פרוייקט ועדכונים לסוף 2003

פרוייקט ועדכונים לסוף 2003

לכל אלו מכם שאולי לא מנויים על הדואר האלקטרוני השבועי, המרגש, המרטיט, הסוחף והמלהיב העונה לשם "צבעימייל", מפורסם המכתב גם פה. מעוניינים להרשם? שלחו מכתב לתיבת הצבעימייל מתיבת הדואר שלכם בבקשה להתווסף לרשימת התפוצה.
אהלן וסהלן, ביום רביעי הקרוב תחל השנה האזרחית החדשה – 2004! בחודשה הראשון של השנה (ינואר) נציין כולנו את סיומה של שנת הפעילות הראשונה של התנועה ותחילתה של שנה חדשה באסיפה כללית חגגית. אך עד אז, אין זה אומר שלא עושים כלום – להפך! על הפרק עומדות פעילויות רבות שצורכות כוח אדם – זה הזמן שלכם לפעול, לשנות ולהיות נוער גאה אקטיביסטי!
זכויות הנוער הגאה רשימה של זכויותיהם של בני הנוער הגאים בעבודה, לימודים, צבא וחיי היום-יום, הוכנה בסיועו של עו"ד אייל גרוס.הרשימה מופצת ככרטיסי ביקור דו-צדדיים לארנק ומודעות A3 זרחניות. דרושים מפיצים לכרטיסים ולמודעות במקומות הבאים: בתי ספר, קבוצות "נוער גאה" של האגודה, מקומות הבילוי של הקהילה. לקבלת כרטיסים ומודעות פנו עם הכמות המבוקשת והמקום בו אתם מעוניינים להפיץ ל:
יותם סואץ: 055881772 / [email protected]
תרומות דם שוות מאבק למען ביטול הסעיף "האם קיימת יחסי מין הומוסקסואליים" בשאלון תרומות הדם של מד"א. דרושים תאריכים של תרומות הדם בבית הספר שלכם. אנא פנו לרכזות השכבה ובררו מתי מתקיימת ההתרמה. כמו כן, דרושים מתנדבים להשתתפות בדוכני הסברה בנושא ביום ההתרמה בבתי הספר. אנא פנו עם התאריכים, ובאם אתם מעוניינים להתנדב ציינו גם את שם בית הספר ל:
אבנר גיצלטר: 054523043 / [email protected]
המהפכה בחינוך פרוייקט למען החדרת תכנים בנושאים הומוסקסואליים למערכת החינוך בכל הגילאים לעידוד פלורליזם וסובלנות. בשלב זה, הפרוייקט עוסק בהסברה של בני נוער גאים לתלמידים בבתי הספר. דרושים מתנדבים שיעברו בין בתי הספר ויציגו את הנושא הגאה לבני הנוער. המתנדבים יעברו הכשרה מיוחדת לשם כך. המעוניינים מתבקשים לפנות ל:
אלונה שחורי: 055309223 / [email protected]
יוצאים מהבועה דוכני הסברה במקומות הבילוי של הקהילה הגאה, המיועדים לעורר את החוגגים לחוסר-השוויון כלפי הקהילה ולגרום להם לפעול למען זכויותיהם. לאלו שבגילאים הרלוונטיים לתנועה (עד 23) מחולק פלייר צבעוני ומוצע להם להצטרף לפעילות במסגרת התנועה. דרושים משתתפים בדוכני ההסברה. נא לפנות ל:
אבנר גיצלטר: 054523043 / [email protected] אז קדימה, חברות וחברים, בחרו את הפעילות המתאימה לכם וצרו קשר! הערות כלליות לגבי הפרוייקטים או שאלות ניתן להפנות לתיבת ה"צבעימייל": [email protected] ועוד כמה עדכונים:
ביום רביעי הקרוב, 31/12/2003, לא תתקיים פעולה שבועית בסניף תל אביב. למעוניינים, תתקיים בסניף באותו יום הרצאה של "נוער מרצ" בנושא זכויות בעלי חיים, בשעה 18:00. לפרטים, מיכל סטולר: 053272678
נפתח פורום "הצבעים שלנו" בתפוז! בשעה טובה, נפתח הפורום. תוכלו למצוא בו דיונים בנושאים הקשורים לתנועה, עדכונים בנושא פעילויות, וכל דבר שנראה לכם מתאים. שווה לבקר מדי יום ולהתעדכן. אל הפורום ניתן לגשת דרך אתר התנועה או בכתובת: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=929
עדכון פרטים לקראת שנת הפעילות החדשה, אנו מבקשים מחברים שלא השלימו את טופס החברות במלואו (שם פרטי, שם משפחה, הסניף בו אתם חברים, מספר סלולרי, מספר נוסף, אייסיקיו, כתובת, דואר אלקטרוני) לפנות לתיבת הצבעימייל עם הפרטים המלאים. כמו כן, חברים הרשומים כעת בסניפים חיפה או תל אביב ומעוניינים להרשם בסניפים הרצליה או ירושלים, מתבקשים לפנות לתיבה בבקשה לשינוי רישום. עד כאן להפעם, נתראה בפעילויות הקרובות ובפעולה הקרובה בסניף ת"א (07/01/04)! שנה אזרחית טובה לכולם, יותם סואץ רכז התנועה [email protected] 055881772
 
אבל מה הקשר?

האומנם מזל טוב והכול אבל זה אומר שאתם מוכנים להתנדב? יופי :) אנשים יאללה תתנדבו :) נוער אקטיביסטי יא!!
ואכן מזל טוב לעמוד השלישי לשנת הפעילות החדשה ולחזירים למינהם
 
לירונדה יקרדה

ברגע שיהיה לנו תאריך אני אודיע עליו פה בפורום וכולם יתנדבו כף למתנדבת הראשונה בפורום!
אני מאמין שכבר שבמסיבת הפופ רינג הבאה (לא זאת שיש ביום רביעי אלא זאת שתבוא אחריה) יהיה לנו דוכן "יציאה מהבועה"
לילה טוב גבעתיים!!!!!
 
מתי?

אבל כל הכבוד גם לך על ההתנדבות אבל בגלל שאתה כל כך בטוח שעצמך שאתה חמוד אני לא נותן לך כף
לילה טוב רמת גן!!!!!
 

G u a n o

New member
../images/Emo32.gif ראיתם

במבחן אייקיו הזה שלשמאלנים יש אייקיו יותר גבוה?
זה נורא שעשע אותי. *עוברת לשמאל* (למרות שכבר הייתי שם)
 

eviv

New member
רשימת תפוצה נוער מרצ/יחד

כמו שפורט כבר בפורום נוער מרצ קיימת יוזמה חדשה והיר הרי רשימת התפוצה של נוער מרצ/יחד. בינתיים יש לנו 53 חברים ברשימה זו, מכיוון שחלק מהצבעים שלנו משתף פעולה גם עם פעילויות שונות של נוער מרצ/יחד חשבתי לנכון לפרסם את האפשרות להצטרף לרשימת התפוצה של נוער מרצ. כל מה שצריך לעשות אם אתם מעוניינים זה לשלוח מסר לניק שלי עם הפרטים האלה: שם פרטי+משפחה, סניף, כתובת אי מאייל. למען שיוויון ואחוות עמים. אביב
 
ההפגנות במד"א

יתקיימו כשיהיו לנו תאריכים שבהם יגיעו הניידות של מד"א להתרים בתיכונים.
 

FFF4u

New member
אהה... תנקס! ואנרוש ....

אני הראשונה שתדע על זה אחריך חראשו?? ברור???
 
למעלה