פרויקט פיליאס

מצב
הנושא נעול.
פרויקט פיליאס

פרויקט פיליאס
מעבר לשירשור ולויכוח הכל כך מיותר שהתחיל במאמר של יעקב צלאל, רצ"ב קישור לאתר הבית של פרוייקט פיליאס. מהתמונות רואים שיש שני דגמים: מפרקי עם נגרר אחד ומפרקי עם שני נגררים. מעניין.
 
את זה יביאו לארץ?

פרויקט פיליאס
מעבר לשירשור ולויכוח הכל כך מיותר שהתחיל במאמר של יעקב צלאל, רצ"ב קישור לאתר הבית של פרוייקט פיליאס. מהתמונות רואים שיש שני דגמים: מפרקי עם נגרר אחד ומפרקי עם שני נגררים. מעניין.
את זה יביאו לארץ?
אני בשוק, אני בהלם אני המומה
לא נראה לי שה דבר הארוך הזה יסתדר בכבישי ארצנו
 

mucool2

New member
את צודקת

את זה יביאו לארץ?
אני בשוק, אני בהלם אני המומה
לא נראה לי שה דבר הארוך הזה יסתדר בכבישי ארצנו
את צודקת
הדבר הזה אמור לנסוע רק על נתיבים מיוחדים, ובטח לא ברחובות צדדיים. זה קצת כמו רכבת קלה, בלי המסילה וחוטי החשמל למעלה, ועם קיבולת קטנה יותר.
 

Image of me

New member
איפה?

את צודקת
הדבר הזה אמור לנסוע רק על נתיבים מיוחדים, ובטח לא ברחובות צדדיים. זה קצת כמו רכבת קלה, בלי המסילה וחוטי החשמל למעלה, ועם קיבולת קטנה יותר.
איפה?
איזה קווים יש שהדבר הזה מתאים בשבילם? אני יכול לחשוב רק על קו 274 רחובות-אוניברסיטה, וגם לגביו אני בספק אם המפלצת היפה הזאת תוכל להיכנס לתוך התחנה המרכזית של רחובות.
 

fireman

New member
הדבר הזה לא מיועד להגיע לאזור

איפה?
איזה קווים יש שהדבר הזה מתאים בשבילם? אני יכול לחשוב רק על קו 274 רחובות-אוניברסיטה, וגם לגביו אני בספק אם המפלצת היפה הזאת תוכל להיכנס לתוך התחנה המרכזית של רחובות.
הדבר הזה לא מיועד להגיע לאזור
המרכז וזאת הפעם הרביעית אולי שאני כותב את זה במהלך הסופ"ש... הניסוי יערך בירושלים ככל הנראה.
 

Image of me

New member
בירושלים זה דווקא רעיון טוב.

הדבר הזה לא מיועד להגיע לאזור
המרכז וזאת הפעם הרביעית אולי שאני כותב את זה במהלך הסופ"ש... הניסוי יערך בירושלים ככל הנראה.
בירושלים זה דווקא רעיון טוב.
 
בירושלים בטח שלא

הדבר הזה לא מיועד להגיע לאזור
המרכז וזאת הפעם הרביעית אולי שאני כותב את זה במהלך הסופ"ש... הניסוי יערך בירושלים ככל הנראה.
בירושלים בטח שלא
באמת לא נראה לי שבתוך הערים, אלא בין הערים בנסיעות ארוכות.
 

mucool2

New member
מי אמר שהקווים ישארו כמו היום?

איפה?
איזה קווים יש שהדבר הזה מתאים בשבילם? אני יכול לחשוב רק על קו 274 רחובות-אוניברסיטה, וגם לגביו אני בספק אם המפלצת היפה הזאת תוכל להיכנס לתוך התחנה המרכזית של רחובות.
מי אמר שהקווים ישארו כמו היום?
 

Ic 3

New member
ראיתם את הסירטונים? יש שם הגה ....

פרויקט פיליאס
מעבר לשירשור ולויכוח הכל כך מיותר שהתחיל במאמר של יעקב צלאל, רצ"ב קישור לאתר הבית של פרוייקט פיליאס. מהתמונות רואים שיש שני דגמים: מפרקי עם נגרר אחד ומפרקי עם שני נגררים. מעניין.
ראיתם את הסירטונים? יש שם הגה ....
שפונה לבד.......
 

fireman

New member
מערכת היגוי לשלושת הסרנים

ראיתם את הסירטונים? יש שם הגה ....
שפונה לבד.......
מערכת היגוי לשלושת הסרנים
גם באוטובוסים עם סרן כפול מאחורה יש מערכת היגוי אחורית.
 

gen1

New member
גם ל8418901 היה היגוי אחורי

מערכת היגוי לשלושת הסרנים
גם באוטובוסים עם סרן כפול מאחורה יש מערכת היגוי אחורית.
גם ל8418901 היה היגוי אחורי
שלום! גם לדוקומתי נאופלן כמו זה בתמונה היה היגוי אחורי ,עין חדה יכלה להבחין בזה
 

Image of me

New member
מצאתי את התשובה, שימו לב

לפי מה האוטובוס יודע את תוואי הדרך?
האם באמצעות GPS?
מצאתי את התשובה, שימו לב
While driving in automatic mode, the Phileas automatically follows a predetermined trajectory, so that the lane-width required is small, only 6.4 m for two-way dedicated lanes at 70 km/h. The system is based on magnetic plugs in the road surface and works with speeds up to 80 km/hr and under most weather conditions, even with snow on the road surface. The investment costs in the infrastructure are much lower than those associated with rail. Because the Phileas can also operate without guidance, the infrastructural hardware can be introduced in phases. In spite of the length of the articulated Phileas vehicles, the maneuverability is just as good as a standard city bus and much better than conventional light-rail vehicles.​
 
מדוע לא לישם גם עבור מכוניות?

מצאתי את התשובה, שימו לב
While driving in automatic mode, the Phileas automatically follows a predetermined trajectory, so that the lane-width required is small, only 6.4 m for two-way dedicated lanes at 70 km/h. The system is based on magnetic plugs in the road surface and works with speeds up to 80 km/hr and under most weather conditions, even with snow on the road surface. The investment costs in the infrastructure are much lower than those associated with rail. Because the Phileas can also operate without guidance, the infrastructural hardware can be introduced in phases. In spite of the length of the articulated Phileas vehicles, the maneuverability is just as good as a standard city bus and much better than conventional light-rail vehicles.​
מדוע לא לישם גם עבור מכוניות?
כך יקיץ הקץ על "רכב סטה ממסלולו", "אבד שליטה על ההגה" ושאר מרעין בישין! פלאגים מגנטיים בכביש, קצת אלקטרוניקה ברכב וחסל סדר 500 הרוגים בשנה!
 

846

Active member
היו כבר ניסויים בדיוק לדבר הזה,

מדוע לא לישם גם עבור מכוניות?
כך יקיץ הקץ על "רכב סטה ממסלולו", "אבד שליטה על ההגה" ושאר מרעין בישין! פלאגים מגנטיים בכביש, קצת אלקטרוניקה ברכב וחסל סדר 500 הרוגים בשנה!
היו כבר ניסויים בדיוק לדבר הזה,
שיירה של רכבים שנוסעת בטור ללא התערבות הנהגים תוך שמירה על מרחק קבוע.
 
הרעיון יפה מאוד

מצאתי את התשובה, שימו לב
While driving in automatic mode, the Phileas automatically follows a predetermined trajectory, so that the lane-width required is small, only 6.4 m for two-way dedicated lanes at 70 km/h. The system is based on magnetic plugs in the road surface and works with speeds up to 80 km/hr and under most weather conditions, even with snow on the road surface. The investment costs in the infrastructure are much lower than those associated with rail. Because the Phileas can also operate without guidance, the infrastructural hardware can be introduced in phases. In spite of the length of the articulated Phileas vehicles, the maneuverability is just as good as a standard city bus and much better than conventional light-rail vehicles.​
הרעיון יפה מאוד
שילוב בין תנועה מונחית ללא מונחית ובאלגנטיות !
 

ה ו מ ר

New member
דיון חשוב שאני שמח שעלה לפורום

פרויקט פיליאס
מעבר לשירשור ולויכוח הכל כך מיותר שהתחיל במאמר של יעקב צלאל, רצ"ב קישור לאתר הבית של פרוייקט פיליאס. מהתמונות רואים שיש שני דגמים: מפרקי עם נגרר אחד ומפרקי עם שני נגררים. מעניין.
דיון חשוב שאני שמח שעלה לפורום
רעיון האוטובוסים הללו יעיל וטוב בקווים בעלי עומס בינוני. כל זמן שלא בונים מסילה תת-קרקעית או מסלול תת-קרקעי לאוטובוסים יעודיים, מדוע של ישמתמשו בכלים שכאלה? כלים הדורשים תשתית זולה בהרבה מזו הנדשרת לרכבת קלה? כל זמן שמדובר בכלים יעילים יותר בתצרוכת האנרגייה שלהם והמסוגלים לנסוע באופן מונחה ובטוח, הם נראים לי פתרון עדיף על פני פתרון מסילתי עילי בתחומי הערים. חשיבות קיומם של אלה מותנה בהיותם בעלי מסלול נסיעה נפרד משאר כלי הרכב באותם הצירים ובעלי עדיפות בעת מעבר בצמתים. חסרונם של אלה הוא ביכולתם המוגבלת לגמישות בכל הנוגע לגודל המערך, בניגוד לרכבת קלה שבקלות ניתן לחבר יחדיו שתי יחידות ויותר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה