פסיכומטרי לכבדי שמיעה

פסיכומטרי לכבדי שמיעה

מישהו יכול להמליץ לי על מכון טוב ללימוד פסיכומטרי לקבוצה פחות מ-10 איש?? אודה מאוד לתשובהועזרה בנושא!!
 
טוסססס...

מממ.. תשובה חכמה... ממש מעלה גיחוך... או בכי?!.. אז זהו שאיפה שאני רוצה ללמוד כן צריך פסיכומטרי... אז בגלל שיש לי בעייה אני צריכה ללכת למקום שאני לא רוצה ללמוד בו?!.. תודה על הכוונה הטובה אקווה לתשובה יותר היגיונית...
 

M o t t i

New member
פסיכומטרי לכבדי שמיעה?!

תאמיני לי, גם ניסיתי למצוא מקום שבו אפשר ללמוד בקבוצה של כ10 איש, לא משנה אם יהיה שם תרגום או שתלמידים אחרים הם בעלי ליקוי שמיעה, הלכתי למכון קידום, וביררתי עימם, אין שם קבוצה של 10 איש, יש קבוצה של 40 איש, וזה, כמובן, לא התאים לי, הם מציעים שיעורים פרטיים אבל מדובר בהוצאה בכלל לא קטנה, אדרבה, אם זכרוני אינו מטעה אותי, מדובר בכ150 ש"ח לשיעור בן 45 דקות. אופציה שניה אבל היא לא תמיד מתקיימת כאופציה, בכל שנה מציעים בבה"ס תיכון מקיף יהוד קורס פסיכומטרי שמיועד במיוחד לתלמידים ליקויי שמיעה, בקבוצה קטנה, כ10 איש, אך הקורס מתקיים האם נרשמים אליו מספיק תלמידים, לפחות אולי כ8-7 איש, לפני שנה לא התקיים הקורס בשל מיעוט הנרשמים אך לפני כשנתיים התקיים הקורס ולמדו בקורס כ15 תלמידים, פחות או יותר. הקורס מתקיים בחודש ינואר והוא מיועד לתלמידים שנבחנים בבחינה ממוחשבת בעיקר. כדאי לך לנסות לברר אצל גב' ריקי צור, רכזת לק"ש בבה"ס תיכון מקיף יהוד, אפשר למצוא בדפי זהב מספר טלפון של בה"ס תיכון מקיף יהוד ולהגיע אליה דרך שלוחה. בהצלחה,
 
האוניברסיטה הפתוחה !!

זה אותו דבר כמו אוניברסיטת תל אביב, בר-אילן, העברית, חיפה ובן-גוריון ובאוניברסיטה הפתוחה יש לך פטור בפסיכומטרי ואת מקבלת אותו תואר-אקדמי בדיוק כמו באוניברסיטאות האחרות, אז בשביל מה לך לעשות סתם פסיכומטרי לחינם ולבזבז זמן ועוד להתפלל שאולי תקבלי ציון גבוה !! האוניברסיטה הפתוחה היא הכתובת הנכונה !! http://www.openu.ac.il/
 
באוניברסיטה הפתוחה אין צורך לעשות

בכלל פסיכומטרי !!
 

LordNor

New member
במציאות זה הרבה יותר קשה

מלימודים מאוניברסטה רגילה. - נכון שיש פטור מפסיכומטרי אך לא מקנה לך פטור ממבחן האמי"ר שקובע את הרמה שלך באנגלית ואז צריכים לעבור קורסים באנגלית עד שמגיעים לרמת פטור - זה מיועד בעיקר לאנשים שאוהבים ללמוד מספרים בלבד (אולי גם מעט שיעורים שמתקיימים באוניברסטה בתשלום) ולהיגשת למבחן של קורס מסויים בסוף הסמסטר. - הלימודים יותר ארוכים, אך מי שלוקח 3 קורסים בסמסטר יכול להגיע לתואר ראשון תוך 3 שנים.
 

M o t t i

New member
לפני שבוע הייתי בנתב"ג

חזרתי מגינאה המשווינית, הייתי בעיר בירה שנקראת בשם מלבו, מדינה כזאת קטנה במערב אפריקה, הכל היה מדהים שם, ידעת שבגלל במדינה הזו, התחוללה מלחמה קרה בין ברית המועצות לבין ארה"ב, ממש מדהים. טוב, אז, בנוגע לפסיכומטרי, מנין לך שהיא רוצה ללמוד מקצוע כלשהו שנלמד באוניברסיטאות, אולי היא רוצה ללמוד עיצוב תעשייתי שלומדים רק במכללות ובהחלט שיש דרישה פסיכומטרית למקצוע כזה. קודם כל, אל תסיק מסקנות חפוזות, עליך לדעת קודם כל מה היא רוצה ללמוד, איפה היא גרה, כל מיני דברים ואח"כ תתייעץ לה היכן ללמוד. אם אתה ממליץ על אוניברסיטה הפתוחה, מיותר לציין שלמדת שם, אז ספר איך הלימודים שם? ומה למדת?
 
אווירוןןןן

בן גוריון באמת תספר מה שאתה לומד... אני מעוניינת ללמוד תקשורת חזותית.. חשבתי בכיוון המכללה בחולון ואולי "ויצו" בחיפה... בשני המקומות דורשים פסיכומטרי מעל 500. מישהו אולי מבין פה בעיצוב גרפי? יכול להמליץ לי לעשות מכינה בעיצוב או לא?!.. איפה כולם?!!! ומוטי תודה... וסליחה על הבורות אבל גינאה?!.. איפה זה? מה זה? כזה כמו קנייה??.. בכל מקרה.. מקווה שיש פה עוד אנשים שקוראים ת'הודעות... אשמח אם תענו..
 
הפורום הזה סגור - לא קראת?

יש אחד שמתחנן שיכתבו בפורום שהוא מנהל. את הולכת לכתוב שם? איך בכלל הגעת לפורום הזה? מהמועדפים?
 

M o t t i

New member
גינאה המשוונית זו מדינה קטנה

שנמצאת במערב אפריקה, זו מדינה קטנה, כמעט באותו גודל של מדינת ישראל, קצת יותר גדולה, אם תרצי לדעת איפה זה בדיוק, תתבונני במפה של אפריקה, באזור מרכז-מערב, שוכנת ליד מדינות ניגריה, קמרון וגבון. בקשר לעיצוב, בעבר התלבטתי האם ללמוד בתחום, ואספתי מידע על הנושא, הייתי במכון אקדמי בחולון, הסביבה לא משהו, גם המכללה עצמה לא נראית משהו פרט לבניין של עיצוב (תקשורת חזותית, עיצוב תעשייתי, ועוד...) שהיא מודרנית וחדשנית ביחס לאחרים, שווה לקפוץ למכללה ולבדוק. מעולם לא הייתי במכללה "ויצו" בחיפה אך ידוע לי כמה תלמידים לקויי שמיעה למדו ולומדים שם, כך שווה לך לשאול אותם איך הלימודים שם. בקשר למכינה, יש אומרים שזה ייפגע בסיכויי קבלה, כלומר אם תעשי מכינה, הם לא יתייחסו אליך יותר טוב, אלא להיפך, פחות טוב, בקיצור, הם לא מעדיפים את אנשים שעשו את המכינה, כך מומלץ לחשוב פעמיים ולבדוק את הנושא לעומק. ניתן למצוא מידע רב על לימודים של עיצוב באינטרנט, צריך רק לדעת איך לחפש.
 
תקשורת חזותית !!

אם את רוצה ללמוד תקשורת-חזותית אז אין את זה באוניברסיטה הפתוחה אז תלכי למכללת נתניה (בניהול ריקי צור) כי שם ממנים לכם מבט"ל את הלימודים ותוכלי ללמוד את המקצוע הזה (תקשורת חזותית) עם שאר כבדי המשיעה והחירשים בידח בכיתה משולבת של סטודנטים שומעים (בדיוק כמו מקיף יהוד) וכאן את לא תקבלי תואר אקדמי אלא תעודת-הנדסאי (כלומר הנדסאי תקשורת חזותית) יש אפשרות ללמוד במכללת אורט סינקאלובסקי בנתניה, שם לומדים הרבה חרשים את המקצוע תקשורת-חזותית, וזה גם בנתניה, אני מציע לך לנסוע מהר לתיכון מקיף יהוד ולחפש את ריקי צור, היא המטפלת בזה והיא המנהלת והאחראית ללימודים אקדמאים במכללת נתניה לכבדי-שמיעה ללימודי תקשורת חזותית !! ריקי צור היא הכתובת !! בהצלחה !!
 
GO ריקי

אני רואה הריקי צור הזאת שולטת.. מחר אני יתקשר וידווח לכם מה קורה.. איזה מעניין זה הא:) סתם.. בכל מקרה באמת תודה רבה לכם.. ולמה הפורום הזה באמת מוגדר כ"סגור"? יאללה שנה טובה לכולםםםםםםםם וזהרו על כל האוכל הזה!!!
 

צלף

New member
הפורום מוגדר כסגור בגלל שהוא אינו

נמצא ברשימת הפורמים של תפוז, וגם במנוע החיפוש הוא לא מוגדר...
 

צלף

New member
את צודקת בעצם...

אבל העיקר שזה כבר בעיה שלי, ולפחות בלי כל הבעיות שהיו פה בתפוז בפורום כמו שיכולת להיוכח עכשיו בהדגמה חיה, ואני חושב בימים אלו מה לעשות כדי לשפר את המצב, ואם תוכלי לעזור אשמח מאוד...
 
מי מזיל דמעות תנין?

ומודה באחריותו המפורשת לכשלון הפורום, למרות שהוא יכול לנהל את הפורום ללא הפרעה. הוא זה שהטריד אירגוני חרשים וגולשים פרטיים, והוא זה שעודד מפורשות מתחזים, תוך ביצוע אאוטינג בעצמו.
 
לויודע- אולי אתה תיהיה מנהל פורום?

אתה לא חושב שזה קצת דבילי לבזבז אנרגייה על לכתוב האשמות ושטויות כאלה.. גם אם זה נכון ... אז מה??????? מה זה WWF של הפורומים? וצלף.. איך שנכנסים לאתר "המרכז" הכל אפור כזה מדכא שאתה ממש מחכה לסמיילי שיופיע מהחלון בראש המסך.. אולי תשים עוד צבעים?!.. והאנשים ששמה נשמעים לי כ"כ זקנים... צריך לפתוח נושא מרענן קצת יותר מ"צמחי מרפא"...(שאותי עגב זה מעניין אבל ההודעה כתובה בצורה מרדימה) אתם.. יותר ממני מבינים בעולם הזה... בהצלחה!!!
 

1יודע1

New member
אתה תנהל פורום בתפוז../images/Emo3.gif

אתה הגורם שאין לפורום מנהל בגללך ברחו הגולשים מפה... חביבי נסה להגיש מועומדות לניהול הפורום ספר מה הנהלת הפורום אמרה לך...
 
למעלה