פותחת שרשור

פותחת שרשור ../images/Emo42.gif../images/Emo88.gif../images/Emo162.gif

אז מי מצטרף למאמץ מרוכז ופוש רציני לפני פסח? אחרי שלושה ימים של חוסר התקדמות (עם תירוץ טוב של טיסה וג'ט לט - חזרתי מביקור אצל הבעל בגלות), הגיע שוב הזמן להזיז את עצמי קצת! הדבר המועיל היחיד שעשיתי אתמול היה לכתוב אימייל למישהו די חשוב. שמעבר לזה שתמיד טוב לעשות שלח לחמך, הייתה לי אפילו סיבה די טובה לכתוב לו. הוא בדיוק סיים לערוך ספר, שנראה על-פניו בול מה שאני צריכה למאמר שבמקרה אני אפילו אציג בפנל שגם הוא משתתף בו, אבל מה - הספר עוד לא בחנויות, והכנס הרלוונטי מתקרב בצעדי ענק. בקיצור ביקשתי אם יוכל לשלוח לי איזה פרק שהוא כתב לספר - נראה אם הוא יסכים - לא רואה סיבה טובה שלא, אם כי ממפגש קודם איתו, לא נראה לי שהוא שיא הנחמדות.
 

Gali112

New member
מצטרפת

חייבת לסגור כמה דברים לפני פסח ורוצה חופש אתמול שלחתי תיקונים למאמר, די ברור לי שיהיה עוד סיבוב תיקונים מאמר נוסף לספר בשלב של תיקונים אחרונים, בדיקת רפרנס וכו' - מקוה לשלוח לעריכה לשונית עוד לפני פסח מקווה לסגור היום את רשימת המרצים האורחים לקורס שלי מחר לגמור לכתוב דוח ביניים על פרוייקט מחקרי שאני מרכזת ובחמישי לסגור תוכנית לקורס קיץ
 

I Was Hoping

New member
חייבת להצטרף

אחרי שלושה ימים של חוסר מעש אקדמי טוטאלי בגלל אלף סיבות (חשובות אמנם) אני חייבת: לכתוב שני אבסטרקטים שונים ולשלוח אותם לסיים לקרוא ולסכם מאמר באורך הגלות שהוא חשוב נורא לסדר רשימה ביבליוגרפית שלא עדכנתי כבר יותר מדי זמן. הלוואי ואספיק... בהצלחה לכולם
 

מאי261

New member
ברוכה הבאה!

חסרת פה. נראה לי שמגיעים לך שלושה ימים של חוסר התקדמות אחרי ההתקדמות המטורפת שדיווחת עליה פה. מתי את והבעל נפגשים שוב? ובהצלחה עם המייל, היה לי סיפור דומה עם מישהו בעברית שהתביישתי לבקש - בסוף הוא שלח לי את כל הספר.
 
תודה, תודה

אנחנו ניפגש שוב בכנס הנ"ל עוד חודש וחצי בשאיפה שלא תהיה איזה בעיה שתמנע ממני לנסוע (היו לנו השנה שורה של מפגשים עלק רומנטים...טוב קצת כן...בכנסים...כבר אמרתי אנחנו משפחה של חנונים). חייבת גם לספר שהייתי בחו"ל בתערוכה די מרתקת על דארווין (שאולי חלק ראו, כי היא מסתובבת לה בצפון אמריקה), על כל פנים לפני שהוא התחתן (ובכלל החליט על הגברת), הוא עשה רשימה של יתרונות וחסרונות ללהתחתן. בסוף הוא הגיע למסקנה שחלק מהיתרונות מעידים על כך שנישואין טובים לבריאות, אבל שנישואין לוקחים המון זמן (כמובן שכל רשימת החסרונות נגעה להשפעה האפשרית של זה על המחקר שלו). על כל פנים בסוף הוא כן התחתן, אפילו נישואין כנראה די מאושרים (אם כי אשתו שהייתה כנראה די דתייה לא הייתה כל כך מרוצה ממסקנות מחקריו).
 
ושכחתי לבקש - לא לרחם עלי

יש לי דד-ליין עצבני שקבעתי עם המנחה שלי להגיש עד תחילת החודש הבא, פרק בדוקטורט -אז רק
ים בשבילי בשלב זה..
 
עוד כמה שעות אני על ה-../images/Emo160.gif ל-../images/Emo104.gif

ל-11 יום. מתוכם אני אאלץ לעבוד כמעט כל יום כי הבטחתי להגיש את הגרסא הסופית של הצעת המחקר שלי עד שאני חוזרת הביתה. מנצל"שת על מנת לאחל לכולם פסח שמח, אני לא בטוחה כמה אהיה אונליין בשבוע וחצי הקרובים אז - פסח שמח ובעיקר חמים (נמאס לי חורף!)
 

tulkin

New member
אצלי ממילא אין פסח...

כלומר חוגגים, בטח חוגגים...אבל הלימודים לא מפסיקים בכלל. הסמסטר נגמר רשמית שבוע אחרי פסח ואז מתחילה רשמית תקופת בחינות סוף שנה א (בהן סוף סוף תבין המחלקה את הטעות שעשתה כשקיבלה אותי), וגם 3 עבודות לכתוב. אחת מהן אני מקווה להפוך למאמר במהלך הקיץ. אז אצלי זה פוש מתמשך עד סוף מאי.... ואז... טפו טפו... קצת חופש.
 
הלו, הלו טולקין

לא להישבר...ברור שתעבור את הבחינות בהצלחה יתרה! טוב אבל היעדר חופשת פסח די מקשה (אם כי אני תמיד דווקא בפסח נתקעת בצורך עז ללכת לספריה שכמובן סגורה). ועדכונים משלי - אחרי שקראתי קצת מספר חשוב, כיאה לג'ט לג נפלתי שדודה לשינה עמוקה. אבל עכשיו אני ערה ועומדת לעבוד במרץ (ברור, בודאי - עוד קצת שכנוע עצמי ואני אתעורר...נכון?!)
 

Gali112

New member
ספריה

התכוננתי היום כמו לקראת מצור עשיתי רשימה של מאמרים להדפסה וספרים להשאלה כדי שחס וחלילה לא ישעמם לי בפסח
 
קודם כל ברוכה הבאה../images/Emo20.gif

מלבד זאת אני מצטרפת למאמץ בדמות מרתון מלבב של קריאת מאמרים. דרך אגב שלחתי לך מייל...
 

22ק ו ס ם

New member
האמת היא שאצלי זה לא שונה בכלל

אני לא חוגג את פסח ולא מרגיש אותו, ומבחינתי זה עוד יום רגיל. יש עוד חודש לסיום הסמסטר כאן ואני לא יכול לחכות שהוא יגמר כבר.
 

NorthernStar

New member
גם אני לא חוגגת

פסח הוא לא רלוונטי מבחינתי. הסמסטר כבר הסתיים כאן בשבוע שעבר, מה שאומר שאני באמצע פוש לסיום העבודה האחרונה להסמסטר הזה - שהדדליין שלה ביום רביעי הבא. בדרך אני גם נפגשת עם חברות לארוחות ערב חגיגיות מחר וביום שישי.
 

d a p h n a

New member
חוץ מאשר שארגנו סדר עם כמה חברים....

פסח לא ממש מורגש כאן, אבל שבוע שהיה אמור להיות מאוד עמוס פתאום התשחרר קצת כי כל מיני דברים נדחו לשבוע אחר כך. אני רק מקווה שאני אשכיל לנצל את הזמן כדי ולעבוד ולא אתעצל ואהיה שוב לחוצה בשבוע הבא.
 
ברוכה השבה. אכן הורגש בחסרונך.

ולגבי השבוע שלי: אני דווקא שמחה לבשר שיצאתי קצת מההיסטריה שהיתה כאן בשבוע שעבר המטלות ההיסטריות - הוגשו והושלמו הניקיונות לפסח - התקדמו קמעה, אף שלא בקצב ולא בכמות הנדרשים. מה גם שהייתי חולה שלושה ימים . והכי חשוב - עדיין אל הגעתי לשלב מסד הנתונים המאוס שלי... אוף אני לא מצליח הלהגיע לזה. אבל.. עוד יש תקווה.
 
למעלה