פיל פילון אפו ארוך

shukpuck

New member
פיל פילון אפו ארוך

בתקופה האחרונה יש ימים בהם אני עייפה קוגנטיבית ובא לי ליצור בלי הרבה מחשבה, אז חשבתי לתפור לפי דוגמאות ישנות שיש לי (שאירית שלחה לי הרבה לפני שהכרנו, עוד מתקופת פורום אמנות הליבוד). מסתבר שזה לא פשוט בכלל, והפיל פילון החמוד הזה, קצת פיסח- רגל אחת שלו יותר קצרה והוא לא יציב. כנראה שיש איזה משהו בי- גם הגמל שעשיתי לפני שנתיים יצא גידם. אם מישהי יודעת מה יכולה להיות הסיבה לכך, אשמח לתובנות.
 
חמודי ... זה מה ששווה בו ...

אמא סיפרה לי שכשהיתי פיצית תמיד בחרתי בבובההכי עזובה ובדובון הכי מסכנון ...בטח הפיל שלך יהיה להיט
 

aliner

New member
דווקא אני חושבת שהפיל מתוקי

וחוץ מזה, את לא זוכרת את המשך השיר "לא ידע כיצד לצעוד...?" לגבי תובנות...לא יודעת, אבל את יועצת לגנטיקה, לא?
 

e m u n a

New member
שוקפוק, יישר כוח על האומץ והאמביציה../images/Emo45.gif

והצעות לשיפור, התבונני רגע בתשומת לב בפיל , שימי לב היכן נמצאות האוזניים. בציור המצורף אפשר לראות אפילו עוד יותר בברור שהן ממש יוצאות כמעט בקו העיניים. בפילון התכלת שלך האוזן כמעט מעל הרגל, בצילום הפיל האפריקאי אפשר לראות כמה מרחק יש באמת בין הרגל לקו החיבור של האוזן. בקשר להתגלשות הרגליים לצדדים, גם אני התאתגרתי פעם עם פיל כזה (מעניין שגם שלי היה כחול!), קבלי קישור לטיפ חשוב של אירית ששמרתי מימי 'אומנות הליבוד'.
 
חסכתם לי הסבר מחודש-ההסבר הוא שלי

ואולי כדאי להתחיל בכלזאת להבחין בין אירית וביני מפני שע"פ רוב אירית מקבלת את הקרדיט גם כשהוא מגיע לי מי שמכיר אותנו יותר טוב יודע ש: היא רזה ואני שמנה היא נחמדה ואני ממש לא [כמו שאתם רואים עכשו] היא מוכשרת ואני הכשרתי את עצמי אז כמובן שזה בצחוק אבל מהול בקצת רצינות וכמובן שזה לא אישי כי זה קורה הרבה ואולי כדאי להוסיף את ההסבר הזה בקישורים: "אופן מילוי חיות עומדות מלבד" מאת אורית דותן חיבוק חם ואוהב לכולכן
 
אני לא חושבת שכדאי להכניס לינקים

לקישורים שלנו מהפורום ההוא בגלל שהוא עומד להסגר. מעבר לכך בקישורים כדאי לגבות אינפורמציה שהיא באה בהקשר מסויים כמו מאמר או סדנא וירטואלית ולא תגובה שהועלתה בפורום אחרת יתחיל להיות לנו בלגאן אדיר שם.
 

shukpuck

New member
אמונה, את 100%!

הדבר הראשון שאמרתי לעצמי זה שמיקום האזניים לא נכון, בלי להסתכל בתמונות.. אבל מאחר ואת זה אני יודעת לתקן לבד (בפיל הבא - אני לא רוצה לפרום את זה כי יראו חורים) לא כתבתי את זה. הרגליים- זה מה שאני צריכה עזרה לגביהם..- אז דחיסה של הצמר- הבנתי ואיישם, אבל נראה לי שמראש רגל אחת יותר קצרה - עוד לפני המילוי... יש לי רעיון פתאום למה זה קרה - מאיפה צריך להתחיל לתפור את הבטנה? יש לזה חוקים? האם מהרגליים או מהחזה?
 
וקצת תפורים שטרם ראיתן

סוסים תפורים מלבד הכנתי משטחים, גזרתי אותם ותפרתי אותם
 

shukpuck

New member
אני מאוהבת בסוסים האלו...

והדובי שנראה מרופט ומשומש ואהוב במשך דורות רבים... יצא ממש מדליק!
 
בהוביתון מס. 8 כתבתי הוראות לגור כלבים

שהוא בובת כף יד בתחילה הוא היה כלב כמו שהראיתי לכן כאן אני לא רשאית להעלות גזרות שהוצאתי בעיתון ללא אישור מעורך העיתון, אם תמצאי את העיתון תוכלי להנות גם מהגזרה וגם מהוראות התפירה, לאחר שתסיימי ע"פ ההוראות שנתתי שם צטטרכי למלא את הגוף בצמר ולתפור את הפתח שהיום מכניסים בו את כף היד תוכלי להקטין ולהגדיל את הגזרות במכונת צילום ולקבל כלב בגודל המתאים לך מצורפת התמונה מהעיתון
 
אוקי אני אבדוק בסטימצקי ...

עוד שאלה ותגידי אם נמאס לך ממני
איזהבדים את ממליצה לי לחפש.. אני נכנסת לחניות בדים ואין לי מושג מה אני צריכה לקנות .
 

אמא ענת

New member
אורית,מאוד אהבתי את הסוסים

המשטח המלובד מאוד מחייה אותם בעייני,גזרת הכלבלב מהוביתון מחכה על שולחני שאתפור אותה לעומרון (הוא בעצמו כלבלב שובב עם לב חם) והארנבונים מתוקים להפליא עם בד הפרווה.וצביעת הבדים בצמחים בכלל מרתקת מקווה להעמיק בזה פעם.
 
למעלה