פורום חדש לגלי עטרי - כנסו כולם

פורום חדש לגלי עטרי - כנסו כולם../images/Emo13.gif

הפורום שייך לאתר המעריצים הרישמי של גלי עטרי שכתובתו - http://www.gali-atari.cjb.co.il/ אז ככה: כמו שבטח שמתם לב יש לגלי פורום חדש. לצערי אין אפשרות להעביר את ההודעות מהפורום הישן לכאן, אך תאמינו לי שיש המון התרונות לפורום הזה.
1. הוא הרבה יותר יפה מהקודם: שימו לב לאייקונים היפים -
2. שימו לב שאתם כותבים הודעה אתם יכולים לצרף קובץ להודעה! זה דבר שלא יכולתם לעשות עד היום בפורום הישן(חוץ מזה תראו איזה יפה התמונות נראות פה, לעומת הפורום הקודם שהתמונה היתה מתכווצת ומצ'וקמקת)
3. וזה ההיתרון הכי חשוב זה החשיפה שהפורום והאתר יקבלו! אתר תפוז אנשים זהו אתר ענקקקקקק עם המון גולשים, וצפו לכמות עצומה של חדשים שיגיעו בקרוב!(בעיקר חברה צעירים אני משער)
זהו מקווה שתאהבו את הפורום הזה ותכתבו בו, כמו בקודם! למי שיש בעיה להירשם למערכת מוזמן לקרוא את המאמר הבא, זה ממש לא מסובך. לחצו כאן כדי לקרוא את המאמר. בעיקרון פשוט צריך ללחוץ למעלה בצד שמאל על כניסה למערכת---> משתמש חדש----> לרשום שם משתמש, ססמא ומייל נכון. ואז לבדוק מייל ולקרוא את ההודעה שקיבלתם... אם למישהו בכל זאת יש בעיה להירשם למערכת מוזמן לכתוב לי מייל ל: [email protected] לרשום לי את השם משתמש שהוא רוצה ואני ארשם בשבילו. סוף שבוע טוב לכולם! נ.ב כרגע מי שמנהלת את הפורום זוהי יפית - בת דודה שלי, בעתיד אני אצטרף יפית - אם אפשר בבקשה לנעוץ את ההודעה ולשרשר את ההודעות לכאן(וכמובן להפוך אותי לאדום בינתיים
)
 
למעלה