פסטיבל ימי הפלנקו ב flamenco-world

falseta

New member
פסטיבל ימי הפלנקו ב flamenco-world

יש כבוד
כתבה על הפסטיבל וההופעה של Gerardo Núñez & Carmen Cortés ב flamenco-world.com (בלי לפתוח פה לשטן) אני מקווה שלא יהיה שום ביטול של הרגע האחרון... מתי כבר Paco De Lucia ו Vicente Amigo יגיעו לכאן (שוב)
 

Zidan de Toledo

New member
אנחנו על המפה..

איזה יופי! אגב, קניתם כבר כרטיסים?! לא נשאר עוד הרבה זמן.. אני ממש מקווה ששני הגיטריסטים שציינת יגיעו בקרוב ארצה..ואם לא - בספטמבר הקרוב יש ביאנל בסביליה, שם בטוח תוכל לראות את ויסנטה לפחוצ (ועוד רבים אחרים)
 

falseta

New member
../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif ההופעה בוטלה ../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif|!

איזה בעסה
סוף סוף מישהו מכובד מגיע לפה (או מתכוון להגיע לפה), קצת תרבות בארץ המטונפת הזו ! אין לי מילים להביע את התסכול, הכעס (עליו, אבל לא רק) מעניין אם הוא יבטל הופעות במדריד ...
 

Zidan de Toledo

New member
אין מילים

פשוט עצוב. גם הם, גם ולנסיה שביטלו משחק מול מכבי.. אין לזה סוף, ובקצב כזה בטח שלא ייגמר. מה שהכי אבסורד בעיני זה העובדה ששניהם ספרדיים, וכאילו שכחו מה שהם עברו לפני שבועיים. פשוט עצוב.
 

falseta

New member
מזכרת להופעה שלא תתקיים ../images/Emo10.gif

לפי מה שאמר לי מוכר בקופת סוזן דלל (בערבון מוגבל) - השגרירות הספרדית אמרה להם הבטוח פה ושהוא יכול להגיע. את התוצאה הסופית אין צורך להזכיר.
 

Zidan de Toledo

New member
התוצאה נשארת בעינה

ומעבר להופעות שבוטלו, בוטלה גם כיתת האמן אליה נרשמו המון רקדנים ורקדניות. לפחות את הפיינל פור לא הזיזו מתל אביב. כל שנשאר עכשיו הוא להנות (לנסות לפחות) מפלמנקו כחול לבן, טהרת ארץ. שזה לא כזה גרוע (פשוט יכל להיות הרבה יותר טוב.. ), אחרי הכל "קרן עדי" עשתה ועדיין עושה בארץ עבודת קודש והרמה אליה הגיעו היום בתחום, לא מעט בזכותם.
 
למעלה