פורד מונדאו-פאסאט-סיטרואן C5

ilanhoe

New member
פורד מונדאו-פאסאט-סיטרואן C5

מי עדיפה לדעתכם: פורד מונדאו, פולקסוואגן פאסאט או סיטרואן C5. איזו מהשלוש מציעה חבילה עדיפה של אמינות, בטיחות, נוחות ושמירת ערך? קראתי את מבחמי הדרכים באוטו ובמוטוקאר. ה C5 כסיטרואן סופר משוכללת עם אחריות מלאה לשנה אחת בלבד ואובדן ערך מובטח, פשוט מפחידה אותי (אני עוד זוכר את ההמלצות החמות של אוטו על ה BX). הפאסאט בנסיגה גם בגלל מנוע חלשלוש. אני נוטה לכיוון המונדיאו. אשמח לקבל תגובות.
 

מצמץ

New member
הכי כדאי...

1. טיב המכוניות הוא לפי סדר זה: א. C5. ב. מונדאו. ג. פאסאט. לצערי הסיטרואן משוכללת מדי לציבור הישראלי בעיקר מבחינת הטיפולים. ושמירתה על ערך הרכב פשוט על הפנים (דווקא שמירת הערך של הסקסו והקסרה הם די בסדר) . האחריות לא כלכך משנה כי הסיכוי שתהיה לך בעיה בשלוש שנים הראשונות קלוש. הפאסאט בקבוצת מיסוי 3 היא אכן קצת חלשה אך אל תזלזל בה (משנת 1997 ועד היום היא הייתה המשפחתית הכי כדאית בארץ ובעולם) אם אתה לא יכול לותר על התחושה הסאלונית אז לך על הפאסאט, אבל בעצם כבר עניתה לעצמך על השאלה בקשר למונדאו. בינינו לך על המונדאו אין לך מה להפסיד (כמה ערך היא כבר יכולה להפסיד 13,000 גג לדעתי 10,000 בשנה ראשונה). המונדאו היא מכונית מעולה מהנה לנהיגה שאין לה רגשות נחיתות לעומת מתחרותיה, אתה מקבל "חבילה טכנולוגית" כמעט כמו בסיטרואן ובנוסף מקבל בטיחות ואיכות כמו במכונית גרמנית. לך עליה בלב שלם.
 

שי ©

New member
ועוד קצת...

בהחלט יש סיכוי לתקלות קטנות בסיטרואן, ומוסכי לובינסקי איומים. כיוון שגם הקסארה והסאקסו לא שומרות על ערכן בצורה טובה, אין הרבה סיכוי שה-C5 תשמור טוב על ערכה. מבחן ב-YNET ומבחן בטופ גיר קבעו שהפורד דווקא עדיפה על הסיטרואן. קיים סיכוי קטן שהמונדיאו לא תשמור טוב על ערכה (אם כי אין סיכוי לנפילה היסטרית), אך הוא קלוש, כיוון שהפוקוס שומרת טוב על ערכה. השירות בפורד מצויין והאחריות מלאה. כדאי לשקול גם את הסובארו B4 שמהווה קניה טובה ואמינה. כמובן שיש לבצע נסיעות מבחן על כל הדגמים. שי
 

ish996

New member
אולי תשקול

רנו סניק 2000 עם 140 כ"ס נוחות, ומרחב פנימי שעולה על כל השלוש הנ"ל אמינות גבוהה ביחס לכל השלוש, מחיר טיפולים סביר ושמירת ערך טובה. לגבי המכוניות שציינת- 1. סיטרואן מכוניות לא אמינות נקודה. כל מי שקופץ ואומר שלו הייתה סיטרואן שכן הייתה אמינה אז פשוט התמזל מזלו וכן רמת הרגישות של הC5 גבוהה מאוד וכמו שאמרו לפני לובינסקי חרא של יבואן אבל באמת חרא. 2. המונדאו חזקה מאוד ואף מהנה לנהיגה אך לא נוחה במהירויות נמוכות. 3. הפאסאט אכן בעלת מנוע מיושן מאוד וטיפולים יקרים. המלצה לכולם: לנהוג במכוניות שרוצים לקנות ולא לוותר ולקבל נסיעה של עשרים דקות מסביב לסוכנות, ולדרג את המכוניות לפי ההרגשה הפרטית.
 

© DrorZi

New member
אני בעד במונדאו בתנאים אלו

והרעיון של הסניק הוא לא רע אם כי זו גישה שונה לגמרי והקשר היחיד הוא ששניהם עולים אותו דבר אבל מכוונים קצת אחרת.
דרור זי, BX 88 צבע אפור עכבר מטלי ונוחות אין סופית (עזבה את הבית בשנת 90)
 

ilanhoe

New member
תודה לחברי פורום הרכב המגניב ביותר ../images/Emo13.gif

המון תודה לכל אלה שהגיבו. פחות או יותר אישרתם את מה שחשבתי. אגב, אני בהחלט שוקל גם את הרנו סניק 2.0, אם כי היא מקטגוריה לגמרי אחרת וייתכן שמתאימה לי פחות. תעשו חיים בסופשבוע....
 
למעלה