פיקוח בחדרי המבוגרים

Queenati

New member
פיקוח בחדרי המבוגרים

קיבלתי לא מעט תלונות על כך שבחדרי המבוגרים החדר ממש מגעיל וה"קהל" מקלל המון בצורה ממש בוטה. למשל בחדר של AMAZINGK נכון, היא באמצע האקט, אבל ככה אין באפשרותה להגיב לקהל וככה אנשים מקללים אותה - יא זונה תזדייני בשקט... ועוד אמירות שלא כדאי להעלות כאן... בכל מקרה, נכון שאין הרבה מה לחפש בחדרים של המבוגרים אבל מידי פעם צריך להיכנס ולעשות שם סדר על מנת "לחנך" את הגולשים להתנהג בצורה נורמלית.
 

BlogTV Police39

New member
האמת היא שאני מסיים משמרת בחדר שלה

עכשיו. קיללו אותה המון. ביקשתי בתחילת הערב כבוד-והיא כמובן גיבתה אותי ודרדשה את אותו הדבר יצא לי להרחיק 5 אנשים הערב. (וזאת בעקבות ההודעה הנ"ל) אחד האנשים פנה אלי לפרטי ושאל "אם היא מזדיינת מול כל העולם-איזה כבוד ניתן לה.." האם המשדרים לא אמורים לשאת בתוצאות? האם הפוליסים צריכים "לחנך את הגולשים" ומהו הגבול?
 

BlogTV Police10

New member
הרבה פעמים אני מגיעה לחדר מבוגרים

בלילה והמשדרים מודיעים שבגלל כל הקללות הם עוזבים. וחבל. מה שהולך שם זה פשוט גנון.
 

Queenati

New member
חדרי מבוגרים

אכן החדר מראה תכנים למבוגרים אבל בכל זאת, צריך לשמור על רמה מסויימת בחדר. זו מדינה חופשית וזכותה לעשות כרצונה, אבל מי שנמצא אצלה בחדר צריך להתנהג בהתאם. היא לא מקללת, ומי שכן, צריך להרחיק. גם במצב שבו בעל החדר מקלל בלי הרף ואינו מפסיק, אנחנו לרוב חוסמים את השידור שלו על מנת לחנכו. אחר כך, אחרי התנצלות ובקשה להסרת חסימה- הוא כבר לא מקלל. כך צריך להיות עם הצופים - שילמדו להתנהג.
 
למעלה