פנג שואי לשולחן הכתיבה?

פנג שואי לשולחן הכתיבה?

שלום וברכות לפורום החדש והמבטיח! שאלה לי - אני עובדת בעבודה מבאסת (מזכירה) אבל "סוחבת". שמעתי שאפשר לעזור לתהליכים אנרגטיים בעבודה באמצעות סידור נכון של השולחן. האם יש לך טיפים ועצות לגבי הסידור האופטימלי של שולחן העבודה? איפה כדאי למקם את מסך המחשב, הטלפון, צבעים וכדומה? תודה מראש, יו"ש
 
העציץ../images/Emo139.gif והבוס ../images/Emo88.gif

שמתי עציץ של סיגליות באותו בוקר ששאלתי את השאלה לראשונה. כל היום הבוס בכה לי מה זה העציץ הזה באמצע השולחן שלי, ולמה, ומה פתאום, ומה אני חושבת לעצמי, וכמה בכי!!!
יש למישהו עוד עצות?
 
תזכירי לי איזה צבע יש לסיגליות../images/Emo9.gif

חחחחח אני כבר מתבלבל בין כל הפרחים! (עזבו סיפור ארוךךךךך) בקיצור אם זה לא בצבע ירוק אז חשוב שתשימי עציץ בצבעירוק
 
יפה ושותקת ברוך בואך לפורום../images/Emo24.gif

כשאני מסתכלת על שולחן העבודה אני מתיחסת אליו כפריט מתוך כל החדר ולא כחלל בפני עצמו. את צריכה בעזרת המצפן למצוא את הכוונים של החדר. את רוצה הצלחה בקרירה שלך? או שאת רוצה פרסום ומוניטין? לדעתי מכוון שאת עובדת על מחשב ששיך ליסוד המתכת עלינו להתחיל ממנו. חפשי את הדלת ומקמי את השולחן שלך כשפניך יהיו אל הדלת וגב המסך יופנה אל הנכנס. מה שיתן לך מראש עדיפות לראות מיד את מי שנכנס בדלת. אני היתי מציעה לך להשתלט על חלל המשרד ולהתישב עם השולחן במרכז החדר, עם זה אפשרי וכך לנצל את כל כח הצ´י. האם השולחן שלך עשוי עץ? בכל אופן על מנת להעלות את הקרירה שלך כדאי שתהיה איזו מזרקה בצד הצפוני של החדר. אני מאמינה שאי אפשר להניח מזרקה על השולחן. על מנת להעלות את המוניטין שלך תאתרי את הצד הדרומי של המשרד, אם יש שם מדף שימי שם נרות בצבע אדום או אלמנטים שמזכירים להבה או איזה 9 פרחים בצבע אדום. אם אין לך שליטה על המשרד אלא רק על השולחן התיחסי אליו כאילו הוא החדר ומקמי עליו את הכוונים. נניח עם השולחן פונה אל הקיר הצפוני אז הפאה הקדמית שלו היא הצפון עבורך ואת קרובה אל הפאה הדרומית שלו. לדעתי זה לא הכי מדויק , יחד עם זאת אפשר לנסות. עבורי מכשיר הטלפון שיך גם כן לאלמנט המתכת. כלל מאד חשוב הוא לעולם לא למקם את המחשב הטלויזיה או כל אלמנט מתכת בצד מזרחי כי אז האדם שיהיה ממולו יסבול מבעיות בריאות.
 

avivaht

New member
יפה ושותקת....

מה היית רוצה לשנות? לשפר? הסידור האופטימלי של השולחן שאת רוצה, כדאי שיתאים לך. לכן כדי לשאול קודם כל מה הכי מפריע לך שאת רוצה לשנות? גם אני כאן אנסה לעזור מכיון אחר
 
הייתי רוצה לשפר את ההרגשה בעבודה

לשפר את המוניטין שלי, ואת הקריירה (אני מזכירה, זה די מבאס). אם אפשר קריירה במקום אחר יותר עדיף. גם מערכות יחסים (במשרד) זה משהו שאפשר בהחלט לשפר. אני יושבת בקבלה של המשרד, כך שאין לי הרבה שליטה על המרחב אבל יש לי קצת. אני יושבת כך שפני אל הדלת הראשית, אבל המסדרון להמשך המשרד נמצא משמאלי (צד מזרח) והשולחן שלי הוא בצורת L בעלת צלעות שוות, מקבילות לצד דרום ולצד מזרח. אם אני אשים תמונה של פרחים אדומים על הקיר הדרומי זה נחשב?
 

avivaht

New member
הקריירה והמוניטין

קשורים גם לביתך.גם שם נעשים שינויים כדי לשנות דברים. זכרי שבמקום העבודה אינך "בעל הבית", פאנג שואי מאפשר לבעלי הבית את השליטה. בלבול כל שהוא, גורם לאנרגיה "להתבלבל". שינוי בשולחן או בחדר חייב להיות במקביל לשינוי תפיסה פנימי. האם את רואה את הקיר הדרומי שבו את רוצה לשים את התמונה? הסתכלי על השולחן שלך, מה הכי הכי מפריע לך בו...משם אפשר להתחיל יותר בקלות. מקווה שעזרתי במשהו אביבה
 
ציור של פרחים על הקיר הדרומי...

יפה ושותקת היי!!! בטח שתמונה של פרחים אדומים יכולה לעזור אם נתלה אותה על הקיר הדרומי. מס´ הפרחים המצויר בתמונה צריך להיות 9 או בכפולות של 9, ולדאוג שבציור של התמונה לא יופיעו מים מכל סוג שהוא.
 

sheda0ktana

New member
סידור של פרחים חנוטים?

אם אני אתלה כוורת של פרחים אדומים חנוטים, זה בסדר? בכלל, הבנתי שבפנג שוואי לא אוהבים צמחים יבשים. האם זה כולל צמחים חנוטים? אני מתכוונת לפרחים שנראים כאילו הם חיים, אבל הם לא..
 
לרוב עדיף להשתמש במקור...

לא כל כך בריא להשתמש בפרחים יבשים מכוון שהם מזכירים פרחים מתים. מת הוא לא חי ואין בו אנרגיה. לדעתי האישית גם פרחים חנוטים שיכים לאותה תאוריה. עדיף להשתמש בפרחים חיים.
 
למעלה