את זה יביאו לארץ?פרויקט פיליאס
מעבר לשירשור ולויכוח הכל כך מיותר שהתחיל במאמר של יעקב צלאל, רצ"ב קישור לאתר הבית של פרוייקט פיליאס. מהתמונות רואים שיש שני דגמים: מפרקי עם נגרר אחד ומפרקי עם שני נגררים. מעניין.
את צודקתאת זה יביאו לארץ?
אני בשוק, אני בהלם אני המומהלא נראה לי שה דבר הארוך הזה יסתדר בכבישי ארצנו
איפה?את צודקת
הדבר הזה אמור לנסוע רק על נתיבים מיוחדים, ובטח לא ברחובות צדדיים. זה קצת כמו רכבת קלה, בלי המסילה וחוטי החשמל למעלה, ועם קיבולת קטנה יותר.
הדבר הזה לא מיועד להגיע לאזוראיפה?
איזה קווים יש שהדבר הזה מתאים בשבילם? אני יכול לחשוב רק על קו 274 רחובות-אוניברסיטה, וגם לגביו אני בספק אם המפלצת היפה הזאת תוכל להיכנס לתוך התחנה המרכזית של רחובות.
בירושלים זה דווקא רעיון טוב.הדבר הזה לא מיועד להגיע לאזור
המרכז וזאת הפעם הרביעית אולי שאני כותב את זה במהלך הסופ"ש... הניסוי יערך בירושלים ככל הנראה.
בירושלים בטח שלאהדבר הזה לא מיועד להגיע לאזור
המרכז וזאת הפעם הרביעית אולי שאני כותב את זה במהלך הסופ"ש... הניסוי יערך בירושלים ככל הנראה.
מי אמר שהקווים ישארו כמו היום?איפה?
איזה קווים יש שהדבר הזה מתאים בשבילם? אני יכול לחשוב רק על קו 274 רחובות-אוניברסיטה, וגם לגביו אני בספק אם המפלצת היפה הזאת תוכל להיכנס לתוך התחנה המרכזית של רחובות.
ראיתם את הסירטונים? יש שם הגה ....פרויקט פיליאס
מעבר לשירשור ולויכוח הכל כך מיותר שהתחיל במאמר של יעקב צלאל, רצ"ב קישור לאתר הבית של פרוייקט פיליאס. מהתמונות רואים שיש שני דגמים: מפרקי עם נגרר אחד ומפרקי עם שני נגררים. מעניין.
מערכת היגוי לשלושת הסרניםראיתם את הסירטונים? יש שם הגה ....
שפונה לבד.......
גם ל8418901 היה היגוי אחורימערכת היגוי לשלושת הסרנים
גם באוטובוסים עם סרן כפול מאחורה יש מערכת היגוי אחורית.
לפי מה האוטובוס יודע את תוואי הדרך?ראיתם את הסירטונים? יש שם הגה ....
שפונה לבד.......
והנה הסרטוןלפי מה האוטובוס יודע את תוואי הדרך?
האם באמצעות GPS?
מצאתי את התשובה, שימו לבלפי מה האוטובוס יודע את תוואי הדרך?
האם באמצעות GPS?
מדוע לא לישם גם עבור מכוניות?מצאתי את התשובה, שימו לב
While driving in automatic mode, the Phileas automatically follows a predetermined trajectory, so that the lane-width required is small, only 6.4 m for two-way dedicated lanes at 70 km/h. The system is based on magnetic plugs in the road surface and works with speeds up to 80 km/hr and under most weather conditions, even with snow on the road surface. The investment costs in the infrastructure are much lower than those associated with rail. Because the Phileas can also operate without guidance, the infrastructural hardware can be introduced in phases. In spite of the length of the articulated Phileas vehicles, the maneuverability is just as good as a standard city bus and much better than conventional light-rail vehicles.
היו כבר ניסויים בדיוק לדבר הזה,מדוע לא לישם גם עבור מכוניות?
כך יקיץ הקץ על "רכב סטה ממסלולו", "אבד שליטה על ההגה" ושאר מרעין בישין! פלאגים מגנטיים בכביש, קצת אלקטרוניקה ברכב וחסל סדר 500 הרוגים בשנה!
כנראה אז זה לא היה בשלהיו כבר ניסויים בדיוק לדבר הזה,
שיירה של רכבים שנוסעת בטור ללא התערבות הנהגים תוך שמירה על מרחק קבוע.
הרעיון יפה מאודמצאתי את התשובה, שימו לב
While driving in automatic mode, the Phileas automatically follows a predetermined trajectory, so that the lane-width required is small, only 6.4 m for two-way dedicated lanes at 70 km/h. The system is based on magnetic plugs in the road surface and works with speeds up to 80 km/hr and under most weather conditions, even with snow on the road surface. The investment costs in the infrastructure are much lower than those associated with rail. Because the Phileas can also operate without guidance, the infrastructural hardware can be introduced in phases. In spite of the length of the articulated Phileas vehicles, the maneuverability is just as good as a standard city bus and much better than conventional light-rail vehicles.
דיון חשוב שאני שמח שעלה לפורוםפרויקט פיליאס
מעבר לשירשור ולויכוח הכל כך מיותר שהתחיל במאמר של יעקב צלאל, רצ"ב קישור לאתר הבית של פרוייקט פיליאס. מהתמונות רואים שיש שני דגמים: מפרקי עם נגרר אחד ומפרקי עם שני נגררים. מעניין.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.