פורים ולימודים בחו"ל

פורים ולימודים בחו"ל ../images/Emo151.gif../images/Emo132.gif

לכבוד פורים - בואו לעצב מסיכה לחג בפורום סימס וסים סיטי, ותוכלו לזכות בחבילת ההרחבה החדשה הסימס 2: אוניברסיטה מתנת הד ארצי! לפרטים נוספים הקליקו כאן
דודי אדלר מגיע להתארח בפורום "לומדים בחו"ל" ולענות על שאלות בנוגע למלגות ספורטאים למכללות ואניברסיטאות בארה"ב בואו לשאול שאלות בפורום לומדים בחו"ל
 

אשדודיה

New member
אפרופו פורים...

חשבתם על זה שיש אנשים שמתחפשים כדי להיות פעם אחת מישהו אחר? חשבתם על זה שלפעמים התחפושת היא אמצעי ביטוי כדי להוציא מהנסתר אל הגלוי? להיות כל מה שלא מעזים להיות בחיי היום יום? אישית אני אוהבת לבחור לילדים שלי תחפושת שתסמל משהו ולא סתם קרנבל. ואני עצמי מתחפשת למה שתמיד חושבים שאני יום אחד אני הופכת מאדם רציני לאדם שובב וכן ההפך:) למה אתם מתחפשים?
 

s h o o s h a

New member
להתחפש

האינטרנט הנו, לדעתי, קרנבל פורים מתמשך. עצם בחירת הכינוי והאפשרות לומר כל מה שבא לך, להיות כל מי שבא לך, לשחרר את כל המאוויים הנסתרים מבלי שאיש יוכל לקשר זאת אליך ולחשוף את זהותך האמיתי, פורים. לא???
 

אשדודיה

New member
האנטרנט כתחפושת:)

אבל היום הרבה אנשים יוצאים מהארון וכבר לא וירטואליים זה לזה:) עובדת המפגשים יוצרת גיבוש בין החברים ומאחורי הכינוי מתגלה האדם לפעמים בכל הדרו ולפעמים בקלונו:) אבל אהבתי את ההקבלה:)
 
למעלה