פורום מקורי ביותר.!!

שיינדי

New member
פורום מקורי ביותר.!!

אני פשוט צוחקת ומשתעשעת על האנשים של החדר הזה , וגם מעצמי. אתם לא קולטים מה קורה ? :))))) זה לא יאומן יש נושא שיחה מעניין ביותר ואני רצינית,מעניין הקטע של אם יש מנהל אז אפה הוא , על הקטע של שונמית, על רצונו של כל חבר להביע את דבריו בעניין ..וכו` מה אני חושבת? שזה פשוט עצלות להעביר נושא, שזה במה לאנשים דעתנים שסה``כ רוצים רק לשלוח תגובות אחד לשני ( ואולי זה מה שיפה ??), והעונג הוא של -שונמית המשועממת,ושלנו-כי יש כביכול נושא. מה שמעניין אותי זה מי ישבור את הקרח , בנתיים תמשיכו.. זה מן חלום מצחיק שמתגשם ועוקבת בייתר רצינות אחרי ההתנצחויות. ולמי שלא קלט אז הסגנית שכתבה זה תעלול של המנהלת, והמנהל האמיתי בדרך לעשות סדר לפי בקשת הקהל. ביי. שיין.
 

שבור

New member
פחדנית

קודם כל לעקוב אחרי כל ההתנצחויות זה לא פחות חולני מלקשקש פה כמו כולם , וחוץ מזה נראה אותך שוברת את הקרח , או שמא את משועשעת ממה שקורה פה יום נפלא
 

שיינדי

New member
לזה שנשבר כבר בהתחלה..

למרות שאני בטוחה ש``השבור`` זאת שונמית,היא כנראה באמת נשברה מכל מעלליה המגוחכים , ולמרות ששונמית היא גבר שטועה בזהותו לעיתים לא נורא, אנו מוחלים, ולמה כתבת שמא משועשעת -אני באמת משועשעת ,לא הייתי מגדירה זאת כחולניות אין מוצא אחר מלמצוא את העניין שבכל דבר. עד עכשיו ששונמית הוזהרה וכולי אושר .פחדנית זה לא מילה נכונה לכתוב למישהו שכותב בפורום ,האם יש ממה לפחד מכתיבה בפורום ? גילית לנו את פרצופך האמיתי ,אנא ממך תני לפורום לחזור למוטבו. תודה לדקל -מנהל הפורום בפועל.(ששבר את הקרח). שלכם שיינדי.
 
למעלה