פוקוס, אימפרזה או לנסר?

steelight

New member
פוקוס, אימפרזה או לנסר?

היי מציעים לי מהחברה לקחת בליסינג את אחת מהמכוניות הבאות: 1. מיצובישי לנסר "אקזיוטיב" מנוע 1600 , אוטומט. 2. פורד פוקוס LX 4 דלתות, 1600 אוטומט 3. סובארו אימפרזה, 1600 אוטומט כולן באותו מחיר. אני מנסה לברר מה כדאי לי לקחת, ומקבל תגובות מאד מעורבות. המיצובישי מאוד מאכזבת, אבל מדובר במודל החדש, שאחרים טוענים שהוא הרבה יותר טוב. הפוקוס זוכה לשבחים רבים, אבל אחרים לא מבינים על מה הרעש, וטוענים שהראות ממנה מאד עלובה. האמפרזה היא כבדה אבל יציבה, אמינה אבל לא איכותית, מהירה אבל איטית... בקיצור, כדי להגביר את הבילבול, חשבתי לברר כאן מה דעתכם. אודה לכל תגובה. רן
 

שי ז.

New member
בגלל שמדובר בליסינג מה שקובע

זה רק הטעם האישי שלך. תעשה נסיעת מבחן על כל אחת מהן וקח מה שהכי אהבת.
 

steelight

New member
בהנחה שאני לא יכול לעשות נסיעת מבחן

אני יכול להשאיל פוקוס ואימפרזה מאנשים שלקחו, לנסר אין לי ממי להשאיל.
 

שי ז.

New member
לנסר קח מהסוכנות

תציג את עצמך כלקוח פוטנציאלי ובקש נסיעת התרשמות.
 

slarti

New member
שלום לך....

אני אתחיל מנושא נסיעות המבחן - אתה מוזמן להתקשר לכל הסוכניות ולהזמין נסיעת מבחן. אם "לא נעים לך", אתה יכול להציג את עצמך כלקוח רגיל. אתה גם יכול להגיד להם את האמת - שאתה רוצה נסיעת מבחן לפני הליסינג - עד היום לא עשו לי בעיות עם זה, ועשיתי סבבים כאלה כבר פעמיים. ולעניין עצמו, מבין המבחר הזה, לדעתי האישית - בכלל אין ספק שהפוקוס. האימפרזה אוטו עוד יותר מיושן מהפוקוס, ולטעמי ממש לא מהנה משום בחינה. היה לי כזה למשך שלושה חודשים- וממש לא התלהבתי ממנו, אחריו קיבלתי פוקוס, וההבדל היה עצום. הוא כנראה מעט אמין יותר, אבל ברכב חדש, בשלוש שנים ראשונות, ההבדלים הם זניחים, ובכל מקרה אתה לא משלם על תיקונים, ולוקחים בשבילך את הרכב לתיקון אם צריך - אז השיקול הוא מינורי. בלאנסר לא נהגתי, רק ישבתי בה - אבל גם בישיבה היא לא הלהיבה אותי. העיצוב שלה מרגיש מיושן מאוד (מזכיר לי קצת את הלאנסר שהיה לי בשנת 92 :) ), ולפי מה ששמעתי - גם בנהיגה היא לא בדיוק מצטיינת. בכל מקרה - אף אחת משתי המכוניות האמורות לא מייצגת יתרונות משמעותיים מול הפוקוס, ולכן הפוקוס בעיני היא הבחירה העדיפה (בפרט דגם ה-5 דלתות). אם מציעים לך דברים כמו מאזדה 3, טויטה קורולה ורנו מגאן, אז אפשר לדבר על היתרונות והחסרונות של הפוקוס אל מול כל אחת מהן - במקרה של הדגמים שאתה הזכרת, לדעתי הדיון מיותר
. אבל אני חוזר להתחלה - לך לסוכנויות, תשב, תעשה סיבוב מסביב לאוטו. תכנס, תריח אותו. תשב בכיסא הנהג, תנסה לכוון לעצמך תנוחת ישיבה טובה. שב מאחורה, תראה איך זה מרגיש (אם זה רלוונטי). תנסה להתכופף כאילו אתה מכניס ילד קטן למושב האחורי (אם זה רלוונטי). אחרי כל זה - תבקש מהסוכן נסיעת מבחן - זאת הדרך היחידה לדעת מה טוב בשבילך.
 

wil

New member
ובין אימפרזה ללנסר?

לחבר שלי מציעים את 2 האפשרויות האלו. אפשרויות נוספות שנפסלו על הסף הן אלנטרה ועוד איזו זוועה מוטורית. מתקמצנים עליו על 100 שקל. אז מי המועדפת, אימפרזה או לנסר? או אולי בכלל אלנטרה (אם כי לא נראה לי)?
 

wil

New member
האיש קצת שרוט

למשל הוא משוכנע שיונדאי אקסידנט עדיפה מיונדאי גטס "בגלל שזה 4 דלתות, זה יותר אוטו". לא יעזרו כל ההסברים על תכנון עתיק של האקסנט מול גטס שנחשבת לאחת היונדאי הטובות, הוא בשלו. ולגבי נתוני תאוצה - הגטס 1.3 אוט' אמנם עוד יותר עגלה מהאקסידנט 1.5 אוט' (משהו כמו 14.8 מול 14.2 בהתאמה) אבל הבדל כזה לא נראה לי הדבר הכי משמעותי בבחירה בין 2 העגלות הנ"ל.
 

הראל CDO

New member
גטס או אלנטרה?

בכל מקרה - מנסיעה על אלנטרה ועל אימפרזה - אלנטרה לוקחת , ובדגמים החדשים האיבזור גם די בסדר באלנטרה שיחשוב בכיוון... נשמע יותר טוב מלנסר/אימפרזה...
 

wil

New member
ההתלבטות התיאורטית היא אקסנט/גטס

וזה תיאורתי בלבד - כאמור ההתלבטות הקונקרטית היא אלנטרה/אימפרזה/לנסר
 

slarti

New member
שאלה קשה....

תשמע - לא נהגתי בלנסר, אז קשה לי להגיד האימפרזה, בסה"כ, לא היתה רעה. לא בדיוק הברקה מוטורית, אבל לא רעה. יש לה ידית הילוכים (אוטומטית) משוננת - שזה נחמד לאנשים היפראקטיביים כמוני - מאפשר לשחק ב"כאילו" העברת הילוכים :))) (הבוס שלי פעם נסע איתי ועושה לי "לקחנו לך אוטו אוטומטי.. לא חבל לבזבז את זה על לשחק עם ההילוכים כל הזמן?") הלנסר אישית לא מצאה חן בעיני. מצד שני היא בכל זאת חדשה יותר. לא יודע. לדעתי שווה לשקול את האלנטרה - שמעתי עליו דברים די טובים (ותן לי לנחש - הזוועה המוטורית הנוספת היא אחת משתיים - "שברולט" אופטרה או סוזוקי ליאנה? זה מה שמגיע במחיר הזה..
) פוקוס זה עוד 100 ש"ח בחודש. ומגאן/מאזדה 3 זה עוד 150 ש"ח מעל הפוקוס. גם אצלנו מתקמצנים, אבל לפחות רק חצי.. מגאן/מאזדה מחוץ לתקציב אבל הסכימו לתת לי פוקוס...)
 

1חמוד1

New member
פוקוס

בלי לחשוב פעמיים פוקוס, הלנסר על הפנים גם החדשה, האימפרזה מיושנת ומאד אפורה לעומתם הפוקוס הרבה יותר חדשנית( כן, גם מהלנסר שמבוססת על דגם ישן) ומציעה על הכביש הרבה יותר מכל משפחתית אחרת (גם בנוחות) הבעיה היחידה היא תא הנוסעים שעיצובו מיוחד ושונה אך זה נתון לטעמך, כמו כן גם האבזור המעט מאכזב, אך ללא ספק הפוקוס יוצאת עדיפה לבסוף...
 

lmnop

New member
פוקוס חדשנית?!

הדגם הזה כבר מזמן עבר את היותו חדשני
 

1חמוד1

New member
כן

יחסית לאימפרזה וללנסר, שניהם מהדור היפני הישן זה האפור עם תצורת ה3 קופסאות שכל כך חביבה על עמינו, כן, תשווה את עיצובי הפנים והחוץ של הפוקוס לעומת האחרות ותראה כמה היא חדשנית לעומתם...
 
למעלה