאויר מבחוץ.
הבעיה קיימת בעיקר בקווים בינעירוניםי ארוכים על כבישים מהירים כי אז החלונות הפתוחים ממש הופכים למטרד והנוסעים סוגרים אותם, אבל גם כאן ראיתי שיש נוסעים ש"סובלים בשקט" העיקר שהחלונות יישארו פתוחים.
אם אני לא טועה יש גם אוטובוסים ללא אפשרות של פתיחת חלון, לא?א. אתה מוזמן בהחלט לפתוח את החלונות. זוהי התנהגות אזרחית ראויה בתקופת קורונה.
ב. באוטובוסים שאני נוסע בהם (בעיקר של מטרופולין בשרון וקצת של מפעילים אחרים) אני בהחלט רואה שהחלונות, לפחות בחלקם, פתוחים. גם כשאני עולה על האוטובוס הראשון בבוקר (שהוא למיטב ידיעתי הסידור הראשון שלו) אני רואה את החלונות פתוחים, כלומר הנהג פותח את החלונות כחלק משגרת קבלת האוטובוס.
ג. גם הדלתות שנפתחות ונסגרות כל הזמן מביאות לתחלופת אויר.
ד. גם המזגן מביא לתחלופת אויר, כי הוא לוקח חלק מהאויר מבחוץ.
הבעיה קיימת בעיקר בקווים בינעירוניםי ארוכים על כבישים מהירים כי אז החלונות הפתוחים ממש הופכים למטרד והנוסעים סוגרים אותם, אבל גם כאן ראיתי שיש נוסעים ש"סובלים בשקט" העיקר שהחלונות יישארו פתוחים.
זה הכי זוועה!אם אני לא טועה יש גם אוטובוסים ללא אפשרות של פתיחת חלון, לא?
אני חושב שאמרו לי שמטרוניות אי אפשר. לא בדקתי.אם אני לא טועה יש גם אוטובוסים ללא אפשרות של פתיחת חלון, לא?
גם אני לפעמים פותח חלון כשצריך. תיארתי את המקרה השכיח שלי, אבל היו מקרים שהייתי צריך לפתוח חלון.ואגב,
זה ב2 מפעילות.
המקרים הללו.
ומהיום:
הבעיה היא!גם אני לפעמים פותח חלון כשצריך. תיארתי את המקרה השכיח שלי, אבל היו מקרים שהייתי צריך לפתוח חלון.
במקרה של כאלו שרוצים לסגור חלון או שמסרבים לשים מסכה פשוט הולכים לצד השני של האוטובוס.הבעיה היא!
שישנם הרוצים לסגור את החלון!
ואני צריך לעמוד על המשמר, שלא יסגרו את החלון!
היה לי מקרה כזה שבוע שעבר.
וגם מקודם!
למה שאם עליתי לפניהם!במקרה של כאלו שרוצים לסגור חלון או שמסרבים לשים מסכה פשוט הולכים לצד השני של האוטובוס.
נכון, ועדיין התחושה שלי היא שהרוב מקפידים.היה טוב אם כולם היו מקפידים על מסכות. הכוונה לישראל, לא לסינגפור.
נכון, אבל הנסיעה השכיחה בישראל היא נסיעה עירונית (85% מהנוסעים) ומזג האויר השכיח בחוץ בעונה זו (חורף) הוא נעים. ובמרבית האוטובוסים יש חלונות שאפשר לפתוח, ובמרביתם גם יש נוסעים מודעים. כלומר במרבית הנסיעות אין בעיה של איוורור. גם אני הייתי סוגר את החלון בנסיעה בינעירונית או בעת סערה עם גשם, ואנשים שנוסעים כל יום בקו בינעירוני ארוך אכן נמצאים בבעיה גדולה יותר ואולי עבורם יש צורך בניהול סיכונים קצת אחר מהשכיח המוצג בפוסט.קל להגיד לסגור חלונות, ואם זה אוטובוס בינעירוני שנוסע מהר ויש רוח וקר בחוץ? אי אפשר להעביר ככה נסיעה
מוזמנים לנסות כי זה לא כיפי במיוחד שאתה מקבל רוח בפרצוף
עשיתי זאת כמה פעמים!נכון, אבל הנסיעה השכיחה בישראל היא נסיעה עירונית (85% מהנוסעים) ומזג האויר השכיח בחוץ בעונה זו (חורף) הוא נעים. ובמרבית האוטובוסים יש חלונות שאפשר לפתוח, ובמרביתם גם יש נוסעים מודעים. כלומר במרבית הנסיעות אין בעיה של איוורור. גם אני הייתי סוגר את החלון בנסיעה בינעירונית או בעת סערה עם גשם, ואנשים שנוסעים כל יום בקו בינעירוני ארוך אכן נמצאים בבעיה גדולה יותר ואולי עבורם יש צורך בניהול סיכונים קצת אחר מהשכיח המוצג בפוסט.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.