פצעים בלשון, גירוד בבית השחי והזעות

mugatu

New member
פצעים בלשון, גירוד בבית השחי והזעות

אלו שלושה סימפטומים שחוזרים על עצמם ואני מאוד מודאג. הגירודים בבית השחי התחילו בחודשים האחרונים ובהתחלה הלכתי לרופא והוא אמר שזה רק בגלל הזעה אז לקחתי משחה והקפדתי על מקלחות והגיינה אבל זה לא לגמרי פתר את הבעיה. לפני כמה ימים הופיע לי פצע שלפוחיתי סגול בצד הלשון ומאז הבחנתי שבבסיס הלשון יש לי פצעים קטנים בצבע סגול כהה, ובימים האחרונים אני סובל מהזעות ליליות פשוט נוראיות (אני מתעורר והשמיכה והבגדים שלי רטובים פשוט). אני מת מפחד, בבקשה תנו לי איזהשהו כיוון אפשרי...
 
פצעים

התסמינים האלו יכולים להתאים לרשימה של הרבה מאד מחלות אך גם יכולים להיות בנליים. קשה לבדוק דרך האינטרנט כך שכדאי לחזור לרופא המטפל עם אותה בעייה. בדיקת אידס אף פעם לא מיותר לעשות אך זה רק גורם קטן מרשימה ארוכה. לצערי לא אוכל לעזור הרבה כאן כיון שחשובה בדיקת רופא.
 

mugatu

New member
הרופא שלי חושב שזו רק דלקת בגרון

הוא בדק ואמר שיש לי זיהום בגרון, נתן לי אנטיביוטיקה ל-10 ימים, ולאחר מכן נבדוק במידה וימשיכו ההזעות. לדעתו יכול להיות שההזעות הן רק סימפטום של הדלקת והחום, אבל נמשיך לבדוק אחרי שאני אסיים את הטיפול. לגירוי בבית השחי הוא נתן לי משחה, לשימוש גם בשבועיים הקרובים, במידה וזה לא יעזור נמשיך לבדוק אחרי שאני אסיים את האנטיביוטיקה אם יש קשר בין הדברים.
 
למעלה