פירסומים ראשונים ואחרונים:

pc2004

New member
העברות כסף מ PAYPAL לארץ בחינם ללא עמלה מבצע

חברת אוראל מאשקלון יוצאת במבצע חד פעמי של העברת כספים מPAYPAL לישראל עד יום ראשון ללא עמלה חינם. אחרי יום ראשון מחיר ההעברה יעמוד על 1% בלבד . OREAL2GO.BLOGSPOT.COM http://OREAL2GO.BLOGSPOT.COM לחברת אוראל יש רשיון מבנק ישראל משרד האוצר ורשות הלבנת הון בישראל. החברה מוכרת כמוסד בנקאי בארץ ופטורה ממע"מ מקבלים גם חשבונית לצרכי קיזוז לעסקים להתקשר רק לסניף אשקלון או לשלוח דואר אלקטרוני . יש אפשרות לשלוח כסף צכל העולם דרך מוניגרם יותר זול מאשר בווסטרן יוניון כמעט בחצי מחיר בעמלה . חברת אוראל היא סוכנת של MONEYGRAM בישראל. נא לא למחוק זה לא פרסומת זה שירות לכל מי שמוכר באיביי ולא רוצה להתעסק עם בנקים גנבים
 

pc2004

New member
מזל טוב לפורום בתפוז ובהצלחה למנהל החדש

מזל טוב מגיע גם לכל הפורומים שנתחו לאחרונה ושעומדים להפתח בקרוב באמת כל הכבוד למנהל החדש על המדריך שהכין עבור ETRADE אבל יש גם בנקים נוספים שפותחים חשבון לישראלים מישראל כמעט באפס עמלות ועם כרטיס אשראי אמיתי ללא עמלות. לאחר שהתרגלנו רק ל2 פורומים בארץ 1YNET ו השני הוותיק והטוב IMAGEFAP .TK בשבוע הבא יפתחו פורומים ב: נענע וואלה IOL NRG קקטוס דיבורים כבר נקבעו מנהלים בכל האתרים האלה והם יפתחו במהלך שבוע הבא . בפורום אחד יש כבר 2 מנהלים לצערי לאחר שלא הגיעו ללהבנה בנהם . בנוסף לפורומים שכבר היו קיימים בעבר YNET פורום וותיק בניהולו של אלי שמעוני שגם מעביר קורסים IMAGEFAP.TK הוותיק והטוב אולי הפורום הראשון בארץ לפני YNET הכניסה מגיל 18 ומעלה בלבד יש חובת רישום מטעמים מובנים אני לא אתן קישורים לאתרים האלה ללא רשות המנהל.
 

raktenase

New member
שאלה של מוכר מתיחל

שלום בכדי למכור באי ביי אני צריך שתיהיה לי יתרה ב פייפאל?? אם כן איך אני מפקיד כסף בפפי פאל אם אין לי כרטיס אשראי בינלאומי??
 

ACE OF SPADES

New member
חחח העיקר שלא ניסת לפרסם את עצמך...

בפעם הבאה שהודעה בסיגנון הזה תעלה היא תמחק ותקבל כרטיס צהוב. אין לי צורך להסביר מה קורה במקרים של כרטיס אדום נכון?
 

ACE OF SPADES

New member
אני ירשה כאופן חד פעמי ורק בפעם הראשונה

שיפרסם כאן וזה לא חל רק עליו. כל מי שמפרסם בפעם הראשונה לא ימחק , אחר כך כבר כן , ואם יציף אז יחסם.
 

ACE OF SPADES

New member
אתה מוזמן לצרף את הקישור שלך תחת

לוחות הפורום. ניתן למצוא קישור בראש דף הפורום. בעתיד אל תפרסם כאן את החברה שלך , לשם פירסומים יש את הלוחות.
 
למעלה