פסיכומטרי- מה הקטע?

פסיכומטרי- מה הקטע?

היי חברים,
אני מתחילה ללמוד לפסיכומטרי (כרגע עוברת באופן עצמאי על החומר, בהמשך מעוניינת לקחת קורס)
מה שאני הכי בעייתית פה זה החומר המתמטי, לכן רציתי לשאול לעצות וטיפים איך כדאי ללמוד למבחן הזה? הן מבחינה מתמטית והן מבחינת לשון ואנגלית.
אשמח לעצות, תודה :)
 

Praetor74

New member
הכנה לחלק הכמותי בפסיכומטרי

שלום, החלק הכמותי דורש הכנה יסודית - כדי לפתור שאלה בהנדסת מרחב דרוש ידע בגיאומטריה, כדי לפתור שאלה גיאומטרית דרוש ידע של אלגברה וכדי לפתור שאלה באלגברה דרוש ידע של חשבון ברמה של סדר פעולות חשבון ופעולות במאונך.
לפני מספר נושאים שלא קשה לאתרם כאן, פירטנו את כל הנושאים שיש ללמוד לפסיכומטרי. הכנה טובה לחלק מתמטי מתחילה בלימוד נכון של יסודות (מבוא למתמטיקה).
לגבי "חומר" שאת לומדת אתו - חשוב שיהיה מדויק ומתאים לפסיכומטרי, כי הצלחה בפסיכומטרי היא לא רק עניין של ידע, אלא גם עניין של אסטרטגיה נכונה לבחינה.
מבחינת הלשון - זוהי הגדרה רחבה מדי... מטלת כתיבה? אנלוגיות? השלמת משפטים? הסקה? הבנת קטע? אולי עדיף לשאול את המורה שלך כשתלמדי, זה חורג מגבולות ההודעה בפורום.

בהצלחה!
 

TFNM

New member
"מה הקטע של פסיכומטרי" זו שאלה מורכבת

אפשר לפרט ולספר על המבחן הזה ארוכות,מאיזו צורת מחשבה הוא נוצר ומה הוא בודק (או מתיימר לבדוק) אבל זה לא מעניין,מה שמעניין זה איך להצליח להשיג את הציון שאת צריכה על מנת שתוכלי להתקבל ללימודי התואר שאת רוצה.
&nbsp
דבר חשוב\בעיקר בנוגע לחלק הכמותי של הבחינה הוא ללמוד מחומרים טובים ועדכניים,יש הרבה זבל שם בחוץ.
טוב מאוד שבחרת לנסות ללמוד לבד ולא ישר ללכת "עם העדר" לקורס,ובכל זאת אני ממליץ לך לשקול להעזר במורה פרטי או חבר בעל כישורי הוראה ויכולת פסיכומטרית מצוינת על מנת שייתן לך פוינטרים ודרכים לפתור תרגילים.
 

Praetor74

New member
חבר פסיכומטרי

אנחנו מכירים הרבה חברים בעלי כישורי הוראת פסיכומטרי שהם לא מורים לפסיכומטרי בפועל? :) בדרך כלל למי שיש כישורים מוכחים, מלמד בפועל באחת החברות... ;)
 

TFNM

New member
כן,אני


הענקתי שיעורים פרטיים טרם הפכתי למורה פסיכומטרי בפועל (היום אני מורה באחת החברות)
&nbsp
אם יש לה חבר שקיבל את ה700+ (אחד מעשרים ניגשים) כנראה שיש כמה עצות שהוא יכול לתת לה.
&nbsp
&nbsp
 

Praetor74

New member
:)

ראיתי כמה שקיבלו 800 עגול ולא הייתי מאפשר להם להגיע לכיתה אפילו לעשר דקות. ;)
 
למעלה